XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Je oestrogeen gaat veel te hoog zijn met test e4d icm hcg. Ook die korte esters in begin en op einde zijn onnodig en gaat eerder voor onstabiele waardes zorgen ipv gewoon 1x/week te prikken met lange ester.


Dus als ik de test e op 1x per week zet en de mast p verhoog naar 100mg eod en mast e op 350mg per week. Zou dit het oestrogeen probleem al verhelpen, desnoods mast nog iets hoger?

De reden van de korte esters begin van kuur is duidelijk neem ik aan, mss dat ik deze beter kan afbouwen naarmate het einde?

De reden van op einde van de kuur korte esters te gebruiken is om eerder aan men nakuur te kunnen beginnen, met lange esters zou ik in na week 8 nog 2 weken met test in mijn lichaam zitten en later de nakuur starten.
 
Cools
Kan het gebruik van mariadistel kwaad tijdens mijn pct ?
 
Cools is goed bezigggg
 
Ben je nu serieus? Waarom zou dat kwaad kunnen.
Iemand zij tegen mij dat de werking van de clomid en nolva dan minder zou werken en dat je het daarom altijd na je pct moest nemen .ik deed het altijd tijdens mijn pct . Had de vraag beetje verkeerd gesteld
 
Dus als ik de test e op 1x per week zet en de mast p verhoog naar 100mg eod en mast e op 350mg per week. Zou dit het oestrogeen probleem al verhelpen, desnoods mast nog iets hoger?

De reden van de korte esters begin van kuur is duidelijk neem ik aan, mss dat ik deze beter kan afbouwen naarmate het einde?

De reden van op einde van de kuur korte esters te gebruiken is om eerder aan men nakuur te kunnen beginnen, met lange esters zou ik in na week 8 nog 2 weken met test in mijn lichaam zitten en later de nakuur starten.

Begin en einde kuur korte esters is een mogelijkheid.

Je kan de dosis altijd aanpassen tijdens de kuur als je oestrogene sides merkt. Test of andere aromatiserende aas verlagen en niet-aromatiserende verhogen geeft altijd minder oestrogeen.
 
Iemand zij tegen mij dat de werking van de clomid en nolva dan minder zou werken en dat je het daarom altijd na je pct moest nemen .ik deed het altijd tijdens mijn pct . Had de vraag beetje verkeerd gesteld

Het kan de werking van bepaalde medicatie/stoffen inderdaad beïnvloeden door effect op cytochroom p450 enzymen. Maar dat is beperkt bij mariadistel. Er zijn wel sterke inductors en inhibitors van bepaalde enzymen die de werking zeer sterk kunnen beïnvloeden (concentratie verlagen of verhogen in bloed door effect op metabolisatie)
 
Het siert Cools dat hij steeds het geduld heeft en de moeite neemt om alle vragen te beantwoorden :)

Ik moet toegeven dat ik laatste tijd iets minder tijd heb, maar dat vind ik niet erg want ik zie andere leden regelmatig de vragen al beantwoorden. Dus zelf al zou ik er niet meer zijn wordt de informatie toch nog verspreid ;)

Het gaat ook niet om mijn informatie perse maar dat mensen anders gaan nadenken over kuurmogelijkheden, resultaten en gezondheid.

Wat ik voorstel is eigenlijk de kuurmethode van 20 jaar geleden en dat beamen de oudere sporters ook. Dan zet je toch vraagtekens bij de dosissen van nu en waar die vandaan komen :P
 
Ik moet toegeven dat ik laatste tijd iets minder tijd heb, maar dat vind ik niet erg want ik zie andere leden regelmatig de vragen al beantwoorden. Dus zelf al zou ik er niet meer zijn wordt de informatie toch nog verspreid ;)

Het gaat ook niet om mijn informatie perse maar dat mensen anders gaan nadenken over kuurmogelijkheden, resultaten en gezondheid.

Wat ik voorstel is eigenlijk de kuurmethode van 20 jaar geleden en dat beamen de oudere sporters ook. Dan zet je toch vraagtekens bij de dosissen van nu en waar die vandaan komen :P

Je bent toch niet van plan om ons te verlaten he?

Sowieso bedankt voor dit topic, je inzet/geduld worden heel erg gewaardeerd :ty:
 
Wat ik voorstel is eigenlijk de kuurmethode van 20 jaar geleden en dat beamen de oudere sporters ook. Dan zet je toch vraagtekens bij de dosissen van nu en waar die vandaan komen :P

Volledig mee eens.
 
Back
Naar boven