XXL Nutrition

Onderzoek vrouwelijke bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maxime Kok

Novice
Lid geworden
15 okt 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
95kg
Beste dames,

Mijn naam is Maxime Kok en ik studeer aan de universiteit in Leiden. Een onderdeel van mijn studie is om een onderzoek doen in januari 2018 samen met vier andere studenten. Hiervoor moeten wij een maand lang 'erop uit' en bij een gastgezin wonen om ons onder te dompelen in onze onderzoeksgroep. Het onderwerp van ons onderzoek is 'bodybuildende vrouwen' en wij willen vooral onderzoeken hoe vrouwen die krachttrainen of doen aan bodybuilding tegen hun gespierde lichaam aankijken. Wij merken in onze omgeving dat gespierde lichamen toch vaak met mannen worden geassocieerd en willen graag onderzoeken hoe bodybuildende vrouwen dit zelf zien en wat ze hiervan vinden.

Dus: bent u een vrouw? Doet u aan krachttraining of bodybuilding? Zou u het leuk vinden om mee te werken aan ons onderzoek? Heeft u toevallig nog een slaapplek over voor een student of kent u iemand die hiervoor openstaat? Neem dan vooral contact met ons op door te mailen naar maximek65@gmail.com. Mocht u ons een slaapplek kunnen bieden dan staat hier uiteraard een vergoeding tegenover.

Hopende op uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
Maxime Kok

P.s. Voor vragen mag u het e-mailadres hierboven mailen of onder dit bericht reageren.
 
Wij moeten voor ons vak 'Veldwerk NL' drie weken bij een gast gezin verblijven om zo goed onderzoek te doen. Op deze manier kan er optimaal onderzoek verricht worden aangezien wij zo het leven van de bodybuilders op een zo compleet mogelijke manier kunnen observeren. Hierbij ook een link naar het vak in de studiegids van de Universiteit Leiden: Veldwerk NL, 2017-2018 ~ e-StudieGids, Universiteit Leiden .
Wij doen dit onderzoek met vijf personen: 4 vrouwen en een man.
 
Dus je wilt een maand lang met z'n 5en logeren? Wat is de vergoeding?
 
Wie gaat er nou 5 mensen voor een maand laten logeren voor een onderzoek:roflol: of is de vergoeding meer dan 10k:emo:
 
Wij moeten voor ons vak 'Veldwerk NL' drie weken bij een gast gezin verblijven om zo goed onderzoek te doen. Op deze manier kan er optimaal onderzoek verricht worden aangezien wij zo het leven van de bodybuilders op een zo compleet mogelijke manier kunnen observeren. Hierbij ook een link naar het vak in de studiegids van de Universiteit Leiden: Veldwerk NL, 2017-2018 ~ e-StudieGids, Universiteit Leiden .
Wij doen dit onderzoek met vijf personen: 4 vrouwen en een man.
Pics van de vrouwen?
 
Ga je ook met ze mee naar hun werk toe?
 
En dan laten ze jou als kerel het recruteren doen? Had dat dan niet beter door de dames gedaan kunnen worden dan? Iets met tactisch inzicht enzo.
Wij moeten alle vijf stappen ondernemen in het zoeken naar gastgezinnen om bij te verblijven.
 
Wij hoeven niet allemaal in een gastgezin; het is de bedoeling dat we ons verspreiden over vijf aparte gastgezinnen. De vergoeding hiervoor zal ongeveer 270 euro zijn voor de drie weken (van 8 tot 26 januari).
Het is nog niet zeker of we mee gaan naar hun werk, maar we zullen sowieso meegaan naar de trainingen.
 
Wij hoeven niet allemaal in een gastgezin; het is de bedoeling dat we ons verspreiden over vijf aparte gastgezinnen. De vergoeding hiervoor zal ongeveer 270 euro zijn voor de drie weken (van 8 tot 26 januari).
Het is nog niet zeker of we mee gaan naar hun werk, maar we zullen sowieso meegaan naar de trainingen.

Ik denk dat jouw 4 vrouwelijke teamleden hier meer kans maken. Naast die 270,00 doen ze ook de (af)was, stofzuigen, koken etc? Wij bodybuilders zijn veeleisend, niet alleen in de sport.
 
Geniaal gevonden! Go for it dude! Zeker ook samen douchen om zo te kunnen analyseren hoe ze op dat moment tegen hun lichaam aankijken.
 
Stata wel legit eenzelfde post op z'n facebook. Inclusief een foto van de andere "onderzoekers". Denk niet dat het een troll is...
 
Stata wel legit eenzelfde post op z'n facebook. Inclusief een foto van de andere "onderzoekers". Denk niet dat het een troll is...

Ik zag later ook een post via fb aan de page van ifbb met hetzelfde verhaal van de andere leerlingen, dus volgens mij zat ik hier fout,,,maar het is ook een vreemd verhaal
 
Toch grappig dat er zoveel mannen antwoorden op die vragen in de vrouwentopics.
 
Back
Naar boven