Fitness Seller

Dino log - van skinny naar big poppa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Box Squat
5 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
4 x 90 kg Techniek was beter deze keer, en de oefening daarom ook zwaarder zo. Voelde t voorall in mn hamstrings ipv quads, zoals het hoort.

Zercher Squat
5 x 60 kg
5 x 70 kg
3 x 80 kg Dieper dan vorige training.

OHP
6 x 3 x 45 kg Heb al lang niet zo veel spierpijn gehad in mn schouders

CGBP
6 x 6 x 60 kg Paused

Farmer walk
40 kg dumbbell per hand, totaal 80 meter of zo in 4 sets. Ook echt erge spierpijn in mn traps hierdoor

Ook nog wat pullups gedaan.
30kpvo2.png




Lekker getraind!

Tja... meer vetten eten is het in mijn geval. Dat tikt sneller aan in je kcal. Dus als je het kan probeer dan daar wat meer focus op te leggen om aan je kcal te komen. Misschien kan je nu wel tegen bepaalde voedingsmiddelen die je eerst niet kon verdragen. Soms kan een intolerantie ook wegtrekken na een product een tijdje niet te gebruiken.

Hoe krijg jij veel vetten binnen zonder pindakaas? :P Mijn meeste vetten komen van eieren en pindakaas en soms vis. Ik had laatst 3 glazen alcohol gedronken ,omdat ik al een tijdje amper klachten had, maar dat ging compleet mis. Betaine hcl werkt wel denk ik. Eerst merkte ik pas een brandend gevoel bij 10 capsules, nu bij 7. Elke keer als ik een brandend gevoel merk, verlaag ik het aantal capsules met 1.
Dat zijn goed zware dips, netjes man!

Tnx :), ik vind het echt een chille oefening opeens
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg jij veel vetten binnen zonder pindakaas? :P Mijn meeste vetten komen van eieren en pindakaas en soms vis. Ik had laatst 3 glazen alcohol gedronken ,omdat ik al een tijdje amper klachten had, maar dat ging compleet mis. Betaine hcl werkt wel denk ik. Eerst merkte ik pas een brandend gevoel bij 10 capsules, nu bij 7. Elke keer als ik een brandend gevoel merk, verlaag ik het aantal capsules met 1.
Vooral veel in lijnzaadolie, olijfolie, zonnebloempitten (nu overigens 1,5 kilo voor 3,50 bij de Tuinen ;) ), gehakt, pure chocolade, eieren ... dus echt de goedkopere bronnen... op het moment. Helaas van de pinda allergie... dat had wel makkelijk geweest. :(
Balen van de alcohol... :( maar als je er niet meer aan gewend bent is dat ook iets wat meespeelt...
Wel goed te horen dat de betaine HCL helpt! Ben benieuwd of het doorzet. Dan is dat ook bij mij misschien het proberen waard.

Lekker getraind! :thumb:
 
Rack Pull
5 x 200 kg

Shrugs
5 x 140 kg

One arm T-bar Row
6 x 60 kg
6 x 70 kg
6 x 80 kg
2 x 90 kg. Echt niet verwacht dat ik dit met 1 arm kon.

Paused CGBP
8 x 4 x 70 kg
1 x 80 kg
1 x 85 kg
1 x 90 kg
1 x 95 kg PRRRR Ik begrijp echt niet hoe ik dit omhoog heb gekregen. Kont kwam wel van de bank af. Maar dit is paused en close grip en na 11 setjes. Mn wijde benchpress pr met bounce is 2 x 100 kg en nu weeg ik ook veel minder. Kracht gaat dus omhoog, ondanks mn gewicht. Misschien omdat ik erg clean eet en al mn micronutrienten ook binnen krijg nu

Dips
5 x BW
5 x BW + 10 kg
5 x BW + 20 kg
5 x BW + 30 kg
3 x BW + 40 kg speciaal voor eddie :P
10 x BW + 20 kg

EZ-bar Curls
5 x 27.5 kg
5 x 37.5 kg
5 x 40 kg

Vooral veel in lijnzaadolie, olijfolie, zonnebloempitten (nu overigens 1,5 kilo voor 3,50 bij de Tuinen ;) ), gehakt, pure chocolade, eieren ... dus echt de goedkopere bronnen... op het moment. Helaas van de pinda allergie... dat had wel makkelijk geweest. :(
Balen van de alcohol... :( maar als je er niet meer aan gewend bent is dat ook iets wat meespeelt...
Wel goed te horen dat de betaine HCL helpt! Ben benieuwd of het doorzet. Dan is dat ook bij mij misschien het proberen waard.

