MuscleMeat

Haar word steeds dunner (wel natty!!)

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Dag beesten

Ik merk de laatste paar maanden dat mijn haar wat dunner word en ik ook wel wat haarverlies heb. Ik ben 21 en sport nu 10 maanden vollop.

Ik slik wel multivitamine en heb een schoon dieet. Slaap zou wat beter kunnen maar afgezien van dat zie ik geen reden waarom mijn haar zo achteruit gaat.

Iemand hier bekend mee en wat kan je er aan doen ?
 
Onder andere tal van BN'ers zweren bij een haartransplantatie. Anders gewoon kaal gaan of accepteren.
 
Dag beesten

Ik merk de laatste paar maanden dat mijn haar wat dunner word en ik ook wel wat haarverlies heb. Ik ben 21 en sport nu 10 maanden vollop.

Ik slik wel multivitamine en heb een schoon dieet. Slaap zou wat beter kunnen maar afgezien van dat zie ik geen reden waarom mijn haar zo achteruit gaat.

Iemand hier bekend mee en wat kan je er aan doen ?

Genetisch bepaald meestal.

Genoeg lapmiddelen, maar vaak ziet het er niet uit op den duur.

Geen zorg, kaal is koel....
 
Genetische pech waarschijnlijk. Er zijn wel meer mensen die met 18 al kaal beginnen te worden.
 
Genetische pech waarschijnlijk. Er zijn wel meer mensen die met 18 al kaal beginnen te worden.
Mijn ouwe heer was ook met 22 kaal..denk dus genetics
 
Naald erin dus
 
gewoon pet op.
 
Dat vind ik nu echt het toppunt van mietje zijn. Angst voor naalden. :D
Haha nee ik heb niet echt angst voor naalden maar wil gewoon niet aan de roids :p
 
Dag beesten

Ik merk de laatste paar maanden dat mijn haar wat dunner word en ik ook wel wat haarverlies heb. Ik ben 21 en sport nu 10 maanden vollop.

Ik slik wel multivitamine en heb een schoon dieet. Slaap zou wat beter kunnen maar afgezien van dat zie ik geen reden waarom mijn haar zo achteruit gaat.

Iemand hier bekend mee en wat kan je er aan doen ?

Finasteride en Minoxidil kan je gemakkelijk krijgen via de dermatoloog. Die combinatie zorgt er bijna altijd voor dat de haaruitval stopt en de kans is realistisch dat je haar weer wat dikker zal worden...

Ik heb zelf last van haarverlies, vooral op mijn kruin is het zichtbaar. Dermatoloog was er bijna zeker van dat als ik Finasteride + Minoxidil blijf gebruiken, binnen het jaar die 'kalende' plek opnieuw dicht zal zijn.

Finasteride is een zwaar medicijn en er kunnen bijwerkingen zijn (de horrorverhalen op internet moet je met een korrel zout nemen). Een klein % van de gebruikers kan libidoproblemen hebben en wanneer je kinderen zou willen moet je drie maanden gestopt zijn met finasteride alvorens 'raak te schieten'. Kwestie om problemen bij de zwangerschap te vermijden.

Conclusie: er is een oplossing tegen je haarverlies. Spring gewoon eens binnen bij je dermatoloog. Als de bijwerkingen je niet bevallen (als er bijwerkingen zijn) kan je gewoon stoppen met de behandeling. De haaruitval zal dan wel opnieuw beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Dat vind ik nou echt het toppunt van mietje zijn, niet accepteren kunnen dat je kaal bent geworden :p

Ik heb geen goeie kop voor kale kop:(
 
Ik heb geen goeie kop voor kale kop:(

:roflol:

Boven de 30 zijn petjes wel een beetje afgekeurd toch? :dunno:

Ben je al lang single? Dan zou ik die pet eens afzetten :D
 
Oké knoop doorgehakt , zo naar de kapper en alles gaat er af:D
 
Heb je daar een kapper voor nodig? :haha:
 
Back
Naar boven