XXL Nutrition

Haar word steeds dunner (wel natty!!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mijn dermatoloog is de kans op neveneffecten veeeeel kleiner dan overal wordt geroepen. Maar stel dat ik daar last zou van hebben, dan stop ik gewoon met finasteride en verdwijnen die bijwerkingen ook.

Ondertussen roep ik de haaruitval wel een halt toe ipv het erger te laten worden omdat ik bang zou zijn voor bijwerkingen die ik allicht toch niet zal hebben :)

Tja. Ik heb jaren geleden 8 maanden lang 1 mg finasteride per dag gebruikt en op een gegeven moment kreeg ik steken in mijn teelbal en werd mijn sperma minder qua hoeveelheid. Daarbij wat erger was; ik kreeg depressieve gedachtes. Ik ben daar mee gestopt en alles is weer goed gekomen behalve de hoeveelheid sperma. Als je stopt met finasteride vallen je haren toch weer uit en je hele leven lang finasteride gebruiken....ik raad het niemand aan....
Maar finasteride is handig bij Testosteron gebruik om prostaat vergroting tegen te gaan.
Ik heb 20 jaar lang minoxidi gebruik en nooit problemen ervaren. Nu ben ik met al die rommel gestopt en heb me helemaal kaal geschoren. en weet je; het staat me erg goed. Staat mij zelfs beter dan een kop met veel haar wat ik vroeger had.
Iedereen zou dit moeten doen die problemen heeft met kaal worden.

Kaal=Baas
 
Als ik moet kiezen tussen 90 worden waarvan 50 jaar kaal, of 80 worden met volle haardos, dan is mijn keuze snel gemaakt...

Ik kies voor haar :P

Je noemt 80 en 90 jaar oud maar wat zou je antwoord zijn met 70 en 60 jaar oud?
 
Je noemt 80 en 90 jaar oud maar wat zou je antwoord zijn met 70 en 60 jaar oud?

Dat is een heel hypothetische vraag.

Ik vind haar belangrijk en wil er alles aan doen om mijn haar te behouden. Er kunnen bijwerkingen zijn bij gebruik van Finasteride maar het is maar een minderheid die er last van heeft. Ik ben nu meer dan een maand ver en ondervind voorlopig geen bijwerkingen. Mijn kapper vertelde me gisteren uit het niets dat mijn haar steviger aanvoelt, dus dat is een goed teken :)

Mensen denken te snel dat er aan haarverlies niets te doen valt en dat is dus niet waar. Finasteride en Minoxidil geven een heel grote kans op stoppen van haarverlies en een grote kans op nieuwe haargroei. Als ik bijwerkingen zou hebben dan ben ik een pechvogel (want het overgrote deel van gebruikers heeft geen last) en dan verdwijnen die bijwerkingen wanneer ik stop met Finasteride. Dat het haarverlies dan langzaam opnieuw begint is logisch natuurlijk.
 
Dat is een heel hypothetische vraag.

Ik vind haar belangrijk en wil er alles aan doen om mijn haar te behouden. Er kunnen bijwerkingen zijn bij gebruik van Finasteride maar het is maar een minderheid die er last van heeft. Ik ben nu meer dan een maand ver en ondervind voorlopig geen bijwerkingen. Mijn kapper vertelde me gisteren uit het niets dat mijn haar steviger aanvoelt, dus dat is een goed teken :)

Mensen denken te snel dat er aan haarverlies niets te doen valt en dat is dus niet waar. Finasteride en Minoxidil geven een heel grote kans op stoppen van haarverlies en een grote kans op nieuwe haargroei. Als ik bijwerkingen zou hebben dan ben ik een pechvogel (want het overgrote deel van gebruikers heeft geen last) en dan verdwijnen die bijwerkingen wanneer ik stop met Finasteride. Dat het haarverlies dan langzaam opnieuw begint is logisch natuurlijk.

Het probleem met finasteride is dat wanneer je stopt in no time al je haren zult gaan verliezen wat je eigenlijk zou gaan verliezen wanneer je nooit finasteride zou hebben gebruikt.
Ik wil je niet demotiveren bro maar fiansteride is op lange termijn echt wel crap. Je bent net pas een maandje bezig...Hopelijk krijg je geen last er van en mag je je hele leven profijt van hebben,
Bij mij gaf minoxidil een dikte aan de haren maar voor beide middelen geldt in het algmeen dat dit alleen de haaruitval vertraagt, je krijgt dus geen enkel zichtbaar plukje haar erbij.

Mijn persoonlijk advies; wanneer je last krijgt door de finasteride, direct mee kappen en een FUE haartransplantie ondergaan ICM/of MHP (micro hair pigmentatie)

Veet succes!
 
Het probleem met finasteride is dat wanneer je stopt in no time al je haren zult gaan verliezen wat je eigenlijk zou gaan verliezen wanneer je nooit finasteride zou hebben gebruikt.
Ik wil je niet demotiveren bro maar fiansteride is op lange termijn echt wel crap. Je bent net pas een maandje bezig...Hopelijk krijg je geen last er van en mag je je hele leven profijt van hebben,
Bij mij gaf minoxidil een dikte aan de haren maar voor beide middelen geldt in het algmeen dat dit alleen de haaruitval vertraagt, je krijgt dus geen enkel zichtbaar plukje haar erbij.

Mijn persoonlijk advies; wanneer je last krijgt door de finasteride, direct mee kappen en een FUE haartransplantie ondergaan ICM/of MHP (micro hair pigmentatie)

Veet succes!

Wanneer je stopt met finasteride herbegint je haaruitval en zal je op termijn alle haren verliezen dat je zou verliezen. Dat is een verschil met 'in no time' al je haren verliezen. De haaruitval gaat dus gewoon op hetzelfde tempo verder, niet versneld.

Bedankt, ik hoop dat ik gespaard blijf van bijwerkingen :)

Volgend jaar proberen mijn vrouw en ik om zwanger te worden dus dan moet ik sowieso al een tijdje stoppen met Finasteride.
 
Wanneer je stopt met finasteride herbegint je haaruitval en zal je op termijn alle haren verliezen dat je zou verliezen. Dat is een verschil met 'in no time' al je haren verliezen. De haaruitval gaat dus gewoon op hetzelfde tempo verder, niet versneld.

Bedankt, ik hoop dat ik gespaard blijf van bijwerkingen :)

Volgend jaar proberen mijn vrouw en ik om zwanger te worden dus dan moet ik sowieso al een tijdje stoppen met Finasteride.

Oke. veel succes ermee:)

Anders gewoon kop kaal scheren;)
 
in Turkije nu volle haardos voor 2500,00 inclusief vlucht en hotel ,

en ja,in goede en betrouwbare klinieken

Krijg je dan Turks haar?? Wel lekker dik haar :p
 
DHT is a bitch bro.. :(
 
Back
Naar boven