AndroidHealthClinic

MrSenor log - 5x5 variatie

Bezoekers in dit topic

Speciaal nieuwe sneakers gekocht voor de progressie Pics van binnenkort :trollface:
 
Ziet er goed uit, en veel plezier vanavond !

Thnx! Was erg leuk. Zie onderstaand verslagje :)
Speciaal nieuwe sneakers gekocht voor de progressie Pics van binnenkort :trollface:

Haha precies, beetje afleiden van (het gemis aan) de gains natuurlijk.


Inmiddels weer thuis, lekker weekendje achter de rug. Denk zelfs dat de schade redelijk beperkt is gebleven... of nou ja, ongeveer dan. Was natuurlijk gister geeindigd op voldoende eiwitten, maar wel een avondje drankjes voor de boeg kleine samenvatting:

zaterdag avond:
4 Gin Tonics bij haar thuis (zeker punten mee gescoord, lekker bezig)
8 fluitjes in de stad (top avondje)
paar kaasjes bij haar thuis en wat chippies.
2x 15min fietsen op een gammele fiets (cardio)
nog wat andere cardio
Inschatting is circa 1650kcal snachts (wooooot dat is wat ik normaal ongeveer eet op een dag in deze cut, #cutzooi). en een klein beetje extra kcal verbrand, zeg 400-500 , per saldo schade dus beperkt.

Zondag overdag (familiedag):
Ontbijtje 2 afbakbroodjes met paté/kipfilet + 2 glazen melk
lunch met bruin brood met gerookte kip (best aardige portie)
Proteine bar tussendoor
avondeten 1/4 pizza salami (einde van de familiedag was pizza eten, maar is niet echt mijn ding :yarly:. Dus een kwart er van gepakt, en toen maar gestopt. Mooi moment om te compenseren voor donderdag/vrijdag/zaterdag.
40g whey

Totaal kcal +/- 1500, E145 / V70 / K overige. Is bij benadering omdat lunch en ontbijt niet standaard was, maar dus aardig gecompenseerd.

Oja, en vandaag dus #ochtendcardio en met de familiedag in totaal zo'n 3 uur gelopen denk ik. Stappenteller geeft 18.000 stappen aan voor vandaag (ook lekker in de kou / regen dus, brrrr). Iets van 750 kcal ofzo? In ieder geval vandaag aardig gecompenseerd voor afgelopen 3 dagen, dus ik denk dat ik dit weekend redelijk goed uit kom.


Mooi weekendje. Ik geef mijn weekend een score van :bierbang::bierbang::bierbang::bierbang: 4 rockers. 1 voor de donderdag avond, 1 voor de mac, 1 voor de date gister avond en 1 voor het compensatiegedrag!
 
Tevens de focus verleggen naar komende week. Zojuist ook gewogen (normaal sochtends, maar wilde toch even kijken wat de schade was). 81,7kg, dus ik denk morgen ochtend rond de 81kg. Komende 4 dagen dus lekker strak mijn schema aanhouden, elke dag gym en denk ook wel een beetje HIIT, en hopelijk gaan we in de buurt van die 80kg komen. Moet niet gekker worden, zelfs wat resultaten in dit log?

Planning voor komende week is:

Ma-di-wo-do:
upload_2017-11-12_21-26-24.png

Trainingen:
Maandag: chest/triceps
Dinsdag: back/biceps
Woensdag: benen/schouders
Donderdag: chest/triceps
Vrijdag: back/biceps
Zaterdag: benen/schouders
Zondag: rust

Sociale activiteiten:
Donderdag avond: Komen 2 spaanse collega;s met wie we paar dagen gaan chillen. Donderdag avond zal dus even een paar drankjes doen zijn als ze aankomen, schade hiervan zal redelijk beperkt blijven.
Vrijdag: Bruiloft van mijn oom. Overdag gewoon eetschema aanhouden, savonds ga ik denk ik met de auto, dus zullen enkel wat hapjes worden op het feest, en light drankjes.
Zaterdag: Dagje Brugge met de spaanse collega's. Zullen de nodige Belgische biertjes worden... dat zal dus wel uit de hand lopen :klink:).
Zondag: Rustdag / compensatiedag, beetje zelfde als vandaag (behalve dan de 3u door de regen lopen)


Let's do this! Op naar progressie.
 
Inschatting is circa 1650kcal snachts
Je denkt serieus dat je er 1650kcals afgesekst hebt?

Heb je weleens op een spinning fiets gezeten of op een loopband gestaan...weet je hoe lang je moet fietsen of lopen op flinke intensiteit om 1650kcals te verbranden...?

Dan is die duur misschien nog niet eens het probleem...maar wel de intensiteit..

