Fitness Seller

Forum Challenge N°10 Clean & Press

Bezoekers in dit topic

Mag een powersnatch met een beetje doen alsof je presst bovenin ook?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Kun je 'em ook via Youtube uploaden ? Dan hoef ik er geen timer bij te halen :P

Nu is ie goed. Kan gelukkig nog wel tellen. Ik gebruik yt al jaren niet meer, ig is veel makkelijker en sneller uploaden via telefoon
 
Gisteren ook een eerste poging gedaan. Dat viel toch wat zwaarder dan gedacht met 1min40. Richting de 1 min gaat al een uitdaging worden, dus het heeft geen zin om te filmen.
 
je spreekt jezelf wel erg tegen,
jerken mag dan wel of dat ook niet?
Neen, dat doe ik niet, het is maar net hoe je het interpreteert. Elke vorm van press en elke vorm van clean is toegelaten, snatchen niet omdat dat een andere oefening is, wat ik Lloyd trouwens ook al meermaals heb gezegd.
 
Neen, dat doe ik niet, het is maar net hoe je het interpreteert. Elke vorm van press en elke vorm van clean is toegelaten, snatchen niet omdat dat een andere oefening is, wat ik Lloyd trouwens ook al meermaals heb gezegd.

Neen je hebt ongelijk hier, van grond tot boven het hoofd op eender welke manier laat alle vormen toe. Dit is belangrijk omdat je in crossfitwedstrijden exact dezelfde verwoording hebt en daar ook alles is toegestaan. Je moet wel zeer specifiek zijn met deze dingen.
 
Man, man, man, wat een hoop onzin weer. Op elke manier is hier dus duidelijk met elke vorm van clean (full, continental, power, muscle, reversed curl) en elke vorm van press (strict, push, (push) jerk, lean back), bij een snatch challenge ga je toch ook niet clean & pressen.
Bij de volgende challenge zullen we weer voor squat gaan maar je mag het gewicht ook deadliften.

Het val weer op dat degenen die nooit meedoen weer het hardste zeiken/trollen, maar wat anders is nieuw.
 
Ik heb vandaag mooie prestaties gezien, gaat nog spannend worden hier :popcorn:
 
Hard hoor domie. Ik probeer m misschien nog een keer van de week als ik 'zin' heb maar ga hier niet aan komen denk ik.
 
Jammer dat er verder niemand echt meedoet
 
zal eens kijken hoe ik me morgen voel :)
 
Back
Naar boven