MuscleMeat

eerste kuur 500mg Test E 10 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

das een redelijk lang verhaal haha, ik had tijdens mijn kuur mn vetten op 0,9g/kg staan en voor ik begon stond ik op een "heel hoog" vet dieet voor de meeste omdat dat het beste werkte om me lean/niet bloated te houden (richting de 1,5g/kg vet). Voelde me daar ook veel beter op. Heb sinds het begin van de nakuur mn vetten verhoogd naar 1g/kg en ga het zo houden voorlopig omdat ik mn carbs niet drastisch wil verlagen en omdat mn libido gwn helemaal in orde is :)

Ik weet dat de meeste mensen hun vetten verlagen als ze on gaan, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik in de nakuur niet wou spelen met mn macro's en mn vetten weer zou moeten verhogen, cabs verlagen,.. etc :p

Clear :D had er precies over gelezen dan..
 
Aangezien ik van start ben gegaan met mn nieuwe kuur nog even een allerlaatste update om het topic volledig te maken.
Tot en met de 6e week in mn off periode voelde ik me gewoon goed. Ik heb in de 7e week even een periode gehad waar ik hier en daar een puistje kreeg (helemaal niets ergs eigenlijk, in totaal mss 4 ofzo en het waren kleintjes) alsook een kleine libido dip maar dit kan ook liggen aan een verkoudheid die ik toen had. geen probleem met seks ofzo, had er gwn eventjes iets minder zin in. Had zo'n periode vaker alsk ziek was voor de kuur, dus kan moeilijk zeggen waar het aan ligt. :p
Vanaf de achtste week voelde ik me helemaal top weer en dit bleef zo tot na de tiende week off.

Nu dan gestart met test e 500 ew + tren e 300 ew (tren voor 8 weken, test voor 10). Heel mss laat ik de test uitlopen naar 12weken en voeg ik w9-12 nog een korte ester toe van iets maar dit weet ik nog niet zeker.
Ik zet e5d voor stabiele bloedwaardes dus ik zet 375mg test en 220mg tren e5d dit komt dan ongeveer overeen met 500/300 ew. Dit is dan wel 2,6ml wat vrij veel is om in 1 spot te injecten vind ik. Ik heb het in twee injecties verdeeld (1 in elke glute) maar ga het volgende x eens proberen in 1 inject te doen, hopelijk geen pip.

Heb een nieuw merk nu dat redelijk veel gebruikt wordt en heb geen last van pip, terwijl ik van mn vorig merk meestal wel wat pip had. Weet niet of dit alles goed is of niet, maar we hopen op het beste haha.
 
Waarom zet je niet gewoon 2x per week? Elke 5 dagen 2x spuiten is ook zo zinloos dan.
 
Idd, en ik glutes is 5ml nog zonder problemen weg te krijgen. 2,6 is niks :D
 
haha ja jullie hebben gelijk, heb vanaf de tweede keer gwn alles in 1 spuit gezet en ging goed idd, bedankt voor de tips! :) ben nu bijna twee weken bezig en ben alweer 2 goede kilo's bijgekomen :D
 
Lekker aan het kuren zie ik, waarom gelijk aan de tren?
Eerste paar kuren groei je genoeg vam de lichtere middelen
 
Lekker aan het kuren zie ik, waarom gelijk aan de tren?
Eerste paar kuren groei je genoeg vam de lichtere middelen

Ja klopt, ik heb bewust voor tren gekozen wegens twee redenen:

1) omdat ik kennis wou maken met mevrouw trenbolone :p aangezien het zo'n verschillende reacties kan hebben bij verschillende mensen (prolactine sides enz) vond ik het belangrijk om zo snel mogelijk te zien wat het met mij doet naast enkel test zodat als ik het in de toekomst in een kuur wil toevoegen (al is het maar voor korte periode) ik weet wat ik kan verwachten.

2) Ik zit momenteel in een bulk en zou de volgende keer willen gaan cutten richting de 8-9% dus leek het me verstandig om het "zwaardere middel" te gebruiken om te bulken en te cutten op iets als test-mast met evt anavar op het einde
 
Je gaat op termijn minder resultaat halen door gelijk aan tren te beginnen
 
Jij begrijpt er zeer weinig van.
Het klopt inderdaad dat tren het sterkste anabool steroid is maar als je nu al tren gaat pakken in de eerste 15 a 20 kg die je met Aas gaat pakken dan zul je er in de toekomst minder goed op reageren en al helemaal niet op iets zwakkers.

In de fase waarin je nu zit heb je genoeg aan test bold nandrolon winny etc en hiervan zul je dezelfde resultaten halen en dan kun je in je 5de kuur bv met tren beginnnen.

Leg dit nog maar voor aan andere leden, als ze iets van kuurstrategieen weten dan zullen ze beamen wat ik zeg
 
Jij begrijpt er zeer weinig van.
Het klopt inderdaad dat tren het sterkste anabool steroid is maar als je nu al tren gaat pakken in de eerste 15 a 20 kg die je met Aas gaat pakken dan zul je er in de toekomst minder goed op reageren en al helemaal niet op iets zwakkers.

In de fase waarin je nu zit heb je genoeg aan test bold nandrolon winny etc en hiervan zul je dezelfde resultaten halen en dan kun je in je 5de kuur bv met tren beginnnen.

