MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Paar weken geleden..

    281204_B2_43_A5_42_AE_96_CF_0_C3_CA4099_D80.jpg


    Vervolgens gister avond toen ik straal bezopen was

    F64_AAADF_5874_4775_B94_B_F2_C135_E66_E2_A.jpg


    Het was een leuke avond :roflol:
    Straalbezopen en je kan nog typen? Apart.
     
    Hmmm, ik zal weer eens wat dagen therapie op gaan geven bij de werkgever :roflol:
     
    Ik wil,ook een pinda op mijn buik :laugh:
     
    Wanneer je delicious pancakes in je 9uur pauze eet. En je collega's kijken je aan alsof je niet goed bent. :p
     
    Dumpertreeten is terug..

    Vorige week al trouwens
     
    Nieuwe hardloopschoenen gekocht.


    En jij gaat maar al te graag met dit soort meisjes om he.

    :roflol: het is de enige minderjarige chick waar ik mee om ga.

    Zegt ook wel genoeg over hoe ik met haar om ga, als echt niet goed bij mijn hoofd was zou ze echt zoiets niet zeggen. Ze was laatst ziek vroeg ze of ik met dr mee wilde fruit halen, komt ze gewoon in pjama en dekentje aangerend en kwakt naast me in auto om vervolgens op speurtocht te gaan naar sigaretten :duh:

    Sowieso komt ze meestal zonder make-up aan kakken ‘ja scheelt mij weer moeite en zie ik er jonger uit vind jij toch leuk’:roflol:
     
    :roflol: het is de enige minderjarige chick waar ik mee om ga.

    Zegt ook wel genoeg over hoe ik met haar om ga, als echt niet goed bij mijn hoofd was zou ze echt zoiets niet zeggen. Ze was laatst ziek vroeg ze of ik met dr mee wilde fruit halen, komt ze gewoon in pjama en dekentje aangerend en kwakt naast me in auto om vervolgens op speurtocht te gaan naar sigaretten :duh:

    Sowieso komt ze meestal zonder make-up aan kakken ‘ja scheelt mij weer moeite en zie ik er jonger uit vind jij toch leuk’:roflol:

    Maar die andere meid is toch ook nog 17 waar je contact mee hebt?:fapn:
     
    :roflol: het is de enige minderjarige chick waar ik mee om ga.

    Zegt ook wel genoeg over hoe ik met haar om ga, als echt niet goed bij mijn hoofd was zou ze echt zoiets niet zeggen. Ze was laatst ziek vroeg ze of ik met dr mee wilde fruit halen, komt ze gewoon in pjama en dekentje aangerend en kwakt naast me in auto om vervolgens op speurtocht te gaan naar sigaretten :duh:

    Sowieso komt ze meestal zonder make-up aan kakken ‘ja scheelt mij weer moeite en zie ik er jonger uit vind jij toch leuk:roflol:

    Ze hebben wel mensenkennis die meisjes...
     
    Back
    Naar boven