XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Prima training!:woot:

Leuk interview ook..kunnen we gelijk zien wie die 'baas' is..:D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als je straks weer wat kilo's kwijt bent is het weer tijd om meer te kunnen eten, zonder dat je gelijk negatieve effecten ervan terug ziet :)

Dat is ook wel weer waar.. Goede gedachte!

Ik denk dat ik maar wijselijk mijn mond hou voor nu...

:roflol:

Heb hard nagedacht. Ik ga geen keuze maken... Ik vind alle 4 de katten even leuk...Kleine voorkeur voor Spits, maar dat is omdat we zelf ook een korthaar hebben.

Srry, mag het niet meer over poezen hebben.

Als dat gelul over poezen nog lang doorgaat, ga ik hier ontvolgen...

Het spijt mij oprecht. Ben jij niet zo van de poesjes?

Om het goed te maken een serieuze foto van na het trainen:

IMG_4346.JPG


Hommelseksuweel

echt heh...

Prima training!:woot:

Leuk interview ook..kunnen we gelijk zien wie die 'baas' is..:D

Thanks!

Haha, Pun kan leuk schrijven hé.. Het interview had net zo goed alleen met hem gedaan kunnen worden.. Ik heb nooit zoveel boeiends te vertellen. :roflol:

Pun en ik hebben de baastaken een beetje verdeeld.

Ik ben de baas over het geld en Pun is vrijwel de baas over al het andere... :sad:
 
Lees het interviewtje net pas, jullie zijn een leuk stel samen.. Ik durf even niets meer over de 4 baby's te zeggen:D
 
TRAINING

Gisteren weer wezen trainen.. Ondanks dat ik echt totaal geen zin had een lekkere training gehad. Gek wel hoe ontspannend het dan toch werkt terwijl je eigenlijk liever in de onesie op de bank ploft. Momenteel ernstig druk op het werk en ik kan dat mentaal moeilijk loslaten, met als gevolg dat ik tot 's avonds laat lig te piekeren, slecht slaap en overall gewoon moe ben.

Het trainen gaat me ook niet zo gemakkelijk af. Alles voelt zwaar en ik heb het gevoel dat ik met de contest een beetje overtraind ben ofzo. Mijn handen zijn de hele dag stijf, of dat de gewrichten zijn of peesjes weet ik niet zo goed, maar het voelt erg ongemakkelijk. Hierdoor is mijn grip met trainen ook echt kut. Het vasthouden van de barbell met bijv. BOR e.d. is bijna niet te doen. Ik faal dan niet op gewicht maar op grip.. Ik ben ook veel meer bezig met het angstvallig vasthouden van het gewicht ipv de echte focus op de spiergroep die ik aan het trainen ben.

Anyways de training.

Plateloaded lat pulldown SS BOR
1x8x40 / 1x10x25
1x8x60 / 1x10x25
1x8x70 / 1x10x25
1x6x80 / 1x10x25

Ik faal steeds op de grip, ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de handvaten vast te blijven houden. Qua kracht zou het wel moeten lukken, maar ik voel me gewoon wegglijden.. Heb geprobeerd met handschoentjes, maar dan gaat het nog kutter.

Legpress 45degree
1x10x75,5
1x8x115,5
1x8x155x5
1x8x195,4

Schouderklopje voor mezelf :roflol: Velen zullen zeggen dat alleen heavy weights op squat en deadlift enzo telt, dat de legpress niet telt. Maar ik ben trots op het gewicht wat ik heb verplaatst. :D

Wel een verrekt spiertje in mijn lies aan overgehouden :roflol:

DB Shoulder press SS Sideraises
3x8x6 / 3x8x5

DB Chestpress incline SS DB Curl
1x8x8 / 1x10x6

8kg te zwaar :roflol: Voor mijn operatie 2 jaar geleden heb ik dit wel met 16kg gedaan, maar sinds m'n borstspier in 2'n ligt is trainen van m'n chest niet echt een pretje meer. Alles is gauw te zwaar.. maar ik ben wel blij dat ik ze uberhaupt nog kan trainen.

