AndroidHealthClinic

Bonjasky vs. Manhoef 29 oktober

Bezoekers in dit topic

Wat is de geschatte tijd van aanvang? Kon het pas nergens terugvinden en zie het ook niet in de link zo snel
 
Begint dan het voorprogramma of de match tussen Manhoef en Bonjansky?
 
Ik heb z’n vermoeden dat Melvin gehakt maakt van Rémy.:p
 
Wordt denk ik geen mooie partij tussen twee 40 plussers. Manhoef is meestal al moe in de tweede ronde. Bonjasky is normaliter de betere zowel technisch als qua gameplan, dus Remy op punten?
 

Nee idd maar is voor mij als liefhebber ook wel logisch dat ik hier niet voor zal thuis blijven. Manhoef was voor mij k-1 deelnemer, zeker geen legend of kandidaat voor winst. Hij deed mee in het circuit verder niks.
Bonjasky een legende, maar 41 en al jaren gestopt. Verder is gaat het nergens om, enkel de hype en knip van beide heren.



Een prestige tennismatch tussen Sampras en Robin Haase zou ik als tennisliefhebber ook niet voor warm lopen.

Peter Aerts zei het al, moet ik volgende week nu tegen Ramon Dekkers?
 
Voor Aerts tegen Dekkers blijf je denk ik wel thuis. ;)
 
Beetje vreemde opmerking over Dekkers. En Manhoef is nog vol actief geweest bij Bellator maar is zeker geen K1 legende. Heeft ook een erg matig KB-record.
 
Beetje vreemde opmerking over Dekkers. En Manhoef is nog vol actief geweest bij Bellator maar is zeker geen K1 legende. Heeft ook een erg matig KB-record.

Het gaat er gewoon om dat het nergens op slaat dat gestopte vechters zo'n potje tussendoor doen, dat de hype er omheen niet nodig is.
 
Wordt denk ik geen mooie partij tussen twee 40 plussers. Manhoef is meestal al moe in de tweede ronde. Bonjasky is normaliter de betere zowel technisch als qua gameplan, dus Remy op punten?

Zal mij verbazen als Manhoef potten kan breken. Hoop dat Bonjasky wint, ben niet zo'n Manhoef fan vind hem een klein Badrtje.
 
Als MMA vechter kan ik manhoef wel waarderen, als kickbokser vond ik hem niet zo.
 
Zal mij verbazen als Manhoef potten kan breken. Hoop dat Bonjasky wint, ben niet zo'n Manhoef fan vind hem een klein Badrtje.

Say whaaaaaat?

Nee, dat is hij zeker niet maar dat mag je vinden uiteraard....
 
Ziet iemand Levi bezig nu?
 
ruim een uur zei ze net begint match
 
Niemand heeft gekeken blijkbaar :roflol:
 
Jewel maar was nou niet echt spectaculair
 
Moeten ze het maar niet tegelijkertijd uitzenden met Formule 1, dan is voor de keuze makkelijk.
Achteraf blij dat ik F1 heb gekeken, max op 1 ! en de bokspartij was toch niet veel soeps.
 
Back
Naar boven