Kon ze nog lopen gister?:rolleyes:
 
Qué comodidad aquí :p
 
Absoluut niet. Dat zijn de kcal aan GT en bier hahahaha
Ooh fuck..verkeerd gelezen:roflol: Jij kunt flink zuipen trouwens:eek!:

Je bodyweight daalt lekker door ondanks het gezuip en gesnaai:woot:
 
Ooh fuck..verkeerd gelezen:roflol: Jij kunt flink zuipen trouwens:eek!:

Je bodyweight daalt lekker door ondanks het gezuip en gesnaai:woot:

Tja mijn zuipcapaciteit is wel aardig, een historie van horeca werk (feestcafés) en aardig wat stappen. Soms ook wel een dure grap qua geld / fysiek, want scheelt nogal of je 8 biertjes op een avond kan handlen om 20 + shotjes. Maarja, moet wel gezellig blijven he :klink:



En qua progressie: Het is niet de meest nette manier hoe het gaat nu, aardig wat compenseren, maar het gaat zeker de goede kant op. Mijn log lijkt uiteraard veel zuipen en vreten (is het ook), maar als ik geen sociale activiteiten heb dan ben ik erg strikt. Mooi te zien dat het toch wat resultaat geeft.. goed gevoel dat die < 80kg binnen handbereik is. Had ik een jaar geleden niet echt durven hopen, dus voelt erg goed
 
8 'fluitjes' en 4 gin tonics op een hele avond valt toch reuze mee? :scratch:
Ik lust geen bier en vind GT niet echt lekker, dus dat is al een aardige opgave natuurlijk.

Ik kan zelf ook wel aardig drinken hoor.. ;)

Voor 20 shotjes draai ik ook mijn hand niet om..:o (hoewel..geen sambuca of tequila...)
 
8 'fluitjes' en 4 gin tonics op een hele avond valt toch reuze mee? :scratch:

Absoluut, maar ik moest me gedragen he, #date. Als ik met vrienden was was het waarschijnlijk 20 bier, wat champagne, doosje flugel en een shitload aan shotjes. Heeft nu al een goed effect op mij dus, die griet haha.

Ik lust geen bier en vind GT niet echt lekker, dus dat is al een aardige opgave natuurlijk.

Ik kan zelf ook wel aardig drinken hoor.. ;)

Voor 20 shotjes draai ik ook mijn hand niet om..:o (hoewel..geen sambuca of tequila...)

GT is ook niet echt mijn ding, maar hej, moest toch een beetje indruk maken he :goodidea:

En shotjes, als ik met vrienden ben komen die gegarandeerd langs. Nu was het alleen 2 sambuca van de barvrouw die ik toevallig kende (kut die heb ik niet meegerekend in MFP. Ach, wat niet geregistreerd staat telt ook niet toch :trollface:).
 
Leuk om je log zo te lezen! Lekker doorgaan zo! :thumbs:
 
Leuk om je log zo te lezen! Lekker doorgaan zo! :thumbs:
Thnx! En ga zeker zo door, merk dat ik lol hou uit het bijhouden van dit log (en andere logs te lezen) en hier ook motivatie uit put, wat mijn trainingen (en compensatiegedrag) wel een boost geeft. Op naar e < 80, en dan verder kijken!
 
Thnx! En ga zeker zo door, merk dat ik lol hou uit het bijhouden van dit log (en andere logs te lezen) en hier ook motivatie uit put, wat mijn trainingen (en compensatiegedrag) wel een boost geeft. Op naar e < 80, en dan verder kijken!

Heel erg herkenbaar......ik kijk er ook altijd weer naar uit om te kunnen loggen al ben ik niet zo uitgebreid als jij.
 
Heel erg herkenbaar......ik kijk er ook altijd weer naar uit om te kunnen loggen al ben ik niet zo uitgebreid als jij.

Dat idee van je houden aan je schema, een PR'tje te kunnen loggen en progressie te kunnen laten zien bevalt me wel. Je doet het natuurlijk voor jezelf, maar het idee dat je het deelt op dit forum geeft wel een klein setje extra. En in mijn gevalt werkt het vooral om het totale plaatje loggen (dus ook alle leuke dingen /cheats), omdat ik anders bij vlagen niets te loggen zou hebben, en wil het wel in perspectief plaatsen haha:emo:


Btw, zojuist te horen gekregen dat ik vanavond mijn nieuwe bank op kan halen. Wordt dus even sjouwen vanavond, maar wel nog van plan om een late training er achter aan te doen. To be continued!
 
