AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik durf in m'n sportschool nooit selfies te maken (ja echt, ik train ook). Dus dan maar in een lift met m'n Arnold-shirt.

    Bekijk bijlage 419785
    Ja, ik had eigenlijk verwacht dat je een bredere onderkin zou hebben.... Met zo'n gleuf in het midden weet je wel??
     
    Op 1 of andere manier had ik een heel ander iemand hierachter verwacht..

    ...al kan ik niet omschrijven wat of wie precies:o

    Ben ik met je eens. Maar eindelijk een face bij de slimme man :D ik dacht dat Galen ouder was en misschien wel niet liftte haha.
     
    ja met een mooie kop met krullen
     
    Niet overdrijven. Bloed, zweet en tranen ???. Dat kun je toch niet zeggen van een bb'er die amper een uur en soms iets langer per dag traint. Je moet er iets voor doen maar het kost je geen bloed, zweet en tranen. Een beetje eerlijk blijven. Een zwemmer die 6 uur per dag in het water ligt, een turner die uren per dag traint, een wielrenner die een tour de France rijdt, de training van een triathlonatleet, een alpinist die de Everest beklimt zijn voorbeelden van bloed, zweet en tranen. Conclusie: Je moet er wat voor doen maar AAS levert je wel die fantastische fysiek op die je bijlange niet zou bereikt hebben indien je dezelfde training zou gedaan hebben zonder AAS.
    Tot je een prep doet ;) en op het einde de kruide uit de pan ligt op te eten van de honger
     
    Tot je een prep doet ;) en op het einde de kruide uit de pan ligt op te eten van de honger
    Dan nog maar te zwijgen over de alcoholist...
    Die elke dag kotsend over de vloer ligt

    Hunkerend naar dat ene biertje extra

    En dat alles om een mooi bierbuikje te kweken zodat zijn positieve eigenschappen direct zichtbaar worden....

    Biersport=Topsport heren
     
    Laatst bewerkt:
    Is je scheerapparaat gestolen Peter? :S





    Wel sexy pic, no hommel.
     
    FB_IMG_1510051287801.jpg
     
    vntl Deze foto alleen al is het harde werk waard geweest :bow:
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Bohhh ziet er lekker uit Remco!
     
    Back
    Naar boven