MuscleMeat

MrSenor log - 5x5 variatie

Bezoekers in dit topic

Wat zijn jouw stats nu en waar wil je naar toe?

Bench 75
Squat 125
Deadlift 155

Wil eigenlijk naar,
Bench 100
Squat 140
Deadlift 180,
Maar moet realistisch blijven, dus houd die bench maar op BW dan (85 atm).
 
Bench 75
Squat 125
Deadlift 155

Wil eigenlijk naar,
Bench 100
Squat 140
Deadlift 180,
Maar moet realistisch blijven, dus houd die bench maar op BW dan (85 atm).

Dat is in ieder geval al een stuk logischere verhouding tussen de lifts hehe dan bij mij. Mooi streven! En die bench komt vanzelf.. mijn ervaring was dat toen ik eenmaal op 80 zat, ik vrij snel naar 100 door kon stoten. de stap tussen 90 en 100 vond ik op een of andere manier het makkelijkst, iets met wennen aan "zware" gewichten drukken ofzo
 
Dat is in ieder geval al een stuk logischere verhouding tussen de lifts hehe dan bij mij. Mooi streven! En die bench komt vanzelf.. mijn ervaring was dat toen ik eenmaal op 80 zat, ik vrij snel naar 100 door kon stoten. de stap tussen 90 en 100 vond ik op een of andere manier het makkelijkst, iets met wennen aan "zware" gewichten drukken ofzo

De weg naar de 60kg bench heeft bij mij heel lang geduurd, dus laten we hopen dat dat waar is en het vanaf 80 sneller gaat :D.
 
De vrijdag zit er op, denk dat ik aardig gecompenseerd heb voor het avondje kroeg gister. Heb mij precies aan mijn plan gehouden qua eten en trainen, qua macro's kom ik zelfs nauwkeuriger uit dan de meeste doordeweekse dagen. Toeval denk ik :eating:

upload_2017-10-27_22-54-31.png



Dan nu maar de planning van morgen, want dan moet er uiteraard ook progressie gemaakt worden. Heb deze week een druk weekend met studie en praktijkstage, dus (als het goed is haha) geen kroeg planningen staan:

Ochtend training: Borst / Triceps / HIIT

Borst:
Incline BP: 12-10-8-6-6-6, 60kg tot 90kg 6x3
Dumbell press: 3x12, even juiste gewicht hierbij zoeken
Incline cable flies, 12-12-12-10, (3x verzwaren, juiste gewicht zoeken). bij voorkeur liggend op een bankje, maar hangt er van af of de goede cable station vrij zal zijn.
dumbell flies: 3 x 12, 16kg, TUT

Triceps:
cable extensions met balletje, 3 x 12 per arm, direct achter elkaar door
skull crushers: 30kg x 12 x 3
push down V grip 12-12-10 (dropset)

HIIT: Even kijken hoe mijn benen aanvoelen na vandaag, maar vergelijkbaar setje met afgelopen week.. 1 minuut sprint, 30sec rust, 10 setjes.


Daarnaast staan morgen sowieso deluxe hamburgers op de planning die ik ga bouwen, dus laag in kcal de dag beginnen, om goede burgers weg te kunnen werken met avond eten... Kijk er nu al naar uit hehe.



Let's go! Progressie met die handel!
 
90kg incline benchpress? Hoe is het?
 
90kg incline benchpress? Hoe is het?

Is dat heel raar dan? mn flat bench press had ik van de week 100 x 3 zonder spot, en mn incline is wel iets zwakker maar niet zo heel veel. Of ik overschat mezelf nu heel hard en ga kei hard falen morgen, kan uiteraard ook ...
 
Is dat heel raar dan? mn flat bench press had ik van de week 100 x 3 zonder spot, en mn incline is wel iets zwakker maar niet zo heel veel. Of ik overschat mezelf nu heel hard en ga kei hard falen morgen, kan uiteraard ook ...
Dat kan ik niet voor je inschatten. Maar ik vind incline persoonlijk wel wat zwaarder dan flat bench.

Gewoon proberen. Lukt het niet..gewicht eraf:cheer:
 
Dat kan ik niet voor je inschatten. Maar ik vind incline persoonlijk wel wat zwaarder dan flat bench.

Gewoon proberen. Lukt het niet..gewicht eraf:cheer:

90kg gaat sowieso wel lukken, vorige chest day die ik met incline bench startte heb ik die ook gedaan, weet even niet meer hoeveel reps, was vlak voordat ik weer ging loggen :fuu:

Incline voor morgen is in ieder geval de primary oefening van de training, dus daar ga ik wel even kijken hoeveel reps ik er uit kan persen:wl:
 
En er is getraind vandaag! Vroege training, voordat het genot dat studie afronden heet vandaag losbarst. Iets anders dan gepland ivm bezette bankjes, maar ach ja, wel lekker getraint!

