XXL Nutrition

Jannes Manderfeld Wedstrijdlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha ik heb hem al besteld... ik heb trouwens lavendel blauw gedaan. Is een soort fusie van paars en blauw, aangezien ik enorm veel reacties gekregen heb van mensen die blauw het best vonden maar u suggestie paars neem ik natuurlijk ook naar het hart! Foto volgt.

Ano_87987 Hij doet het weer...
Je noemt hem nog steeds u
 
Iets meer vet in het dieet de laatste dagen, maar een paar gram. Voel me voller, beter en vasculariteit is wat meer

20171009_095524.jpg


20171009_095449.jpg
 
Eigenlijk over 3 dagen pas weer foto tijd maar vond me shape erg goed vanmorgen dus vandaar

Screenshot_20171009-101953.png


Screenshot_20171009-102110.png


Screenshot_20171009-102331.png


Screenshot_20171009-101914.png


Screenshot_20171009-101946.png
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Mocht iemand nog suggesties hebben voor extraordinaire poses voor in mijn routine dan waardeer ik dat. In principe is de routine al klaar maar wie weet
 
Extra vet in de vorm van olie?:eyebrow:

Jk bruh:D

Poses zijn goed, je ziet dat er veel op geoefend wordt.

Extraordinaire pose: 'signature' pose van dorian en nadien overgaan in die eerste pose die je doet in je keuken (1 hand in de nek)
 
Extra vet in de vorm van olie?:eyebrow:

Jk bruh:D

Poses zijn goed, je ziet dat er veel op geoefend wordt.

Extraordinaire pose: 'signature' pose van dorian en nadien overgaan in die eerste pose die je doet in je keuken (1 hand in de nek)
Morgen ochtend gelijk proberen dank je, en ja poseren is belangrijk vind ik, ook een stukje professionaliteit
 
Die fdb is echt sick.
Ik ben altijd wel fan van een goede vacuum pose. Abdominals & thighs en dan vacuum
 
Die fdb is echt sick.
Ik ben altijd wel fan van een goede vacuum pose. Abdominals & thighs en dan vacuum
Abs and thighs en daarna vacuum zit er al in, dat is een enorm fijne combo dan kun je tijdens je crunch alle lucht er al uit blazen :)
Enorm bedankt trouwens
 
Abs and thighs en daarna vacuum zit er al in, dat is een enorm fijne combo dan kun je tijdens je crunch alle lucht er al uit blazen :)
Enorm bedankt trouwens
Precies. Doet me denken aan die vacuum van Frank Zane. Wat was dat prachtig altijd.
 
Back
Naar boven