AndroidHealthClinic

Marciano's Powerlog: -83kg = undefined;

Bezoekers in dit topic

Nu is het echt de tijd niet voor pijntjes... Hopen dat het verder wegblijft!


Nee a.u.b niet :( Wel raar, ik doe niet anders dan ik normaal heb gedaan.
Nu gaat het wel weer gelukkig. Morgen even afwachten hoe het voelt en gewoon even opletten.
 
Nee a.u.b niet :( Wel raar, ik doe niet anders dan ik normaal heb gedaan.
Nu gaat het wel weer gelukkig. Morgen even afwachten hoe het voelt en gewoon even opletten.

Wie weet komt het van de max-dagen. Is toch best een aanslag op je lichaam.

Begin dit jaar, toen ik weer met sheiko begon na de foxgymmeet, kreeg ik ook ineens een week lang last van m'n bicep.

Geen gekke dingen doen en misschien wel wat minder als het door blijft zeuren om jezelf te sparen voor volgende week :)
 
Wie weet komt het van de max-dagen. Is toch best een aanslag op je lichaam.

Begin dit jaar, toen ik weer met sheiko begon na de foxgymmeet, kreeg ik ook ineens een week lang last van m'n bicep.

Geen gekke dingen doen en misschien wel wat minder als het door blijft zeuren om jezelf te sparen voor volgende week :)

Ja dat zou best kunnen. Heb er weleens eerder last van gehad, alleen niet zo erg als gister. Het wordt pas erg als je er tijdens de training ook echt last van gaat krijgen. Maar goed, we hebben na morgen een week om goed te herstellen!
 
Hey Regen!
Thanks, kan niet echt klagen :)!

Hoe gaan jouw trainingen? Log je hier ook?

De Trainingen staan even op een laag pitje.
Kalk en zwelling in mijn schouderpees issues.
Rug en benen kan ik nog trainen , push oefeningen lukken niet.
Daarvoor trainde ik fullbody, 3 x p.w relaxed.
Loggen doe ik sowieso niet, weinig progressie te melden.

Beetje bijhouden is prima.
 
Training vanmiddag gedaan. Ging ok, alleen kreeg ik echt last van mijn rechterbicep... volgende pijntje. Had er tijdens de training wel irritant last van. Ben voorzichtig geweest en heb niks geforceerd. Nu is het weer grotendeels weg gelukkig. Denk dat het te maken heeft met de positie van het vastpakken van de stang op de squat.

Beetje van die "floating pains", dan is het weer je knie en als dat bijna voorbij is dan is je schouder weer aan de beurt. Het hoort er helaas een beetje bij.
 
De Trainingen staan even op een laag pitje.
Kalk en zwelling in mijn schouderpees issues.
Rug en benen kan ik nog trainen , push oefeningen lukken niet.
Daarvoor trainde ik fullbody, 3 x p.w relaxed.
Loggen doe ik sowieso niet, weinig progressie te melden.

Beetje bijhouden is prima.

Begrijpelijk, maar jeetje wat vervelend! Kan me wel voorstellen dat je ook minder motivatie krijgt daardoor.
Heb je wel het idee dat het verbetert?
 
Beetje van die "floating pains", dan is het weer je knie en als dat bijna voorbij is dan is je schouder weer aan de beurt. Het hoort er helaas een beetje bij.

Ben benieuwd wat hierna komt :) nee ik hoop niks meer, maar dat zal wel niet. Ik zie het inderdaad meer voorbij komen, ook bij mensen met jaren ervaring. Stelt me dan wel ergens een beetje gerust.
 
Training van vanmiddag.

Laatste 'zware volume' dag voor de sbd cup. De training ging echt prima!
Verder een beetje last van mijn bicep gehad, maar dat trok bij deadliften gelukkig weg.

squat
5x 50
5x 70
5x 70
5x 100
5x 130
5x 150
5x 150

commentaar
Squat voelde makkelijk. Ruimte voor meer, goed teken!

paused bench press
5x 60
5x 60
5x 80
5x 90
5x 110
5x 110
5x 110 --vpr! :banana:

board press
3x 115
3x 125
3x 125
3x 125

deadlift
5x 70
5x 120
3x 160
2x 170
2x 170
2x 170 --vanaf hier met belt
2x 170
2x 170
2x 170

commentaar
Tussen de sets niet langer dan 1:30 min rust. Gingen hard.


bent over row
6x 75
6x 80 PR
6x 80

commentaar
Ging zo easy... zelfs met 80kg.


overhead press
2x 40
6x 60
6x 60
6x 60

Een klein beetje biceps, kuiten en stretches tot slot. Biceps ging prima.

