Fitness Seller

Misdaad Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Helter Skelter fiend set on fire in savage prison payback plot.

8C6fT43.jpg

Niet zo populair in de gevangenis, Charles? :roflol:
 
Die kans lijkt me erg klein. Ze is gewoon gedegouteerd omdat ze iets heeft gegeten dat is klaargemaakt door hem. :emo: In Duitsland was er trouwens wel een kannibaal die dit heeft geflikt. (Carl Grossmann)


Interessante inzichten van Dietz en Ressler. Overigens leuk om te horen dat het aantal SM's zal stijgen in Europa. :grumble:
 
Laatst bewerkt:
Die kans lijkt me erg klein. Ze is gewoon gedegouteerd omdat ze iets heeft gegeten dat is klaargemaakt door hem. :emo: In Duitsland was er trouwens wel een kannibaal die dit heeft geflikt. (Carl Grossmann)


Interessante inzichten van Dietz en Ressler. Overigens leuk om te horen dat aantal SM's zal stijgen in Europa. :grumble:

zal het nog eens herbekijken, wellicht heb ik het dan misbegrepen

deze kerel zou ook zoiets geflikt hebben :

12501486_1042392222490819_1046030437_n.jpg
:burger:

maar dat hebben ze nooit echt hard kunnen maken
 
Dacht al. Ken die documentairemaker van iets. Natuurlijk van Sarah Palin: You Betcha!
 
Te gek voor woorden dat ze dit soort gasten terug loslaten, en vervolgens verbaasd opkijken als ze iets flikken.
 
Bezuinigingen bij de GGZ zijn van alle tijden, blijkt maar weer.
 
Bezuinigingen bij de GGZ zijn van alle tijden, blijkt maar weer.

Blijkbaar :emo: Er staat me nochtans iets bij van een verpleger die zich zorgen maakte omdat Chase was ontslagen uit de psychiatrie. Zo zijn er ook nog een paar die parole kregen, terwijl er genoeg tekenen aan de wand waren.
 
Laatst bewerkt:
Baal er van dat ik op me werk geen speakers op me computer heb dus kan de filmpjes niet beluisteren.
Vind het wel raar dat deze filmpjes op dbb blijft staan.

Ik kreeg deze melding vrijdag op mijn foto van de dode las vegas shooter

Jouw bericht in het topic Live news topic werd bewerkt. Reden: Zulke afbeeldingen mogen niet van google (adsense)
23:26
 
Er is sowieso geen touw vast te knopen aan het beleid van Google. Je zou in ieder geval een leeftijdsbeperking verwachten op dit soort documentaires.
 
Die van Wuornos is wel een van de betere docs. ever
 
Back
Naar boven