MuscleMeat

Drbrik cut weer wat aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dinsdag start to run:

Les 13: 3,70km 30:12min 7,36km/u
 
ja hoor, start to run met evy gruyaert, die vertelt me dan met een zwoel belgisch stemmetje in mijn oor wanneer ik moet lopen en wandelen. Met bijpassende muziek.
Oeh lala!
 
Woensdag 5x5:

Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende training

Squat 117,5kg 5/4/0/0/0
Ohp 57,5kg 5/4/0/0/0
Deadlift 132,5kg 0x
Chins 4/4/3/3/3

Dus alleen chins gehaald, squats mogen deload, ga terug naar de 100kg. Ohp schouders wilden gewoon niet. Deadlift benen te leeg, wilde gewoon niet.

Chins gelukkig wel gehaald.

Ach ja nog 1 training en dan geven we de gewichten een weekje vrij.
 
Woensdag 5x5:

Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende training

Squat 117,5kg 5/4/0/0/0
Ohp 57,5kg 5/4/0/0/0
Deadlift 132,5kg 0x
Chins 4/4/3/3/3

Dus alleen chins gehaald, squats mogen deload, ga terug naar de 100kg. Ohp schouders wilden gewoon niet. Deadlift benen te leeg, wilde gewoon niet.

Chins gelukkig wel gehaald.

Ach ja nog 1 training en dan geven we de gewichten een weekje vrij.
Tja, 0x is wel een beetje treurig :p
 
Woensdag 5x5:

Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende training

Squat 117,5kg 5/4/0/0/0
Ohp 57,5kg 5/4/0/0/0
Deadlift 132,5kg 0x
Chins 4/4/3/3/3

Dus alleen chins gehaald, squats mogen deload, ga terug naar de 100kg. Ohp schouders wilden gewoon niet. Deadlift benen te leeg, wilde gewoon niet.

Chins gelukkig wel gehaald.

Ach ja nog 1 training en dan geven we de gewichten een weekje vrij.
Niet gek dat na het behoorlijke falen op SQ (en dan ook nog OHP) je gewoon leeg bent, blijft een waardeloos gevoel.

Ben benieuwd wat een deload op de SQ voor de rest gaat doen.

3x pw zwaar squatten en 3x pw hardlopen is ook best veel, misschien zit je op het punt dat je daar niet meer van kan herstellen. Heb je wel een een light day, of zelfs een heavy/light/medium overwogen op de squat?
 
Niet gek dat na het behoorlijke falen op SQ (en dan ook nog OHP) je gewoon leeg bent, blijft een waardeloos gevoel.

Ben benieuwd wat een deload op de SQ voor de rest gaat doen.

3x pw zwaar squatten en 3x pw hardlopen is ook best veel, misschien zit je op het punt dat je daar niet meer van kan herstellen. Heb je wel een een light day, of zelfs een heavy/light/medium overwogen op de squat?
weekje vakantie dadelijk. Zal wel goed doen voor het herstel. Komt wel goed.
 
Niet gek dat na het behoorlijke falen op SQ (en dan ook nog OHP) je gewoon leeg bent, blijft een waardeloos gevoel.

Ben benieuwd wat een deload op de SQ voor de rest gaat doen.

3x pw zwaar squatten en 3x pw hardlopen is ook best veel, misschien zit je op het punt dat je daar niet meer van kan herstellen. Heb je wel een een light day, of zelfs een heavy/light/medium overwogen op de squat?
Ditt is wel een punt, je benen moeten wel kunnen herstellen van de vorige klap....
 
Ditt is wel een punt, je benen moeten wel kunnen herstellen van de vorige klap....

over 2 weken kan ik als het goed is weer thuis trainen. Ga ik denk ik aan de greyskull heb thuis 0,5kg schijfjes.

Donderdag start to run:

Les 14: 3,56km 29:04min 7,35min
 
Vrijdag 5x5:

Squat 100kg 5x5
Bench 82,5kg 5x5
Pendlay 87,5kg 5x5
Dips bw 8/8/7

Squat lekker focus op techniek, ging lekker.
Bench eindelijk gehaald. Volgens mij vpr.
De rows waren zwaar, maar wel lekker.
Dips helemaal toppie
 
Vrijdag 5x5:

Squat 100kg 5x5
Bench 82,5kg 5x5
Pendlay 87,5kg 5x5
Dips bw 8/8/7

Squat lekker focus op techniek, ging lekker.
Bench eindelijk gehaald. Volgens mij vpr.
De rows waren zwaar, maar wel lekker.
Dips helemaal toppie
Keurig. Alles gehaald dus?
 
Maandag 5x5:

Squat 102,5kg 5x5
Ohp 57,5kg 5/5/5/5/0
Deadlift 132,5 1x1
Chins 4/4/4/3/3

Squat ging lekker, ohp 4de set laatste rep vette grinder 5min rust, niks noppes nada leeg...
Deadlift... Ja hier had ik meer verwacht.
Zit vooral in de benen... Squat en deadlift op 1 dag wilt niet meer echt.

Vrijdag komen ze het nieuwe tuinhuis opbouwen. Dan kan ik volgende week weer thuis trainen. Dan ga ik dan over op phrak's greyskull. Met paar kleine tweaks denk ik.
 
Nog eens beetje liggen piekeren over die deadlift..... nog eens wat techniekfilmpjes gekeken. En had het gevoel al een beetje in mijn achterhoofd, maar ik hak de deadlift weer in tweeen. Oftewel eerst heupen omhoog dan pas rug recht.... moet weer meer 'in de halter' gaan hangen voordat ik ga trekken. Dus denk dat het vrijdag wel gaat lukken.

Alweer eens lekker gelezen over gslp... en ik ben er uit wat mijn schema'tje gaat worden.

week 1

Maandag
Bench 2x5,1x5+
row 2x6-8
dips 2x6-8
squat 2x5,1x5+

woensdag
ohp 2x5,1x5+
chins 2x6-8
pullover 2x8-10
deadlift 1x5+

vrijdag
bench 2x5,1x5+
row 2x6-8
dips 2x6-8
squat 2x5,1x5+

week 2

Maandag
ohp 2x5,1x5+
chins 2x6-8
pullover 2x8-10
squat 2x5,1x5+

woensdag
Bench 2x5,1x5+
row 2x6-8
dips 2x6-8
deadlift 1x5+

vrijdag
ohp 2x5,1x5+
chins 2x6-8
pullover 2x8-10
squat 2x5,1x5+
 
In de halter hangen is vlgs mij goed, voorspanning aanbrengen ook, maar eerst met de heupen omhoog vlgs mij niet...
maar goed er zijn echt 1000 fimpjes van mensen die er meer verstand van hebben :)
Alan Thrall is denk wel een van de beteren.
 
In de halter hangen is vlgs mij goed, voorspanning aanbrengen ook, maar eerst met de heupen omhoog vlgs mij niet...
maar goed er zijn echt 1000 fimpjes van mensen die er meer verstand van hebben :)
Alan Thrall is denk wel een van de beteren.

Ik bedoel juist dat ik dat tot nu toe weer was aan het doen, het in 2en hakken... en dit weer moet gaan voorkomen dmv in de halter hangen en voorspanning aanbrengen. Beetje rottig getypt denk ik.
 
Back
Naar boven