XXL Nutrition

Onderzoek vrouwelijke bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maxime Kok

Novice
Lid geworden
15 okt 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
95kg
Beste dames,

Mijn naam is Maxime Kok en ik studeer aan de universiteit in Leiden. Een onderdeel van mijn studie is om een onderzoek doen in januari 2018 samen met vier andere studenten. Hiervoor moeten wij een maand lang 'erop uit' en bij een gastgezin wonen om ons onder te dompelen in onze onderzoeksgroep. Het onderwerp van ons onderzoek is 'bodybuildende vrouwen' en wij willen vooral onderzoeken hoe vrouwen die krachttrainen of doen aan bodybuilding tegen hun gespierde lichaam aankijken. Wij merken in onze omgeving dat gespierde lichamen toch vaak met mannen worden geassocieerd en willen graag onderzoeken hoe bodybuildende vrouwen dit zelf zien en wat ze hiervan vinden.

Dus: bent u een vrouw? Doet u aan krachttraining of bodybuilding? Zou u het leuk vinden om mee te werken aan ons onderzoek? Heeft u toevallig nog een slaapplek over voor een student of kent u iemand die hiervoor openstaat? Neem dan vooral contact met ons op door te mailen naar maximek65@gmail.com. Mocht u ons een slaapplek kunnen bieden dan staat hier uiteraard een vergoeding tegenover.

Hopende op uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
Maxime Kok

P.s. Voor vragen mag u het e-mailadres hierboven mailen of onder dit bericht reageren.
 
Wij moeten voor ons vak 'Veldwerk NL' drie weken bij een gast gezin verblijven om zo goed onderzoek te doen. Op deze manier kan er optimaal onderzoek verricht worden aangezien wij zo het leven van de bodybuilders op een zo compleet mogelijke manier kunnen observeren. Hierbij ook een link naar het vak in de studiegids van de Universiteit Leiden: Veldwerk NL, 2017-2018 ~ e-StudieGids, Universiteit Leiden .
Wij doen dit onderzoek met vijf personen: 4 vrouwen en een man.
 
Dus je wilt een maand lang met z'n 5en logeren? Wat is de vergoeding?