Lekker getraind! :thumb:

hmmm. Ik heb wel lijnzaad gekocht voor in mn kwark. Kan jij zonnebloempitten wel goed verteren? Gehakt zou ik ook niet erg goed tegen kunnen denk ik. Wel nice dat jij dat kan.
 
Lekker getraind!! Nice die PR op je CGBP!

Zonnebloempitten komen er helaas ook onverteerd uit. :( Ik probeer ze zo fijn mogelijk te kauwen in de hoop er zo wat uit te halen....

ik pak rundergehakt... .verteerd wel veel lastiger dan kip.... maar is qua kosten en vetten nu op het menu...
 
Paused CGBP
6 x 6 x 65 kg .easy

Squat
3 x 3 x 85. rustig opbouwen

One arm T-bar Row
5 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg PR

EZ-bar Curls

5 x 27.5 kg
5 x 32.5 kg
5 x 37.5 kg
3 x 42.5 kg
8 x 27.5 kg
6 x 27.5 kg
6 x 27.5 kg

Kuiten, hamstring Curls, Farmer Walks


ik heb ook 10 x 3 x 75 cgbp gedaan, maar die training niet gelogd.


Best ziek trouwens dat m'n bloeddruk met ongeveer 20 mmHg is gedaald door alleen m'n dieet aan te passen.

Hahaha props voor die dips :laugh: Heb jij nu na die rack pulls nog steeds helse spierpijn in je traps of is dat alleen de eerste paar keer? :emo:

Ik heb echt elke keer zieke spierpijn, maar het is een lekker gevoel. Je traps masseren met zo'n bal is killing tho. :P Maar ik doe rackpulls ook niet zo vaak
 
Laatst bewerkt:
Die rows mane. Lekker zeg!
Hoe doe jij je farmer walks en hoe zwaar? :)
 
Paused CGBP
7 x 5 x 70 kg vliegt omhoog

Rackpull (weinig rom)
1 x 220 kg
1 x 240 kg
1 x 260 kg kon het maar 1-2 seconden vasthouden. Kan me niet voorstellen hoe mensen dit kunnen deadliften. De stang begon te buigen haha slechte basic fit

Shrugs
6 x 140 kg
3 x 160 kg, 3 x 140 kg
15 x 100 kg

Pendlay Row
5 x 80 kg
5 x 90 kg
3 x 100 kg

Lat pulldown
15 x 45 kg
15 x 45 kg
20 x 45 kg

Incline Chest Press
12 x 20 kg per kant
8 x 30 kg
6 x 35 kg
3 x 40 kg, 3 x 30 kg

Tricep pushdown

Ochtendgewicht is ongeveer 75.8 kg


Die rows mane. Lekker zeg!
Hoe doe jij je farmer walks en hoe zwaar? :)

Tnx :D
De eerste keer gebruikte ik 40 kg dumbbells maar dat was iets te zwaar om veel mee te lopen. Dus afgelopen training pakte ik 30 kg. En dan loop ik gewoon rondjes met goede postuur en soms loop ik op m'n tenen voor de kuiten. Ik denk dat ik zo'n 40 meter loop per set. Maar doe het vooral voor grip strength.
 
Tnx :D
De eerste keer gebruikte ik 40 kg dumbbells maar dat was iets te zwaar om veel mee te lopen. Dus afgelopen training pakte ik 30 kg. En dan loop ik gewoon rondjes met goede postuur en soms loop ik op m'n tenen voor de kuiten. Ik denk dat ik zo'n 40 meter loop per set. Maar doe het vooral voor grip strength.

Dat wordt smeken om een trap bar bij je lokale Basic-Fit, haha :D
 
Rackpull (weinig rom)
1 x 260 kg kon het maar 1-2 seconden vasthouden. Kan me niet voorstellen hoe mensen dit kunnen deadliften. De stang begon te buigen haha slechte basic fit

Als de stang niet buigt is het gewicht gewoon niet zwaar genoeg :D Race naar de 300 kg houden? :p
 
Squat
10 x 3 x 90 kg
1 x 4 x 100 kg

Kuiten
3 x 15 x 80 kg
3 x 6 x 120 kg

Paused CGBP
8 x 4 x 75 kg

Dumbbell Floor Press
4,5,5 x 30 kg rechter arm
6,5,5 x 30 kg linker arm

Het lukte me niet om beide dumbbells omhoog te krijgen, dus deed eerst rechterarm daarna linker.
Tricep & Rear delt isolatie
3 x 15-20

EZ-bar Curl
8 x 27.5 kg
8 x 30 kg
8 x 32.5 kg
8 x 35 kg
Dat wordt smeken om een trap bar bij je lokale Basic-Fit, haha :D
Trap bar lijkt me zo chill. voor deadlifts, shrhgs, farmer walks..

