AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (4 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Dus .... who cares :p
:roflol: Moet bekennen dat de beerpong vorig jaar zo uit de hand liep dat er inderdaad hier en daar wat shirtjes uitgingen..

Niet de mijne overigens..ik zat in een hoekje cupcakes te vreten:roflol:

De training van vanmiddag!:cheer:

Push + Quads:
Incline benchpress:
50kg: 10
60kg: 8
70kg: 6 (warmup)
80kg: 3 9top MMC:fire:), 3 (top:D), 3, 3 (TUT & MMC:fire:)
85kg: 2, 2, 2 (hoppa:D)
50kg: 17 (pompen of verzuipen:fire:)

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 6 (warmup)
160kg: 6
190kg (close stance): 8, 8 (TUT & MMC:fire:), 8 (nice:D)
220kg (normal stance): 8 (tering!), 8, 7 (laatste twee slow reps:fire:)

Eerste serie verzwaren naar 200kg.

Seated OHP:
40kg: 10 (warmup)
50kg: 6
55kg: 10 (5kg lichter..iets meer reps:D), 9 (MMC ook een stuk beter!), 8, 7 (tering:fire:)
40kg; 12 (pomp:fire:)

Leg extention:
42.5kg: 12 (warmup)
75kg: 8 (MMC:fire:), 8, 6+2 (korte pauze..), 5+3 (rest-pause:fire:)

Laatste 2 sets toe's out. Niet verzwaren ivm MMC

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 18 (3f.), 15 (2f.:fire:), 12 (2f.)

Lying dumbel close grip press (dumbels tegen elkaar):
14kg: 15 (explosief:fire:)
16kg: 15 (top:D)
20kg: 12 (MMC:fire:)
22kg: 10 (2f.), 9 (1f.:fire:)

Erg lekkere oefening voor zowel tricep als borst:thumbs:)

Dumbel fly's (van bankje plat naar rechtop..):
12kg: 10, 10, 10 (45°), 10, 10, 10 (hier shoulder press:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Best lekkere training!)
 
Thanks!

Vandaag een rustdag! Breek mijn vast wat eerder, want heb een blandblustraining van 09:30-12:00uur.

Omdat ik maar dik blijf:rolleyes: even echt Marvinnen..:marvin:

Voeding, donderdag 12-10-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra black :zuip:*
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
18:30 Kipsalon (~850kcals)
19:30 40g nightprotein (XXL)

~1670kcals, E/K/V = 200g (48%) / 40g (10%) / 80g (42%)

* Ultra black!
 
Laatst bewerkt:
Hoezo die vitamine ook pas om 9 uur en niet gelijk morgen vroeg?? Zeker om cool op werk met pilletjes te spelen?:D:D
Neem pillen altijd het liefst bij een maaltijd ivm opname etc.. Geen idee of het echt nodig is.
 
Ik doe het ook steeds bij wat eten. Anders krijg je er soms een vieze smaak of boeren van...
Dat is de reden dat ik geen visolie meer neem!!!:kots:
 
Thanks..al blijf ik het wel zo doen..:o

Normaliter wel.. ;) Maar mijn window is met de jaren wel wat vergroot. En in het weekend pas ik het niet altijd toe..

Ga er dus redelijk flexibel mee om ;)
Waarom heb je je window vergroot? Was kleine window op langer termijn lastig vol te houden of heeft het een andere reden?
 
Super cool voel ik me dan! Soms pop ik ook andere pilletjes op werk..om de werkdag dragelijker te maken:cheer:

Visolie is een ander verhaal. Altijd bij de maaltijd nemen!
Viesolie
Waarom heb je je window vergroot? Was kleine window op langer termijn lastig vol te houden of heeft het een andere reden?
Heeft een andere reden..mijn vriendin is pas 19:30 thuis op haar werkdagen, dus dan eten we pas. Ik train op trainingsdagen om 12:00uur en wil niet fasted trainen en van 7:00-14:00 zonder eten rondlopen..waarschijnlijk vermoord ik dan iedereen.:schoot::hamer::punch:
 
Super cool voel ik me dan! Soms pop ik ook andere pilletjes op werk..om de werkdag dragelijker te maken:cheer:


Viesolie
Heeft een andere reden..mijn vriendin is pas 19:30 thuis op haar werkdagen, dus dan eten we pas. Ik train op trainingsdagen om 12:00uur en wil niet fasted trainen en van 7:00-14:00 zonder eten rondlopen..waarschijnlijk vermoord ik dan iedereen.:schoot::hamer::punch:
Hoe zo niet fasted trainen, raak je daar niet gewend aan uiteindelijk? Doe nu ook tijdje IF, window tot 14.00 idd en dat valt aardig tegen als je voor die tijd traint en al vroeg op bent :o Maar moet zeggen dat ik minder honger heb als ik voor die tijd train, wellicht omdat ik dan afgeleid ben:p
 
Hoe zo niet fasted trainen, raak je daar niet gewend aan uiteindelijk? Doe nu ook tijdje IF, window tot 14.00 idd en dat valt aardig tegen als je voor die tijd traint en al vroeg op bent :o Maar moet zeggen dat ik minder honger heb als ik voor die tijd train, wellicht omdat ik dan afgeleid ben:p
Klopt, maar eerder trainen kan niet..en fasted trainen doe ik op zaterdag en zondag. Dat gaat prima, maar van 6:00uur tot 14:00uur op alleen koffie...dan wordt ik waarschijnlijk binnenkort ontslagen omdat ik iemand voor zijn bek gemept heb. 11:00-12:00uur is echt de grens.
 
Super cool voel ik me dan! Soms pop ik ook andere pilletjes op werk..om de werkdag dragelijker te maken:cheer:


Viesolie
Heeft een andere reden..mijn vriendin is pas 19:30 thuis op haar werkdagen, dus dan eten we pas. Ik train op trainingsdagen om 12:00uur en wil niet fasted trainen en van 7:00-14:00 zonder eten rondlopen..waarschijnlijk vermoord ik dan iedereen.:schoot::hamer::punch:

Waarom ga je dan niet tussen 17-19 sporten???
 
Back
Naar boven