Leg dit nog maar voor aan andere leden, als ze iets van kuurstrategieen weten dan zullen ze beamen wat ik zeg

Goed jouw mening is duidelijk, bedankt voor je input :p Vind het wel een beetje kort door de bocht om nandrolon en winny aan te raden ipv tren. Ik zou nooit een oral nemen als het niet absoluut nodig is aangezien ik zo verstandig mogelijk wil kuren en het nut niet inzie van zo iets zwaks te gebruiken in een bulk dat potentieel mn leverwaardes overhoop haalt. (zal wss niet gebeuren met winny als only oral maar toch, waarom het risico nemen?) Op het einde van een cut kan het nog wel iets bijdragen maar zelfs dan vind ik het al vrij onnodig in mijn geval, al helemaal als beginner op vlak van kuren... :p Ik weet dat je ook injectable winny kan gebruiken, maar dat komt dan weer zo goed als altijd op waterbasis en moet je dagelijks of eod injecteren. Dat zie ik niet zitten in mijn tweede kuur, en producten op waterbasis verhogen de kans op infecties sowieso (dat is wat ik er van begrijp allesinds) alsook de pip dus zie daar ook het nut niet van in als het gewoon om een kuur gaat zonder wedstrijdplannen. Nandrolon is ook een 19-nor dus geeft ook kans op die prolactine sides. Als ik toch een "smerige" compound ga gebruiken dan kies ik toch liever de tren boven de deca :p . Ik weet van mezelf dat ik nandrolon in de toekomst wss nooit ga gebruiken want zie de sides ervan niet zitten. Dan zie ik het nut niet in om er nu mee te experimenteren en steek ik liever mijn tijd in het experimenteren met stoffen die ik later sowieso weer ga gebruiken.
Bold was een optie geweest ja, en daar heb ik over nagedacht. Uiteindelijk toch gekozen voor tren omdat ik de bold wou gebruiken in mijn volgende cut kuur (als het geen mast zou worden, bold lijkt me beter om lange tijd te gebruiken). Na die kuur ga ik bloed geven, dus leek me perfect angezien bold je hematocrietwaarde sterk kan verhogen.

Ik ben er ondertussen bv achtergekomen dat mijn sexdrive omlaag gaat door de tren, heb beetje last van tren dick. Ga wss prolactine laten onderzoeken binnenkort, dus vanaf volgende week ga ik caber gebruiken. Als ik tot dit besluit kwam in een test/deca kuur had ik hier niets aan want dan zou ik mn prolactine gefucked hebben voor een compound die ik nooit opnieuw ga gebruiken. Lekker zinvol ook :p
 
test 250 mast 200 en tren 400-600. Beste stack die ik ooit heb genomen qua gevoel en libido :heart:
 
mijn reactie was op polotraxx maar geld ook voor jouw even over winstrol: winstrol in combinatie met testosteron is een bewezen combinatie dus niet zo negatief over winstrol daarnaast schat je nandrolon volkomen verkeerd in, de kans op bijwerkingen is vele malen lager dan met tren.
 
Ik zie dat je aangeeft bold te willen gebruiken in je volgende cut kuur. Bold is met uitstek geschikt voor bulken omdat het je eetlust enorm maakt. Niet heel handig bij cutten lijkt me.
 
Ik zie dat je aangeeft bold te willen gebruiken in je volgende cut kuur. Bold is met uitstek geschikt voor bulken omdat het je eetlust enorm maakt. Niet heel handig bij cutten lijkt me.

Honger verschilt per persoon :p
 
Ik zie dat je aangeeft bold te willen gebruiken in je volgende cut kuur. Bold is met uitstek geschikt voor bulken omdat het je eetlust enorm maakt. Niet heel handig bij cutten lijkt me.

wordt wel vaker gezegd idd, wou het eigenlijk vooral gebruiken omdat er zovaak gezegd wordt dat je er die "volle" look van krijgt, daarnaast is het ook gewoon een compound die ik heel de kuur kan laten meelopen (met uitzondering van de laatste 2 weken dan). En die vascularisatie zie ik ook wel zitten :D ik heb veel discipline hoor in een cut, dus denk niet dat dat hongergevoel me zal tegenhouden, al zou het natuurlijk niet heel leuk zijn. Maargoed, heb nog wel even om die kuur uit te plannen. :)

Even een vraagje aan de kenners onder ons:

ondertussen heb ik de caber binnen om mn prolactine te doen dalen maar ik ga het nog even uitstellen omdat ik eens wil experimenteren met de natuurlijke supplementen om prolactine te doen dalen (wss zinloos, maar je weet nooit, wil vit b6 testen en hierna mss de combi b6 - mucuna pruriens :p). Ik neem aan dat ik het wel niet "te" lang mag uitstellen? Aangezien ik tren E gebruik mss best toch de laatste drie/vier weken van de kuur caber erin gooien? of zouden de laatste twee weken ook al voldoende zijn? dan ben ik wel al off tren maar zal het natuurlijk wel nog in mn systeem zitten.

Een andere optie is natuurlijk om het in de pct te gebruiken maar denk niet dat ik zolang nodig heb om te zien of de supplementjes werken.
 
Caber alleen gebruiken als je bijwerkingen krijgt, niet preventief.
 
Caber alleen gebruiken als je bijwerkingen krijgt, niet preventief.

kheb de bijwerkingen hoor, libido is wat verlaagd ten opzichte van mn vorige kuur en duurt veel langer voor ik klaarkom. merk wel weer dat mn libido weer sterk verbetert rond de hcg injects maar dat moeilijk klaarkomen is behoorlijk irritant :p voor mezelf dan, mn vriendin vindt het best :(
 
Back
Naar boven