 
Laatst bewerkt:
Heerlijk nog zo'n training een week voor de wedstrijd, dat moet wel zelfvertrouwen geven!
 
Vandaag lekkerrrr een dieloot treeninkje. Voelt echt alsof ik helemaal niks gedaan heb. Best raar.
Woensdag een nog lichtere training.

Squat beltless
5x 40
5x 40
3x 75
3x 102.5
3x 122.5
2x 135

Paused bench press
7x 20
3x 50
3x 72.5
3x 85
2x 95

Deadlift (hookgrip & beltless)
5x 40
5x 40
3x 90
3x 120
3x 145
2x 160 --mixed grip
 
Laatst bewerkt:
Klaar voor zondag? :D

Mentaal ben ik helemaal ready to smash the weights en voel ik me echt een freak. Fysiek niet helemaal.. ben de hele week al een beetje op het randje van ziek/niet ziek. Vooral 's ochtends is een ramp met opstaan en slijm in mijn keel, en veel moe zijn gedurende de dag. Hoop dat dat voor zondag bijtrekt en ik zondag vol met energie zit!
En bij jou? Ben jij al wat aan de betere kant? Ben je klaar :D?
 
Laatst bewerkt:
Training van gister. Voelt al de hele week alsof ik geen flikker heb gedaan :D

squat beltless
5x 40
5x 40
3x 70
3x 95
3x 112.5
2x 125

paused bench press
7x 20
5x 30
3x 50
3x 67.5
3x 80
2x 90

deadlift beltless
5x 45
5x 45
3x 82.5
3x 112.5
3x 135
2x 150

Verder vreet ik eigenlijk een beetje te veel van het goeie. Let al een tijdje niet meer op mijn kcal (ongeveer weet ik wel wat ik binnenkrijg en weeg wel bijna alles af. maar niet strak). Gewicht is nog goed maar ben wel wat zwaarder. Weeg zo rond 87/88kg.
 
Mentaal ben ik helemaal ready to smash the weights en voel ik me echt een freak. Fysiek niet helemaal.. ben de hele week al een beetje op het randje van ziek/niet ziek. Vooral 's ochtends is een ramp met opstaan en slijm in mijn keel, en veel moe zijn gedurende de dag. Hoop dat dat voor zondag bijtrekt en ik zondag vol met energie zit!
En bij jou? Ben jij al wat aan de betere kant? Ben je klaar :D?

Ah wat balen zeg.... Komende dagen dan maar even wel opletten op eten en drinken zodat dat misschien helpt voor het (half) ziek zijn. Lekker op tijd naar bed en dan komt het hopelijk goed!
Mooi dat je je mentaal in ieder geval top voelt, dat is erg belangrijk!

Ik heb het geluk dat m'n buik 's avonds pas begint met klooien. Verder voel ik me lichamelijk top :D
Mentaal bijna zoals ik het wil hebben, maar dat zal vast goed zijn op het moment dat ik de sfeer binnenstap vam de mede-lifters zaterdag.
 
Ah wat balen zeg.... Komende dagen dan maar even wel opletten op eten en drinken zodat dat misschien helpt voor het (half) ziek zijn. Lekker op tijd naar bed en dan komt het hopelijk goed!
Mooi dat je je mentaal in ieder geval top voelt, dat is erg belangrijk!

Ik heb het geluk dat m'n buik 's avonds pas begint met klooien. Verder voel ik me lichamelijk top :D
Mentaal bijna zoals ik het wil hebben, maar dat zal vast goed zijn op het moment dat ik de sfeer binnenstap vam de mede-lifters zaterdag.

