XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb van mac
Echt heel goed, enkel
Kreeg iemand anders laatst last ervan
Maar verder niemand die last heeft
 
Yes

Last van onderhuids verharding .
Maar dat is 1 jemand geweest, misschien allergie of verkeerd water
 
Linny, hoe bestel jij op melanotanning? Ik kijk nu en kan melanotanning niet in me winkelmandje stoppen... of moet ik nu eerst een account aanmaken? En is het mogelijk met ideal te betalen? Dankjexxx
Hi,
Heb je een pb gestuurd
Xxx
 
Yes

Last van onderhuids verharding .
Maar dat is 1 jemand geweest, misschien allergie of verkeerd water


Ik heb besteld en heb het nu binnen! Heel anders dan die van sunatura (zit veel meer in) via de mail zei hij wel dat het zonder filler is maar betwijfel het.. zit ook een flesje water bij, dus hoop dat die gene maar een allergie had dan haha, hoelang gebruik jij deze al?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    66,2 KB · Weergaven: 295
Ik heb besteld en heb het nu binnen! Heel anders dan die van sunatura (zit veel meer in) via de mail zei hij wel dat het zonder filler is maar betwijfel het.. zit ook een flesje water bij, dus hoop dat die gene maar een allergie had dan haha, hoelang gebruik jij deze al?

Vragen aan de aanbieder of er filler in zit is als een coke dealer vragen of het versneden is...deze aanbieders weten waarschijnlijk zelf niet eens wat er echt in zit omdat ze het ook maar in china bestellen.
 
Mijn mt2 van deze aanbieder
 

Bijlagen

  • 20171026_230139.jpg
    20171026_230139.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 284
Vind dit maar een raar bolletje
 

Bijlagen

  • 20171026_230406.jpg
    20171026_230406.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 314
Volgens mij is er alleen nog maar onzuivere troep in 'de handel'..

Vorig jaar had ik super spul van iemand, helaas is dit niet meer te krijgen..

Jammer dat alles altijd verpest wordt..
 
wat is nou de beste plek om mt2 te verkrijgen? usapep schijnt niet goed te zijn?
 
Heeft iemand contact gegevens van usapep?
Op de site werkt de link naar de contactgegevens niet.
Ik wacht nu al een aantal weken op mijn order. Ik heb verder ook geen track en trace nummer gekregen.
 
Misschien een vreemde vraag... waarom niet gewoon zonnebanken 1 a 2 keer per week. Lijkt mij een stuk gezonder sat je elke dag injecteren...
 
Misschien een vreemde vraag... waarom niet gewoon zonnebanken 1 a 2 keer per week. Lijkt mij een stuk gezonder sat je elke dag injecteren...
Nope. met MT(2), zonnebank ik minder en ben ik bruiner dus naar mijn mening gezonder.
 
Hoeveel zonnebank naast de kuur?

Eerste 2 weken 2x per week.
Daarna 1x per 2-3 weken om bruin te blijven

Mela beginnen met een volle week iedere dag zetten, opbouwend tot 1mg.
Daarna zet ik 1x per week 1mg.
En voordat ik naar zonnebank ga zet ik ook altijd 1mg.

Gr,
 
Misschien een vreemde vraag... waarom niet gewoon zonnebanken 1 a 2 keer per week. Lijkt mij een stuk gezonder sat je elke dag injecteren...

IMO is mela vooral bedoeld voor mensen die heel bleek zijn en daarmee groot risico lopen op huidkanker in de zomer. Deze bleke mensen worden onder de zonnebank geeneens bruin.

Maar desondanks denk ik dat zonnebank slechter voor je is dan mela spuiten.
 
Back
Naar boven