AndroidHealthClinic

Deadlifting grip. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Berichten
4.423
Waardering
2.458
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Eens een eerlijke vraag aan ieder van jullie die ´´serieus traint´´

WANNEER faalt jullie grip bij een gewone double-overhand grip. Dus geen Hook,mixed enzv. en zonder magnesium
Ik faal bij normaal bij 160kg maar volgens mensen op de fitness is dit heel erg veel. Ik stond daar eerlijk gezegd nog al van de kijken daar ik dacht dat mijn grip ´´slecht´´ is... Maar ik ben nu wél heel benieuwd geworden naar jullie normale grip op de DL zonder hulpmiddelen.. Bij mixed kan ik onbeperkt doorladen..... Maar bij normale double overhand faal ik dus rond de 160 zonder magnesium. Magnesium gebruik ik écht NOOIT en straps ook niet. Wat jullie? Wat is een beetje gemiddeld? Iemand?
 
Tot 170-180 hangt beetje van vorm vd dag af. Ook zonder hulpmiddelen, die gebruik ik nooit bij deads.
 
Tot 170-180 hangt beetje van vorm vd dag af. Ook zonder hulpmiddelen, die gebruik ik nooit bij deads.
Ik zie mixed eigenlijk wel als "cheat' merk dat ik dan een animal ben..
 
Laatste keer 170kg met magnesium. 190kg moet ook nog wel een rep lukken.
 
Ben een keer tot 220kg gekomen toen ik nog meer gripwerk deed, maar zal tegenwoordig wel wat minder zijn. Was echter wel met magnesium. Zonder haal ik denk ik wel probleemloos 200kg. Ik zie overigens het probleem niet echt met het gebruiken van magnesium, is dat het nieuwe roiden? Zo van: "Ik heb gehoord dat die AlexV gebruikt" "Ooh wat pakt die dan?" "Magnesium bij het deadliften!".
 
210 a 230kg mét magnesium, ik zie ook niet waarom magnesium niet zou kunnen, als het al 'verboden' is in een gym is het enkel door de rotzooi die het maakt, niet het cheat gehalte.
Ik heb geen idee wat ik lift zonder magnesium en heb ook geen enkele ambitie om dat te gaan uitzoeken.
 
Ik fail op 150, maar heb dan ook wel minihandjes
 
Valt mij ook op dat er soms kerels zijn die een ENORM sterke hand geven. Gewoon omdat hun grip zeer en zeer sterk is... Ik heb dus ook mini-handjes peccie en mini-polsjes. Ach zo lang we maar een enorme tent in onze broek kunnen krijgen mogen we toch niet klagen???? zoals johnyjordaan altijd zegt- het leven is ne feestje zo lang hij maar niet gaat slapen.................. :D:D:D:o:o:o:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
210 a 230kg mét magnesium, ik zie ook niet waarom magnesium niet zou kunnen, als het al 'verboden' is in een gym is het enkel door de rotzooi die het maakt, niet het cheat gehalte.
Ik heb geen idee wat ik lift zonder magnesium en heb ook geen enkele ambitie om dat te gaan uitzoeken.
Magnesium is voor enge, vieze mannen die rommel maken. Haha, geen idee waarom ik het nooit gebruikt heb.. Geen enkel gevoel dat ik het zou ´´moeten´´ gebruiken eigenlijk. Maar is natuurlijk geen cheat, mix grip en straps dan weer eerder ±P
 
Magnesium is voor enge, vieze mannen die rommel maken. Haha, geen idee waarom ik het nooit gebruikt heb.. Geen enkel gevoel dat ik het zou ´´moeten´´ gebruiken eigenlijk. Maar is natuurlijk geen cheat, mix grip en straps dan weer eerder ±P
Als je maar 160kg pronated trekt zou ik het toch eens proberen :D
 
Van veel mensen krijg je vaak zo een slap handje en daar krijg ik echt de bibbers van, net of ze al half dood zijn of zo.
Hahaha ja brrrr
 
Je bent sumo en equipped deadliften vergeten in je lijstje.
Haha, ik kan denk ik niet sumo liften.... En telt een spijkerbroek ook als equipped ?
 
Je bent sumo en equipped deadliften vergeten in je lijstje.
Trouwens, jij bent bij nader inzien wel een beest als ik je stats etc. zo zie wtf:eek::eek:
 
Eens een eerlijke vraag aan ieder van jullie die ´´serieus traint´´

WANNEER faalt jullie grip bij een gewone double-overhand grip. Dus geen Hook,mixed enzv. en zonder magnesium
Ik faal bij normaal bij 160kg maar volgens mensen op de fitness is dit heel erg veel. Ik stond daar eerlijk gezegd nog al van de kijken daar ik dacht dat mijn grip ´´slecht´´ is... Maar ik ben nu wél heel benieuwd geworden naar jullie normale grip op de DL zonder hulpmiddelen.. Bij mixed kan ik onbeperkt doorladen..... Maar bij normale double overhand faal ik dus rond de 160 zonder magnesium. Magnesium gebruik ik écht NOOIT en straps ook niet. Wat jullie? Wat is een beetje gemiddeld? Iemand?
160 ongv maar ik doe 60 100 140 mixed grip 180 220 skyyyy
 
Nice, ik dacht vroeger echt dat mn grip dus ruk was..
 
Back
Naar boven