Ja, inderdaad! Opzich doe ik niet anders dan nu, maar ik zorg wel dat ik mijn mineolaatje binnen krijg (vol met vitamine C en lekker!) en natuurlijk gewoon groenten, nu misschien wat meer dan normaal. En inderdaad vroeg slapen, want ik moet fit zijn en kan nu echt niet ziek zijn. Zou zo zuur zijn als dat gebeurt na al die maanden trainen. Opzich gaat het in de avonden vaak beter (nu ook) dus heb wel goeie hoop.

Ah dat scheelt! Ik hoop dat je gewoon volledig fit je wedstrijd kan draaien en je doelen haalt!
En inderdaad, dat zal bij mij ook wel gebeuren. De atmosfeer is tot dusver erg prettig, al is het alleen al binnen mijn eigen club, dus dat komt wel goed. Daarnaast heb ik ook vorig jaar wat gezien op het NK en die sfeer sprak me wel aan. Ik heb er in iedergeval super zin in!

Ik ben alleen bang dat ik jou net niet kan aanmoedigen :( Ik kom namelijk pas zaterdagmiddag aan.
 
Ja, inderdaad! Opzich doe ik niet anders dan nu, maar ik zorg wel dat ik mijn mineolaatje binnen krijg (vol met vitamine C en lekker!) en natuurlijk gewoon groenten, nu misschien wat meer dan normaal. En inderdaad vroeg slapen, want ik moet fit zijn en kan nu echt niet ziek zijn. Zou zo zuur zijn als dat gebeurt na al die maanden trainen. Opzich gaat het in de avonden vaak beter (nu ook) dus heb wel goeie hoop.

Ah dat scheelt! Ik hoop dat je gewoon volledig fit je wedstrijd kan draaien en je doelen haalt!
En inderdaad, dat zal bij mij ook wel gebeuren. De atmosfeer is tot dusver erg prettig, al is het alleen al binnen mijn eigen club, dus dat komt wel goed. Daarnaast heb ik ook vorig jaar wat gezien op het NK en die sfeer sprak me wel aan. Ik heb er in iedergeval super zin in!

Ik ben alleen bang dat ik jou net niet kan aanmoedigen :( Ik kom namelijk pas zaterdagmiddag aan.

Goede voorbereiding heb je zo te lezen, dus daar kan het niet door misgaan :p

Zo'n sfeer trekt je denk ik nog meer mee in het echt ervoor willen gaan. Nice dat je dat ook op je club hebt. Heb vorig jaar gekeken bij de SBD en het kwam toen al fijn over.

Misschien zoals vorige keer alleen de laatste deadlift haha. Ik jou ook niet, maar kijk zeker de stream zondag!
Ga je zaterdag nog Nijmegen in? Is volgens mik best een leuke stad.
 
Goede voorbereiding heb je zo te lezen, dus daar kan het niet door misgaan :p

Zo'n sfeer trekt je denk ik nog meer mee in het echt ervoor willen gaan. Nice dat je dat ook op je club hebt. Heb vorig jaar gekeken bij de SBD en het kwam toen al fijn over.

Misschien zoals vorige keer alleen de laatste deadlift haha. Ik jou ook niet, maar kijk zeker de stream zondag!
Ga je zaterdag nog Nijmegen in? Is volgens mik best een leuke stad.


We gaan ervan uit van niet nee! :D

Zeker, het hielp mij nog eens extra in mijn motivatie terwijl ik dacht dat ik al meer gemotiveerd was. En ja, het mooie van zo'n club is is dat er geen basic fit sfeer hangt, maar een sfeer waar iedereen begrijpt waar jij mee bezig bent en iedereen elkaar ook helpt.

Ik ook nog 's ochtends naar de livestream voor ik vertrek! Dus hoop je daarop te kunnen zien! Weet het niet zeker, maar alleen plankier zwart heeft een livestream?

Nee ik denk van niet. Ik ga gewoon lekker kijken de zaterdag. De 83kg klasse wil ik ook graag zien en die beginnen om half 6. Dat zal ook wel 3 uur duren (vrij grote groep). Daarna ga ik denk ik gewoon naar het hotel en vroeg naar bed.
 
Back
Naar boven