MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Tijd om te trainen hebben jullie allebei; ga een keer samen trainen :dunno:
     
    De zin is er wel. Tijd.. dat is nog wel eens een dingetje.. heb te kort daarvan :D.

    True.. wie niet.. Je zou iig mij als die hard volger hebben :roflol:

    Tijd om te trainen hebben jullie allebei; ga een keer samen trainen :dunno:

    Is idd ook al eens ter sprake gekomen :D Nadeel is alleen dat MissN helemaal in het kopje van Noord Holland woont, als ik het me goed herinner, en wij helemaal aan de andere kant :P Dus ook in dat opzicht moet er maar net tijd zijn om "even" een keer te trainen.. Oh well. :D
     
    Samen trainen met Skype dan? :dunno:
     
    True.. wie niet.. Je zou iig mij als die hard volger hebben :roflol:



    Is idd ook al eens ter sprake gekomen :D Nadeel is alleen dat MissN helemaal in het kopje van Noord Holland woont, als ik het me goed herinner, en wij helemaal aan de andere kant :P Dus ook in dat opzicht moet er maar net tijd zijn om "even" een keer te trainen.. Oh well. :D

    Misschien dat ik wat meer qua inhoud van mijn trainingen op insta ga zetten. Ik hou geen papiertje bij met gewicht en oefeningen etcetc. Ik doe alles op gevoel en op wat ik die dag aan kan. De ene week pak ik bvb 70 kg op seated row en andere week als ik mega last heb 20kg lichter.. zit niet echt een logica in voor de meeste mensen. Maar voor mij werkt het.
     
    Misschien dat ik wat meer qua inhoud van mijn trainingen op insta ga zetten. Ik hou geen papiertje bij met gewicht en oefeningen etcetc. Ik doe alles op gevoel en op wat ik die dag aan kan. De ene week pak ik bvb 70 kg op seated row en andere week als ik mega last heb 20kg lichter.. zit niet echt een logica in voor de meeste mensen. Maar voor mij werkt het.

    Zou ik iig interessant vinden! Mooie manier van trainen ook, dat werkt toch het beste denk ik.. En aan je fysiek te zien werkt het idd :D
     
    2017_Enercup-1952.jpg
     
    Alles voor de prep toch? :D
     
    Lekker :D Geniet ervan maat :thumbs:
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Back
    Naar boven