MuscleMeat

Forum Challenge N°11 Skull Crushers

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.301
Waardering
65.407
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Welkom bij de 11de challenge, deze maand gaan we voor een oefening die vaak 'vergeten' wordt maar een echte klassieker blijft, namelijk de skull crushers.
De winnaar zal hiervoor een Elite account krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een symbool langs hun username kunnen krijgen).

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 november zal de winnaar bekend gemaakt worden.

-Heren: 40kg
-Dames: 20kg
-90 sec. time cap, meeste reps binnenn de gegeven tijd wint
-Zowel oly barbell als EZ-barbell zijn toegelaten
-Elleboog- en polsbescherming zijn toegelaten
-Strikte uitvoering zoals uitgelegd in onderstaande link, maw cheaten is NIET toegelaten (voeten mogen wel op de grond)
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

Barbell Lying Triceps Extension "Skull Crusher"

Succes
Het moderator team

tymboo 40 reps


Onslow 36 reps


AlexV 31 reps


Onslow 30 reps


tymboo 29 reps


Webby 10 reps


[RSVP=411570]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]
 
Gaan de filmpjes hier gepost worden of worden ze naar jou gepm't?
Heb zelf relatief slappe triceps, maar vind het wel leuk om mee te doen als het via pm gaat :p
 
Weer een oefening die mensen met slechte ellebogen niet kunnen :(

Zal het zeker proberen als elleboog het toelaat.
 
Elleboog- en polsbescherming toegestaan?
 
weer een oefening die voor zwaargewichten natuurlijk veel makkelijker is in verhouding ten opzichte van de lichtgewichten.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Er zaten zes bw / reps met lichaamsgewicht challenges in de voorgaande tien forum challenges dus niet zeiken. En anders maar gewoon wat sterker worden.
 
weer een oefening die voor zwaargewichten natuurlijk veel makkelijker is in verhouding ten opzichte van de lichtgewichten.

weer een oefening die voor aas gebruikers natuurlijk veel makkelijker is in verhouding ten opzichte van de niet gebruikers. Dat bedoelde je denk ik.

Hulde voor de moderators die toch elke maand weer de moeite nemen om een challenge op te zetten met al dat geklaag. Waar die motivatie vandaan komt weet ik niet maar hulde daarvoor.
 
Er zaten zes bw / reps met lichaamsgewicht challenges in de voorgaande tien forum challenges dus niet zeiken. En anders maar gewoon wat sterker worden.

Niet zeiken, gewoon cutten :p
 
Gaan de filmpjes hier gepost worden of worden ze naar jou gepm't?
Heb zelf relatief slappe triceps, maar vind het wel leuk om mee te doen als het via pm gaat :p
Als je ze via PM stuurt komen ze uiteindelijk ook hier terecht hé :P
Of wil je buiten de competitie meedoen ?
 
Als je ze via PM stuurt komen ze uiteindelijk ook hier terecht hé :P
Of wil je buiten de competitie meedoen ?

Ja begrijp ik. Alleen denk ik niet dat ik morgen al een filmpje instuur. En als ik dan al bv 2 weken lang filmpjes zie van x reps, weet ik dat ik daar al niet meer aan ga komen :p
 
Ja begrijp ik. Alleen denk ik niet dat ik morgen al een filmpje instuur. En als ik dan al bv 2 weken lang filmpjes zie van x reps, weet ik dat ik daar al niet meer aan ga komen :p
Goed punt, daarom hadden we het die ene keer ook via pm gedaan, alleen sloeg het toen niet zo goed aan...

Ik ben benieuwd wat de rest er van denkt ???
 
Ja begrijp ik. Alleen denk ik niet dat ik morgen al een filmpje instuur. En als ik dan al bv 2 weken lang filmpjes zie van x reps, weet ik dat ik daar al niet meer aan ga komen :p
hoeveel vrouwen hier op het forum zullen meedoen? ;)
 
hoeveel vrouwen hier op het forum zullen meedoen? ;)
Er is geen aparte klasse voor de vrouwen, zij moeten het dus opnemen tegen de mannen.
Ik had trouwens geen flauw idee wat een goed gewicht is voor de vrouwen bij deze maar ik denk dat 20kg wel in de buurt komt (?)
 
hoeveel vrouwen hier op het forum zullen meedoen? ;)

Er is geen aparte klasse voor de vrouwen, zij moeten het dus opnemen tegen de mannen.
Ik had trouwens geen flauw idee wat een goed gewicht is voor de vrouwen bij deze maar ik denk dat 20kg wel in de buurt komt (?)

Inderdaad, als het gewicht relatief gelijk staat maak ik net zoveel kans als ik ander forumlid. Man of vrouw :p
Of het een goed gewicht is weet ik niet. Omdat ik deze oefening alleen de eerste 3 maanden van m'n trainingscarriere gedaan heb.

Ik persoonlijk vind het insturen via pm leuker, maar kan ook begrijpen dat je het leuk vindt om hier meteen de filmpjes te zien.
Ik hoor wel wat het wordt :)
 
Back
Naar boven