Incline bench press:
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 12
70kg x 10
80kg x 8 (pittig)
90kg x 3 x3 (Skatermarvin je had dus toch gelijk, 3x6 niet gehaald, waren pittige setjes. Maar wel de 90kg.. die 3x6 pak ik binnenkort wel :D

Cable flies:
14kg x 12
18kg x 12
23kg x 10 x 3

Chest press plate loaded close grip:
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 12
70kg x 10

Pec deck:
50kg x 12
50kg x 12
50kg x 10

Cable triceps extentions balletje:
6kg x 12 x 3 x 2, armen direct achter elkaar door

Skullcrushers:
30kg x 12 x 3
Hiermee nu wel een goed gewicht gevonden,

Cable push down v-grip:
19kg x 12
23kg x 12
dropsetje:
28kg x 8
26kg x 5
23kg x 5
21kg x 5
19kg x 5
17kg x 5
14kg x 10 --> helemaal leeg

HIIT:
Benen voelde goed na gister, dus besloten weer licht te versnellen. 1min 13,5km/u, 30sec 6km/u. 10 setjes. Was aardig stuk aan t einde, maar wel weer mn grens iets verlegd.


Today was a good train :flex::loopband:


Rest van vandaag staat in het teken van studie... maar eerst zo boodschappen doen voor foodprep van komende week, en de BURGERSSSSSS van vanavond. Jezus, dat gaan me een joekels worden... enneee, binnen de macro's van mn cut, dus dat wordt even afzien overdag om vanavond maximaal te belonen:eatmeat::meal::meal::meal:
 
Damn! Hoe dan ook serkt hoor die triples met 90kg incline! Doe ik je niet na!

Geniet van de homemade burgers vandaag!:marvin:
 
Damn! Hoe dan ook serkt hoor die triples met 90kg incline! Doe ik je niet na!

Geniet van de homemade burgers vandaag!:marvin:

Thnx! Chest zit qua kracht wel goed, komende periode de squat en deadlift wat bij trekken, komt vanzelf :)

Net de boodschappen gedaan voor komende week... met honger want voor de lunch, maar heb me netjes in weten te houden:

upload_2017-10-28_13-51-36.png


Eten tot en met volgende week donderdag:

Vanavond: BURGERSSSS XXL home made edition. Met honger ingekocht, dus ze maar ook direct voor morgen gehaald hehe... :meal:

Volgende week door de week:
6.30: 30g whey + multivitamine + omega 3 + vit d
12.00: 2 broodjes + 90g schouderham + 2 eieren
15:30: 30g cashew noten
19:00: Portie kantonese kip (of vergelijkbare kip/rijst variatie die nog in de vriezer ligt)
22:00: 250g magere kwark + 20g whey

Voedingswaarde:

upload_2017-10-28_14-4-40.png


Lijkt me een mooi plan komende week, nu de uitdaging me er aan te houden. En eerst de uitdaging niets te snaaien tot de burgers van vanavond.... aiiiiiiiii
 
Oeh, nice! Italiaanse bollen tikken vaak wel aan wat betreft kcals vind ik. Maar in ieder geval beter dan die hamburger broodjes. Ik ben zelf ook wel fan van bagels! Enjoy man.
 
Strakke planning voor komende week! Wordt wel pittig denk..slecht 125g carbs en maar 1800kcals..

Wat gaat er allemaal op de burgers vanavond?
 
Strakke planning voor komende week! Wordt wel pittig denk..slecht 125g carbs en maar 1800kcals..

Wat gaat er allemaal op de burgers vanavond?

Scheelt dat ik een kantoorbaan heb en vrijwel hele dag zit... sochtends is prima door te komen met een muziekje op en afleiding, lunch is redelijk vullend, daarna behoorlijk honger als ik klaar ben met werk, maar dan dus avond eten, en daarna sporten dus geen tijd om te eten, en dan nog kwarkje + whey en dan is de pijp wel leeg en ga ik tukken. Heb dus ook niet echt veel meer tijd om te eten over dag, dus het hangt en staat bij de porties die ik maak. Ik kan prima elke portie dubbel op, zonder probleem, dus een goede voorbereiding is key. Laat niet weg dat ik wel uitkijk naar het moment dat ik straks die < 80kg aantik, overschakel op onderhoud en daarna stelselmatig mijn kcal ga uppen. Eten = leven, maar helaas eerst even een goede basis neer zetten.


Qua burgers vanavond: Zullen 2 stuks worden, waarbij per burger:
1 Grote italiaanse bol zelf afbakken
110g runderburger
gesnipperde uitjes
komkommertje
tomaatje
augurkje
mosterd
curry

Zal een fototje maken.. als ik mezelf kan inhouden om die krengen niet direct naar binnen te werken. 60% van mijn kcal inname van vandaag in 1 maaltijd, heeeeeeerlijk
 
Oja, en vervolgens vrijdag een vrijdagmiddagborrel, pubquiz in oktoberfest stijl (halve liters beer, brattwursten en dat soort dingen) en waarschijnlijk zal ik niet naar huis te slaan zijn. Dus per saldo volgende week geen gains:meal::klink:
 
Oja, en vervolgens vrijdag een vrijdagmiddagborrel, pubquiz in oktoberfest stijl (halve liters beer, brattwursten en dat soort dingen) en waarschijnlijk zal ik niet naar huis te slaan zijn. Dus per saldo volgende week geen gains:meal::klink:
Wel gains bedoel je... #gainenzondertrainen

Ik doe met je mee..donderdag AYCE spareribs, vijdag en zaterdag verjaardagen..:o
 
Wel gains bedoel je... #gainenzondertrainen

Ik doe met je mee..donderdag AYCE spareribs, vijdag en zaterdag verjaardagen..:o

Ik denk dat ik maar naar een nieuw schema ga. ma-do cutten, vr-zo (dirty) bulken. Gewoon die cyclus wat versnellen....
 
Compensatiegedrag, maar wel lekker ^
 
Back
Naar boven