2x8x7 / 2x10x6

Met de DB curl zou ik wel zwaarder kunnen, maar ik heb de gewoonte om heel hard in de DB te knijpen en m'n spieren heel goed aan te spannen. Ik voer de beweging ook erg langzaam uit. 3 setjes met 6kg laten mijn biceps (en onderarmen) dan echt branden. Ik vind dat altijd heerlijk, veel fijner dan met zwaar gewicht.

One arm cable pushdown
3x10x9

Facepulls SS Tricep pushdown
2x12x18 / 2x12x18

Toen gaven mijn handen het op, het vasthouden van het touw deed pijn en ik kreeg het gewicht niet meer naar beneden. Toen was ik er wel klaar mee.

RDL
4x10x25

Walking Lunges
3x20x6kg

Schuifelend naar huis :roflol: Mijn benen voelden alsof het mijn benen niet waren, ze zwabberden alle kanten op.. Lang geleden dat ik dat heb gehad.

Ondanks de pijntjes een lekkere training. Voldaan gevoel en vandaag epic spierpijn in m'n hams en billen. Dat vind ik altijd wel fijn, het gevoel dat ze daadwerkelijk wat hebben gedaan :D
 
I'm proud :heart:

Alle oefeningen tellen, ook voor benen :kiss:
 
I'm proud :heart:

Alle oefeningen tellen, ook voor benen :kiss:

:heart: :heart:

Misschien moet je Vonk zijn girly roze handschoentjes eens lenen? Jullie trainen toch samen :p

Die van Pun zijn rood en matchten niet bij mijn outfit... :windup:

Ik heb zelf al roze :engel:.. Het gaat ook niet zo zeer om de buitenkant van m'n handen, maar m'n gewrichten, pezen of spiertjes die verkrampen.. Ik denk niet dat handschoentjes daar verlichting tegen bieden...
 
Die van Pun zijn rood en matchten niet bij mijn outfit... :windup:

Ik heb zelf al roze :engel:.. Het gaat ook niet zo zeer om de buitenkant van m'n handen, maar m'n gewrichten, pezen of spiertjes die verkrampen.. Ik denk niet dat handschoentjes daar verlichting tegen bieden...

Haha.

Kan je dan niet met straps ofzo aan de slag? Volgens mij hebben ze die ook wel in het roze :p

Ze zou er aan 1 genoeg hebben :D

Dat denkt iedere vent :roflol:
 
:roflol:

Ik denk dat het bij mij gewoon even een kwestie is van wat rusten. Ik heb hier nooit zo vaak last van..

Ze zullen een beetje overbelast zijn door mijn najaarsschoonmaak thuis en mijn bijbaan als masseuse...

Ik zou het maar een gedoe vinden die straps steeds maar weer vastmaken enzo :/
 
Ik zou het maar een gedoe vinden die straps steeds maar weer vastmaken enzo :/

Gedoe? :scratch: je moet gewoon je hand door de lus steken :scratch:
 
Ik vind straps ook gedoe en ik draag al handschoenen.. Als ik dan ook nog straps zou moeten gebruiken word ik helemaal uitgelachen :o

Nee srsly, rete onhandig en zo krijg je ook nooit dikke onderarmen :D
 
Gedoe? :scratch: je moet gewoon je hand door de lus steken :scratch:

En dan moet je toch dat andere stuk om de barbell of db ofzo rollen? En dan moet je na je setje je weer helemaal losmaken. Of ben ik in de war met wat anders?
 
Ik vind straps ook gedoe en ik draag al handschoenen.. Als ik dan ook nog straps zou moeten gebruiken word ik helemaal uitgelachen :o

Nee srsly, rete onhandig en zo krijg je ook nooit dikke onderarmen :D

Statische contractie zorgt imo sowieso niet voor dikke onderarmen ;)

En dan moet je toch dat andere stuk om de barbell of db ofzo rollen? En dan moet je na je setje je weer helemaal losmaken. Of ben ik in de war met wat anders?

Nee klopt. Maar zo een gedoe is het niet hoor. Kost je misschien 10sec prep. En je hebt geen last meer van je handen. Lijkt me dat toch waard te zijn ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven