AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wow, ik zou het wel weten als ik jou maten had.

Kilo of 10 eraf (flink blijven trainen) et voila, strak, gestroomlijnd en buff :D

Ik heb dezelfde maten volgens mij, maar ik ben lang niet gestroomlijnd en maar een beetje buff op 84 kg :( (neem aan dat je 94 kg uitging)
 
Ik heb dezelfde maten volgens mij, maar ik ben lang niet gestroomlijnd en maar een beetje buff op 84 kg :( (neem aan dat je 94 kg uitging)

Was ook een hypothetische uitspraak, misschien eens proberen een diepere cut ?
 
Was ook een hypothetische uitspraak, misschien eens proberen een diepere cut ?

Geen haar op mijn hoofd! Ik moet dan naar <75 kg en dat is gewoon onmogelijk. Ik eet nu 2 boterhammen, een ei, 2 stuks fruit, 250 gr magere kwark en een bescheiden warme maaltijd. Tis te doen, maar ik mis mijn geraspte kaas, suiker in de espresso en een keer wat anders op brood dan kipfilet of zelfgemaakte zalmsalade met kwark.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Geen haar op mijn hoofd! Ik moet dan naar <75 kg en dat is gewoon onmogelijk. Ik eet nu 2 boterhammen, een ei, 2 stuks fruit, 250 gr magere kwark en een bescheiden warme maaltijd. Tis te doen, maar ik mis mijn geraspte kaas, suiker in de espresso en een keer wat anders op brood dan kipfilet of zelfgemaakte zalmsalade met kwark.

Mhhhhhh ik zou het wel weten, maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.

Wat jij daar opsomt is 1.000 Kcal's, dat lijkt me stug Craak :D
 
Mhhhhhh ik zou het wel weten, maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.

Wat jij daar opsomt is 1.000 Kcal's, dat lijkt me stug Craak :D

Ik tel geen kcals, maar dit is echt zoals ik 5-6 dagen/week eet. En waar ik ca. 0,5 kg/week op afval.
 
Okay, maar dan zal er nog wel eea bij op komen. Chocolade / melk, boter, jus, suiker, snack, koek, snoep etc. Anders zit je echt op een Auswitz dieet man !

Ik denk als je wel zou tracken dat je nog versteld staat, maar goed 0,5 kg is netjes man !
 
Okay, maar dan zal er nog wel eea bij op komen. Chocolade / melk, boter, jus, suiker, snack, koek, snoep etc. Anders zit je echt op een Auswitz dieet man !

Ik denk als je wel zou tracken dat je nog versteld staat, maar goed 0,5 kg is netjes man !

Snoepen? :roflol: Dacht het niet! Dan maak je het jezelf alleen maar moeilijk. Gedisciplineerd in een ritme eten, dan heb je alleen vlak voor een maaltijd honger. Ik heb het altijd het zwaarst na een cheatdag (wat ik dus ook liever niet doe).

Nog 0,5 liter karnemelk, een eiwitshakeje op trainingsdagen en in het weekeinde een boterhammetje meer en een paar biertjes... that's it! Zal toch echt wel optellen naar fatsoenlijk aantal kcals. Anders zou ik geen 2,5 maand op kracht blijven.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
je zit hier in de sectie waar men niet maalt om een procentje meer of minder marc :D
ik moet zeggen dat dat me toch ook steeds meer bevalt ( meer dan he)

Zo is dat. Maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
 
Zo is dat. Maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
Dat is zo. Voor je gezondheid blijven te dik en ongunstige bloedlipiden een risico factor. Al worden ze deels gecompenseerd door de actieve levensstijl van het trainen.
Dat vind ik toch wel een belangrijke overweging.
 
Ook niet onbelangrijk hoe lager je % des te hoger je test
of
Hoe hoger je % hoe hoger je oestrogeen en lager je test
 
je zit hier in de sectie waar men niet maalt om een procentje meer of minder marc :D
ik moet zeggen dat dat me toch ook steeds meer bevalt ( meer dan he)
Dit inderdaad. Met een strak wasbordje blijft er maar weinig over. Ideaal is voor mij zo rond de 15%.

Ook niet onbelangrijk hoe lager je % des te hoger je test
of
Hoe hoger je % hoe hoger je oestrogeen en lager je test
Dit gaat echt wel over extremen, een te hoog VP is niet goed, maar te laag ook zeker niet.
 
nee inderdaad lager dan 10% lijkt me niet goed...alhoewel er ecto's zijn die dat wel hebben
Ik zelf voel me nu pretttig met 12-15 maar ja ik heb makkelijk praten als endo

Toch merk je het wel een test van bv 13 of een van 10 maakt een groot verschil
 
Ook niet onbelangrijk hoe lager je % des te hoger je test
of
Hoe hoger je % hoe hoger je oestrogeen en lager je test

Dat is helemaal niet belangrijk. Binnen het normale fysiologische bereik heeft je test-niveau maar een kleine invloed op je gains.

Ik heb laatst met een beer van een vent zitten praten op een verjaardag (niet droog overigens). Hij had van nature een testosterongehalte licht ONDER wat nog normaal wordt beschouwd. Dat was gebleken bij een vruchtbaarheidsonderzoek.
 
je kan je lichaamstype ook mee hebben

Ik hoor hier wel andere verhalen
 
je zit hier in de sectie waar men niet maalt om een procentje meer of minder marc :D
ik moet zeggen dat dat me toch ook steeds meer bevalt ( meer dan he)

Laten we hopen dat de vlieger -- waar je mee om gaat wordt je mee besmet -- hier niet opgaat dan :roflol:
 
je kan je lichaamstype ook mee hebben

Ik hoor hier wel andere verhalen

Er zijn gewoon heel veel mechanismen van invloed op je gains, sommige stimulerend en en sommige remmend. En niet alle kun je zelf beïnvloeden. Je kunt nog zo'n hoog test-niveau hebben, als je myostatine-regellus op een of andere manier overactief is, heb je daar niks aan. Ik noem maar wat.
 
ja natuurlijk het plaatje moet wel compleet zijn..maar daar gaan we toch van uit...
 
ja natuurlijk het plaatje moet wel compleet zijn..maar daar gaan we toch van uit...

Ik ga daar niet van uit. Ik denk dat de zwakste plek van de meeste mensen (in termen van groot of sterk worden) NIET hun testosteronniveau is, maar iets anders in hun genetica. En dat een beetje meer testosteron door in vet-% te droppen dus nauwelijks invloed heeft.
 
Dat is helemaal niet belangrijk. Binnen het normale fysiologische bereik heeft je test-niveau maar een kleine invloed op je gains.

Ik heb laatst met een beer van een vent zitten praten op een verjaardag (niet droog overigens). Hij had van nature een testosterongehalte licht ONDER wat nog normaal wordt beschouwd. Dat was gebleken bij een vruchtbaarheidsonderzoek.

Er zit zwz een enorme spreiding in wat nog normaal wordt beschouwd:

Even opgezocht:
https://upload.wikimedia.org/wikipe...es_sorted_by_mass_and_molar_concentration.png

Testosteron zit gemiddeld tussen
10-45 ng/ml (man < 50 jr)
6-25 ng/ml (man > 50 jr)
0,7-3 ng/ml (vrouw)

Estradiol
50-200 pg/ml (man)
150-1200 pg/ml (vrouw ~ ovulatie)
40-120 pg/ml (vrouw post-menopauze)

Daarnaast is 98-99.5% van de test gebonden aan eiwitten als SHBG en albumine, dus is het helemaal onduidelijk wat de fysiologische betekenis is van de rondcirculerende totaal test waarden.
 
Back
Naar boven