XXL Nutrition

Haar word steeds dunner (wel natty!!)

Bezoekers in dit topic

:roflol:

Boven de 30 zijn petjes wel een beetje afgekeurd toch? :dunno:

Ben je al lang single? Dan zou ik die pet eens afzetten :D

Het is juist de bedoeling om single te blijven.:)
 
Het is juist de bedoeling om single te blijven.:)

11247304.jpg
 
Ik zit met hetzelfde probleem, haar word super dun en je kan er zo doorkijken, maar kaal is toch het allerlaatste wat ik zou doen.. was je haar dan zo dun?
 
Ik zit met hetzelfde probleem, haar word super dun en je kan er zo doorkijken, maar kaal is toch het allerlaatste wat ik zou doen.. was je haar dan zo dun?

Als je staat met kort/kaal haar dan is het best om meteen die stap te zetten bij zichtbare haaruitval.

Ik sta er niet mee en wil het ook niet, vandaar dat ik Finasteride en Minoxidil gebruik. Ben benieuwd of het idd wonderen zal verrichten zoals de dermatoloog beloofde :)
 
Als je staat met kort/kaal haar dan is het best om meteen die stap te zetten bij zichtbare haaruitval.

Ik sta er niet mee en wil het ook niet, vandaar dat ik Finasteride en Minoxidil gebruik. Ben benieuwd of het idd wonderen zal verrichten zoals de dermatoloog beloofde :)
ja maar als je dan nog met die neveneffecten zit.. ik hoop dat opeens dat haaruitval stopt, en dat de schade al bij al nog meevalt.. en dat ik zo nog een eind verder kan :D
 
haar is over rated :cool:
 
ja maar als je dan nog met die neveneffecten zit.. ik hoop dat opeens dat haaruitval stopt, en dat de schade al bij al nog meevalt.. en dat ik zo nog een eind verder kan :D

Volgens mijn dermatoloog is de kans op neveneffecten veeeeel kleiner dan overal wordt geroepen. Maar stel dat ik daar last zou van hebben, dan stop ik gewoon met finasteride en verdwijnen die bijwerkingen ook.

Ondertussen roep ik de haaruitval wel een halt toe ipv het erger te laten worden omdat ik bang zou zijn voor bijwerkingen die ik allicht toch niet zal hebben :)
 
Finasteride en Minoxidil kan je gemakkelijk krijgen via de dermatoloog. Die combinatie zorgt er bijna altijd voor dat de haaruitval stopt en de kans is realistisch dat je haar weer wat dikker zal worden...

Ik heb zelf last van haarverlies, vooral op mijn kruin is het zichtbaar. Dermatoloog was er bijna zeker van dat als ik Finasteride + Minoxidil blijf gebruiken, binnen het jaar die 'kalende' plek opnieuw dicht zal zijn.

Finasteride is een zwaar medicijn en er kunnen bijwerkingen zijn (de horrorverhalen op internet moet je met een korrel zout nemen). Een klein % van de gebruikers kan libidoproblemen hebben en wanneer je kinderen zou willen moet je drie maanden gestopt zijn met finasteride alvorens 'raak te schieten'. Kwestie om problemen bij de zwangerschap te vermijden.

Conclusie: er is een oplossing tegen je haarverlies. Spring gewoon eens binnen bij je dermatoloog. Als de bijwerkingen je niet bevallen (als er bijwerkingen zijn) kan je gewoon stoppen met de behandeling. De haaruitval zal dan wel opnieuw beginnen.

Al zou het 10 jaar van mijn leven kosten. Slikken die zooi als het je haren redt.
 
De een heeft er meer moeite mee dan de ander.

Maar dat verklaart toch niet waarom je er 10 jaar van je leven voor zou willen geven???
 
Maar dat verklaart toch niet waarom je er 10 jaar van je leven voor zou willen geven???

Zoveel houd ik mijn haar. Ik ben niet eens heel ijdel en heb ook geen bijzonder kapsel, maar haar op mijn hoofd is me heel veel waard.
 
Als ik moet kiezen tussen 90 worden waarvan 50 jaar kaal, of 80 worden met volle haardos, dan is mijn keuze snel gemaakt...

Ik kies voor haar :P
 
Als ik moet kiezen tussen 90 worden waarvan 50 jaar kaal, of 80 worden met volle haardos, dan is mijn keuze snel gemaakt...

Ik kies voor haar :P

Ik ga ook akkoord met 70 i.p.v. 90. Ik wil niet de goden verzoeken, maar zo denk ik er op dit moment wel over :o
 
in Turkije nu volle haardos voor 2500,00 inclusief vlucht en hotel ,

en ja,in goede en betrouwbare klinieken
 
Back
Naar boven