AndroidHealthClinic

Doyouevenlift - training, voeding en supp log (hulp benodigd - doe ik het goed?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doyouevenlift

Novice
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB’ers,

Na enkele jaren te hebben genoten van al jullie nuttige informatie over training, voeding en supplementen wil ik nu een log uitbrengen om van jullie (onderbouwde) hulp te krijgen om zo mijn progressie te versnellen.Tevens wil ik deze log bieden als hulpmiddel voor andere gebruikers die op zoek zijn naar informatie. Dit is mijn eerste post en ik hoop dat hij aan de regels en standaarden voldoet :)

Doelen van deze log:
  • Progressie versnellen
  • Progressie delen
  • Fitter voelen
  • Onderbouwde kennis vergaren en toepassen
  • Weten of mijn huidige aanpak goed is
  • Anderen helpen
Wie ben ik:

Ik ben een student die best veel bezig is met zijn lichaam en eigenlijk nooit tevreden is. Ik doe veel onderzoek naar zo’n beetje alles omtrent fitness. Als ik iets niet weet dan pluis ik het uit en pas ik het (als ik zin heb) toe. Ik heb redelijk vaak pijntjes en voel mij vaak niet fit en dit probeer ook aan te pakken. Ik train meestal hard en best wel lang (1,5 uur). Ik train ongeveer 5x per week en houdt dagelijks mijn voeding bij in MFP. Ik vind dat mijn progressie niet snel genoeg gaat ondanks best veel moeite die ik erin steek en ik wil dan ook HEEL graag weten wat ik goed en fout doe. Ik ben best wel vaak gestresst en ben ook bang dat dit een probleem vormt bij het fitnessen. Naast sporten werk 1 a 2 dagen per week in de horeca en bouw hierbij ook evenementen op en af (soms zelfs dagen richting de 20 uur).

Onderwerpen waar ik redelijk wat vanaf weet (stel gerust vragen):
  • Werking van het lichaam
  • Voeding
  • Supplementen
  • AAS (uit interesse)
  • Training
Historie: