XXL Nutrition

.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vetzilla

Novice
Lid geworden
1 okt 2017
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
.......
 
Laatst bewerkt:
Alsjeblieft laat het een troll zijn

7weken trainen, dan al kuren, geen voedingsschema.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Een brede borst, wie wil dat nou niet!
 
....
 
Laatst bewerkt:
Thx. Het doel is om uiteindelijk breed te worden in mijn schouders en borst.

Benen en rug hoeven niet breed te worden dan?

Mooie fysiek wel. dikke pecs en dan kippepoten.

En als het waar is wat ik lees. 7 weken trainen 22% vet wat mss wel eens meer kan zijn en dan kuren. Goed bezig.
 
In de rug vindt ik die vleugels mooi. Die word dus ook goed aangepakt. Benen houd ik bij met hardlopen en de daarbij horende trainingen en op de vrijdag pakken we die in de sportschool.

Het is niet de bedoeling met 2 lucifer stokjes door het leven te gaan. ;)

Hardlopen op zich doet niks om spiermassa op te leveren.
 
Hallo,

Net geregistreerd
Volgende vraag...
Ik draai al enkele jaren wedstrijden en ben een naturel lichtgewicht bodybuilder
Iets dat mij al enkele jaren irriteert en waarop ik steeds punten verlies, zijn mijn benen.
Ik hou daar steeds vocht op en krijg daar niet de gewenste conditionering op zoals op mijn bovenlichaam. Vorige zaterdag op de wedstrijd opnieuw hierop punten verloren terwijl ik toch op 4 % stond.
Ik train ze sedert begin dit jaar nu twee keer waarvan 1 trainingssessie zwaar en nog 1 sessie na armtraining waarvan 2 oefeningen ( 3 - 4 x 20 reps).
Er is verbetering maar toch nog vocht waardoor de lijnen vooraan minder goed tevoorschijn komen.
 
Hallo,

Net geregistreerd
Volgende vraag...
Ik draai al enkele jaren wedstrijden en ben een naturel lichtgewicht bodybuilder
Iets dat mij al enkele jaren irriteert en waarop ik steeds punten verlies, zijn mijn benen.
Ik hou daar steeds vocht op en krijg daar niet de gewenste conditionering op zoals op mijn bovenlichaam. Vorige zaterdag op de wedstrijd opnieuw hierop punten verloren terwijl ik toch op 4 % stond.
Ik train ze sedert begin dit jaar nu twee keer waarvan 1 trainingssessie zwaar en nog 1 sessie na armtraining waarvan 2 oefeningen ( 3 - 4 x 20 reps).
Er is verbetering maar toch nog vocht waardoor de lijnen vooraan minder goed tevoorschijn komen.

Dan maak je best een eigen topic aan.
 
Back
Naar boven