Als de stang niet buigt is het gewicht gewoon niet zwaar genoeg :D Race naar de 300 kg houden? :p

haha ik wou zeggen let's go maar ik denk srs dat de stang het niet aan kan. ik zal vragen aan een van de medewerkers of het kan.

Wat dacht je van race naar 125 kg bench en 150 kg highbar squat :P je hebt al een voorsprong. Ik wil deze gewichten in januari halen
 
Laatst bewerkt:
haha ik wou zeggen let's go maar ik denk srs dat de stang het niet aan kan. ik zal vragen aan een van de medewerkers of het kan.

Wat dacht je van race naar 125 kg bench en 150 kg highbar squat :P je hebt al een voorsprong. Ik wil deze gewichten in januari halen
Op onze stangen staat 700 lb kan ik me herinneren.. waren olympische stangen. Dat is 317,5 kg dus zou moeten lukken. :D
 
haha ik wou zeggen let's go maar ik denk srs dat de stang het niet aan kan. ik zal vragen aan een van de medewerkers of het kan.

Wat dacht je van race naar 125 kg bench en 150 kg highbar squat :P je hebt al een voorsprong. Ik wil deze gewichten in januari halen

The game is on! In januari al een 150 kg high bar squat is wel snel, ik denk dat we er wel iets langer mee bezig zullen zijn :p
 
Squat
3 x 3 x 100 kg
2 x 9 x 70 kg

Paused CGBP
7 x 3 x 80 kg

Slingshot CGBP
2 x 80 kg
2 x 90 kg
1 x 100 kg

BOR
6 x 80 kg
5 x 100 kg
8 x 80 kg

Chinup
5 x BW
5 x BW + 10 kg
5 x BW + 20 kg
3 x BW + 30 kg
2 x BW + 40 kg mua eigenlijk 1,5 rep.
10 x BW + 10 kg

Farmer walk, Reverse Hypers, Fat barbbell curls.



The game is on! In januari al een 150 kg high bar squat is wel snel, ik denk dat we er wel iets langer mee bezig zullen zijn :p

bijna 4 maanden de tijd. Ik focus nu vooral op bench en squat. Denk dat het wel mogelijk is. COme at me brah :D
 
Laatst bewerkt:
Paused CGBP
6 x 6 x 70 kg

JM Press
1 x 5 x 30 kg
2 x 7 x 25 kg
2 x 8 x 25 kg
1 x 8 x 30 kg
1 x 4 x 35 kg

Slingshot Benchpress pink op ring
5 x 60 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg
6 x 90 kg

Lateral Raises
6 x

Tricep isolatie
4 x 20-25 x

Deze training draaide alleen om bench. Morgen rug en benen.
 
Squat
4 x 9 x 80 kg

One arm T-bar row
5 x 60 kg
5 x 80 kg
3 x 92.5 kg

Chinup
5 x BW
5 x BW
5 x BW + 10 kg
5 x BW + 20 kg
3 x BW + 30 kg
2 x BW + 40 kg
5 x BW + 20 kg
5 x BW + 20 kg

Paused Close grip Benchpress
7 x 5 x 75 kg

laatste set

JM Press
1x 8 x 20 kg
1x 7 x 30 kg
1x 7 x 32.5 kg
1x 4 x 35 kg
3 x 8 x 30 kg
 
Squat
5 x 7 x 85 kg

Paused CGBP
8 x 4 x 80 kg

JM press
8 x 20 kg
8 x 30 kg
4 x 35 kg
3 x 8 x 30 kg


Hierna nog een sessie met de jm press. Daarna vervang ik die door benchpress met bands.
Ochtendgewicht is ongeveer 76.3 Dus iets gestegen eindelijk. Wil in januari weer de 80 aantikken

Goeie cgbp Bert, de snelheid zit er goed in.
Tnx eddie, dat is hoe ik rol :cool: Ik doe niet aan mind muscle connection tot ik 125 kg bench
 
Max effort

Benchpress + Red bands
3 x 60 kg
3 x 65 kg
3 x 70 kg
3 x 75 kg
3 x 80 kg
3 x 85 kg
2 x 90 kg

Benchpress
3 x 90 kg
3 x 95 kg
2 x 100 kg

Incline CGBP
1 x 10 x 40 kg
3 x 6 x 60 kg

JM Press
1 x 10 x 30 kg
2 x 6 x 40 kg
1 x 10 x 30 kg

Ochtendgewicht 75.7 kg. Bulken was 1 miljoen keer zo makkelijk toen ik gewoon alles kon eten. Toch gaat kracht omhoog.

supplementen:
vit b2 100 mg
jodium
zinc magnesium
calcium
L-glutamine
 
Back
Naar boven