Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag een nieuwe Android smartphone gekocht. Ik had een hele oude en ik kon er niks meer mee behalve bellen. Ik heb nu een Alcatel u5 zwart gekocht, voor 99 euro.
     
    Onze jongste was al een hele tijd aan het twijfelen tussen twee paar sokken. Trok dus gewoon van elk paar één aan.

    "Zo!" :)
     
    Popo mad over topic :roflol:

    Harmke me weer geblokkeerd op Facebook, zal wel niks over in het dossier komen te staan. Gelukkig hebben we de screenshots nog.
     
    Popo mad over topic :roflol:

    Harmke me weer geblokkeerd op Facebook, zal wel niks over in het dossier komen te staan. Gelukkig hebben we de screenshots nog.

    Blokkeer haar gewoon dan heb je er ook geen last meer van.
     
    Blokkeer haar gewoon dan heb je er ook geen last meer van.

    Was eerst wel grappig om te laten zien dat ze geestelijk niet goed bij dr hoofd was. Kon geen enkele zinnige reden bedenken waarom zij mij zou deblokkeren.
     
    Dus je kunt er nog steeds niks mee?
    Het is niet goed om steeds het nieuwste van het nieuwste te willen. Jij bent kennelijk slecht opgevoed. :finger: Vroeger had ik altijd de verouderde computers om mee te gamen en een Nintendo 16 bit kreeg ik niet. Dat was de heilige graal toen. Jarenlang heb ik pa gesmeekt om die Nintendo 16 bit. Ik had al jaren een zx spectrum en uiteindelijk heb ik geen nintendo maar een tweedehands msx-2 gekregen. Daar was ik zo blij mee. Later, in de tijd van de pentiums had ik nog steeds een 386DX, en daar was ik tevreden mee. Ik ben achteraf blij dat pa me zo kort gehouden heeft, het bespaart me tegenwoordig een hoop geld en ik ben tevreden met verouderde technologie.
     
    Onze jongste was al een hele tijd aan het twijfelen tussen twee paar sokken.
    Het is niet goed om steeds het nieuwste van het nieuwste te willen. Jij bent kennelijk slecht opgevoed. :finger: Vroeger had ik altijd de verouderde computers om mee te gamen en een Nintendo 16 bit kreeg ik niet. Dat was de heilige graal toen. Jarenlang heb ik pa gesmeekt om die Nintendo 16 bit. Ik had al jaren een zx spectrum en uiteindelijk heb ik geen nintendo maar een tweedehands msx-2 gekregen. Daar was ik zo blij mee. Later, in de tijd van de pentiums had ik nog steeds een 386DX, en daar was ik tevreden mee. Ik ben achteraf blij dat pa me zo kort gehouden heeft, het bespaart me tegenwoordig een hoop geld en ik ben tevreden met verouderde technologie.
    Toch kan ik goed van de drank afblijven, is er toch iets goed gegaan in mijn opvoeding:clown:
     
    Wanneer moet je eigenlijk weer de gevangenis in?:trollface:

    Niet :roflol:

    Heb nog 2 zaken lopen, 1 uit 2012 en 1 uit 2014 maar beide zijn zo lang buiten mijn schuld om vertraagd dat gevangenisstraf er tijdens de eventuele cassatie behandeling 90% zeker af gehaald wordt.

    In t ergste geval geven ze me 30% strafkorting (gebruikelijk als t langer dan 3 jaar duurt) en dan zou ik 4 maanden de cel in moeten voor beide dingen :o
     
    Niet :roflol:

    Heb nog 2 zaken lopen, 1 uit 2012 en 1 uit 2014 maar beide zijn zo lang buiten mijn schuld om vertraagd dat gevangenisstraf er tijdens de eventuele cassatie behandeling 90% zeker af gehaald wordt.

    In t ergste geval geven ze me 30% strafkorting (gebruikelijk als t langer dan 3 jaar duurt) en dan zou ik 4 maanden de cel in moeten voor beide dingen :o
    Heb je mooi tijd om je gaatje alvast wat te laten wennen.
     
    Ach en sowieso kwam mijn minderjarige mokkeltje me verdedigen bij de rechtbank :o

    Over 4 weken word ze 18, moet maar snel een nieuw huisdier zoeken :roflol:

    Vanochtend moest ze ook perse mee naar Amsterdam had ze ook nog dat kut hondje van dr zus mee genomen. Op terugweg bij musclemeat shit opgehaald, zei zo tegen dr dat eigenaar langer dan 2 meter was en dik gespierd, gelijk zo: ja zet me maar af bij supermarkt vind dat eng ga maar lekker alleen :roflol:

    Die rust toen, zalig
     
    Ik ben heel tevreden met mijn Alcatel U5 van 99 euro hoor.

    Wie t kleine niet eert is t grote niet waard.

    Kan eerlijk gezegd niet ontkennen dat ik enige bewondering voor je heb trench, ondanks dat ik het niet altijd eens met je ben. Gewoon hoe je lekker doet wat je zelf wilt en er tevreden mee bent in plaats van je druk te maken om wat anderen denken. En in plaats van dat je dat laat zien door schijt te hebben neem je toch altijd de tijd om je nader te verklaren.
     
    Back
    Naar boven