MuscleMeat

Top5 gescoored -90kg klasse :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trickster

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2005
Berichten
2.296
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Awesome!! Afgelopen zondag 26 april top5 geplaatst in een ijzersterke en de grootste lineup van de dag (12 man). Ik meest rechts. Niveau was erg hoog maar erg gezellig. 7 vd beste van NL achter me kunnen laten als lichtste in de klasse. Teveel volume verloren in de peakweek, maar veel van geleerd ;) Next time (oktober) ben ik voller op het podium.
Voor fotos en videos die ik dagelijks upload mbt shape, posing, maaltijden, mijn cheatmeals etc etc kun je mij volgen op instagram: @anthonyoosterlaag :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoeveel woog je dan contest day?
 
Netjes bro!
 
Tering man, wat een beesten. Super prestatie gast!! Ik kom eind dit jaar waarschijnlijk ook in deze klassen, wordt nu al bang :D
 
IDD respect!

Je staat er pokkedroog en hard bij!
 
Thanks guys!! Hier nog 1tje dan :D

411215352.jpg
 
Wow, op die laatste foto zie je pas echt goed hoe droog dat je staat. Indrukwekkend!
 
Zeker ripped!
 
Thanks guys :D Foto heeft zelfs nog een blurry effect ;)

Deze was van de zaterdag (18 04) ervoor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gratz met de prestatie en mooie eind foto's! :wl::lifter::flexgrin::flexbiceps::flexing: en nu vreten / genieten van eten jij! :eatmeat::fries::popcorn::brew:
 
Tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Gelukkig veel van jullie nog die me volgen via FB en IG.

Voor een beetje amusement, beetje kennis, gekkigheid en stukjes van mijn voorbereiding naar de mr Universe 2017 ben ik een vlog serie gestart.
Voor de mensen die het leuk vinden zet ik ze hier nog even in dit topic, en anders vind je ze op mijn FB of mijn website www.anthletics.nl

Hope you guys like it :P


 
Haha even snel wat volgers scoren :p
 
Mooi dat je de moeite neemt om hier nog te posten, ik ben 1 van je trouwe volgers op insta:p
 
Back
Naar boven