MuscleMeat

Kuurlog: 2e inject kuur test-p + mast-p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kuur gaat lekker tot nu. Mensen zien al een flink verschil in de breedte, kracht gaat rustig omhoog, en ik ben al 4kg aangekomen. Verder wordt er nog altijd hard getraind. Vandaag echt een slopende leg workout gehad. Squats zitten nu op 6 nette reps van 120kg.
 
Gaat lekker hier zo!

Ik heb je log van je vorige kuur ook even door gelezen, wat is er gebeurd waardoor je in een paar maanden tijd 7 kg ben afgevallen,
van 91 kg naar 84 kg. Onzorgvuldig gecut en misschien toch nog niet helemaal hersteld van de vorige kuur toen der tijd?

Succes verder!
 
Gaat lekker hier zo!

Ik heb je log van je vorige kuur ook even door gelezen, wat is er gebeurd waardoor je in een paar maanden tijd 7 kg ben afgevallen,
van 91 kg naar 84 kg. Onzorgvuldig gecut en misschien toch nog niet helemaal hersteld van de vorige kuur toen der tijd?

Succes verder!

Thanks! Naja ten eerste gewicht van vocht wat snel weg gaat, en uiteindelijk toch nog best wel wat vet verloren. Wel heel rustig aan gecut, en bijna alle kracht behouden. Ik pak op de zware compounds ongeveer 5kg minder vergeleken met 2 maanden na m'n eerste kuur.

Inmiddels ben ik al ander halve week bezig met de huidige kuur en ik ben van 84kg naar 89kg gegaan (beide op lege maag in de ochtend gewogen), terwijl ik niet eens een gekke bulk aan het doen ben. 3800kcal atm. Het gewicht schommelt zo erg dat ik het niet meer serieus neem. Het belangrijkste is wat je in de spiegel ziet.
 
Het overgrote deel van de eiwitten worden gebruikt voor organen/huid enz. Het is toch ook niet zo dat als je aan intermittent fasting doet je huid opeens stopt met vervellen omdat je je maaltijden niet gespreid hebt? :p

Intermittent fasting zou juist helpen met spierbehoud tijdens je vet verlies terwijl je dan al je eiwitten gedurende een korte periode eet ipv gespreid over de dag.

Het lichaam van de mens is net als dieren best goed aangepast op niet regelmatig eten. Pas de laatste paar duizend jaar hebben we de mogelijkheid regelmatig te eten, die honderdduizenden jaren daarvoor moesten we maar afwachtten of we t geluk hadden dat we wat vingen/vonden. :roflol:

Denk ook niet dat je dat statement zo kan maken. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar er zijn wel degelijk situaties waar wat je zegt niet per definitie van toepassing hoeft te zijn.

Uiteraard zal het eerder positief zijn dan negatief om gespreid je voedingsstoffen tot je te nemen gedurende de bulk.

Dat je huid etc, ook als je een poos stopt met eten, steeds blijft vernieuwen, net als andere organen, is omdat dit vitale organen zijn voor het overleven.
Spiermassa is dit tot op zekere hoogte, maar absoluut niet de hoeveelheden die wij nastreven.
Je lichaam heeft een "aminozuurpoel" waaruit eiwitten worden gemaakt om cellen te vernieuwen of te vervangen.
Deze poel wordt aangevuld door voeding, maar bij tekorten vanuit spierweefsel.

Het is dus zeker zo dat je wil zorgen dat je lichaam een "constante" exogene supply van aminozuren heeft.
 
Week 2 zit er ook weer op. Tot nu toe bevalt het me allemaal zeer goed! Ik ben elke training sterker, en de pumps zijn ongelooflijk. Ik ben nu in totaal 4kg aangekomen (88kg) en ik lijkt opeens een stuk droger. Verder ook echt een abnormale sexdrive. Qua side effects ook nog niks geks gemerkt, alleen het vettige voorhoofdje dan.

Progressie foto:

image.png
 
Mijn eerste echte side is een feit! Puistje op m'n hamstring..
 
Week 3 zit erop. Zichtbaar stabiele gains. Gewicht is ongeveer hetzelfde gebleven maar de gewichten in de gym gaan wel omhoog. Ik had net mijn armen opgemeten en die zijn in 3 weken 1 centimeter gegroeid. Verder geen gekke sides. De puistjes die ik had, waren alweer na 2 dagen weg..

image.png
 
Ik zit nu ongeveer op de helft van mijn kuur en de gains gaan nog steeds lekker, 90kg atm. Gewicht in de gym gaat nu echt snel omhoog, 1RM's momenteel 180kg deadlift, 145 squat, 125 bench press.
Enigste wat mij nu een beetje tegen zit is dat ik sinds deze week wat zachter oog.. Dus ik ga er denk ik wat meer cardio aan toevoegen.
Verder nog alleen wat kleine puistjes op mn borst, maar thats it.
 
Ik zit nu ongeveer op de helft van mijn kuur en de gains gaan nog steeds lekker, 90kg atm. Gewicht in de gym gaat nu echt snel omhoog, 1RM's momenteel 180kg deadlift, 145 squat, 125 bench press.
Enigste wat mij nu een beetje tegen zit is dat ik sinds deze week wat zachter oog.. Dus ik ga er denk ik wat meer cardio aan toevoegen.
Verder nog alleen wat kleine puistjes op mn borst, maar thats it.
je bent toch aan het bulken?
 
kan je net zo goed test p npp en dbol nemen voor flinke massa.
 
Deze week veel geslapen ivm de vakantie en je ziet het echt gelijk terug in de gains. Verder voel ik me echt zeer goed. Ik zal dit weekend even foto’s maken.

Vanochtend 91,5kg. In totaal 7,5kg erbij en nog 3 weken te gaan :D

Ik zat laatst te denken, als een vlieg mij nu zou steken, dan is die in principe toch ook ook on? XD
 
Back
Naar boven