AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jongens dit heeft natuurlijk niks met chemische assistente te maken! Als je die 200kg bench uuhm dat bb fysiek wil dan moet je gewoon hard trainen en dan kom je er wel!
     
    • Like
    Waarderingen: Pren
    Jongens dit heeft natuurlijk niks met chemische assistente te maken! Als je die 200kg bench uuhm dat bb fysiek wil dan moet je gewoon hard trainen en dan kom je er wel!
    JE MOET HET WILLEN OERMENSCH
     
    Hij heeft ook een paar boeken geschreven. Dus als je dit interessant vind, kun je die misschien een keer lezen ;)
    Ik heb beide boeken van bovengenoemde auteur in mijn bezit. Ik heb ze al 3 keer gelezen maar heb nog steeds geen killer body... :mad:

    Iemand ruilen tegen het boekje van Fajah? :D
     
    2wdulxk.gif


    Fijn licht en een goede hoek :grinny:
     
    Ik zie het, wow! Een fantastisch boek over AAS met 362 referenties: AAS-boek - PeterBond.nl

    En ook nog een uitstekend boek over voedingssupplementen met 507 referenties: Supplementenboek - PeterBond.nl

    ZOU IEDEREEN GELIJK MOETEN KOPEN!

    De auteur is wel een beetje een rare heb ik vernomen. Loopt de hele dag op het internet de professor uit te hangen.
    Weet niet of je daar een boek van wil kopen.
     
    De auteur is wel een beetje een rare heb ik vernomen. Loopt de hele dag op het internet de professor uit te hangen.
    Weet niet of je daar een boek van wil kopen.

    Schijnt stiekem gewoon een vuile roider te zijn en pindakaas op zijn buik te smeren.
     
    Geweldig artikel van een geweldige auteur!!!!!!!111!!!
    Hij heeft er inmiddels zelfs meer weggegeven dan verkocht geloof ik. Zo'n goedzak is het nou eenmaal!
     
    Niet overdrijven. Bloed, zweet en tranen ???. Dat kun je toch niet zeggen van een bb'er die amper een uur en soms iets langer per dag traint. Je moet er iets voor doen maar het kost je geen bloed, zweet en tranen. Een beetje eerlijk blijven. Een zwemmer die 6 uur per dag in het water ligt, een turner die uren per dag traint, een wielrenner die een tour de France rijdt, de training van een triathlonatleet, een alpinist die de Everest beklimt zijn voorbeelden van bloed, zweet en tranen. Conclusie: Je moet er wat voor doen maar AAS levert je wel die fantastische fysiek op die je bijlange niet zou bereikt hebben indien je dezelfde training zou gedaan hebben zonder AAS.

    En die wielrenners doen de tour ook alleen maar op biefstuk... of die nederlandse turner was écht natty...
     
    En die wielrenners doen de tour ook alleen maar op biefstuk... of die nederlandse turner was écht natty...
    Dat zegt ie ook niet.

    Ze doen het trouwens gewoon op broodjes pindakaas.

    hqdefault.jpg
     
    En die wielrenners doen de tour ook alleen maar op biefstuk... of die nederlandse turner was écht natty...
    Je mist het punt in dit geval..

    Maar skydirk ook een beetje. Want wedstrijdbodybuilding op topniveau vergt IMO net zoveel als olympisch zwemmen..
     
    Back
    Naar boven