Avondje weer hoor. Vanmiddag bleek dat ik deze week mijn nieuwe bank op kan halen (huge ass U a la 2,5 m x 3,8 meter x 2 meter), nou die wilde ik dus wel meteen ff halen. 4 onderdelen, 2x rijden met busje. half 9 thuis met bank,even eten, en vervolgens in elkaar geschroeft. vet! 22.30 klaar, toch besloten te gaan gymmen, 23.00 in de gym:

Bench press:
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 4
100kg x 3 (heel veel moeite laatste rep, maar wel weer triple didgets)

Incline dumbell press:
26kg x 12 x 3

Incline cable flies bench:
18kg x 12 x 4 (buuuuuurn)

Triceps exensions cable balletje:
4,5kg x 15 x 2 x 3 (zware cable station)

Skullcrushers:
30kg x 10 x 3

Triceps push down v-grip:
19kg x 12
24kg x 12
28,5kg x 8 - dropset (6-6-10)

Trainingstijd: 38 min

Rating: :devilnana::devilnana::devilnana: (niet veel volume, aardige gewichten, maar wel gewoon na 23u toch nog eerste training van de week gepakt!)

Voeding vandaag: Precies zoals schema. Lekker begin van de week, benieuwd of ik onder de 80 duik deze week!
 
Sterk weer hoor! Triple digit bench:woot:

Mij niet gezien trouwens..fucking 23:00uur in de gym..:eek!:
 
Absoluut, maar ik moest me gedragen he, #date. Als ik met vrienden was was het waarschijnlijk 20 bier, wat champagne, doosje flugel en een shitload aan shotjes. Heeft nu al een goed effect op mij dus, die griet haha.



GT is ook niet echt mijn ding, maar hej, moest toch een beetje indruk maken he :goodidea:

En shotjes, als ik met vrienden ben komen die gegarandeerd langs. Nu was het alleen 2 sambuca van de barvrouw die ik toevallig kende (kut die heb ik niet meegerekend in MFP. Ach, wat niet geregistreerd staat telt ook niet toch ).

Ik kan wel een lekkere GT waarderen. En (Belgisch) bier ook, en schotjes flugel ook wel en tequila/goldstrike/... ook wel. Ik hou best van drank eigenlijk :bierbang::bierbang:.


Sterke bench, en dat zo laat op de avond. En dat allemaal dankzij een date met seks :eyebrow::eyebrow:.
 
Sterk weer hoor! Triple digit bench:woot:

Mij niet gezien trouwens..fucking 23:00uur in de gym..:eek!:

Ja die triple digit zit er lekker in. Vast houden die handel. enne om 23u in de gym... tja, anders kon ik niet gaan. Kwestie van discipline en een korte maar krachtige work out er uit persen. Anders wordt het erg vaak makkelijk om te skippen...

Ik kan wel een lekkere GT waarderen. En (Belgisch) bier ook, en schotjes flugel ook wel en tequila/goldstrike/... ook wel. Ik hou best van drank eigenlijk :bierbang::bierbang:.


Sterke bench, en dat zo laat op de avond. En dat allemaal dankzij een date met seks :eyebrow::eyebrow:.

Haha ik mag zaterdag aan de belgische bieren... in Brugge. En waarschijnlijk donderdag aan de shotjes... gaaan we weer..... zouden ze eigenlijk moeten afschaffen
 
En er is getraind! Wederom een late, 22:45-23.30, werk liep (voor de verandering) wat uit, maar toch een training er uit geperst. Toen ik er heen ging niet heel veel energie, maar gedurende de training kwam dat aardig goed:

Pull ups:
BW x 5-5-5-5-5 (laatste 2 per set blijven zwaar, zal steeds beter gaan, lekker blijven doen)

Lat pull downs:
45kg x 12
52kg x 10
59kg x 8
66kg x 6-6-6 (goede uitvoering, best lekker)

Seated row machine:
45kg x 12
52kg x 10
59kg x 8
66kg x 6-6-6 (niet heel zwaar op die machine, focus op uitvoering en squeeze in rug)

BOR:
40kg x 12
50kg x 10-10-10

Dumbell curls:
16kg x 8 x 2 x 3

Preacher curls:
27,5kg x 12-10-8

Standing double bicep cable curls:
14kg x 12
18kg x 10-10-10 (buuuuuurn maddaaaafakkkaaa)

Trainingstijd: 38min

Rating: :devilnana::devilnana::devilnana: (gewichten / uitvoering goed, volume viel mee, wel aardig wat gedaan binnen beperkte tijd)




Voeding vandaag: exact gelijk aan gister, wel wat meer coffee :coffee::coffeepc: dus circa 1800-1850 kcal. morgen nog zo'n dag, exact zelfde qua voeding, hopelijk zak ik nog een beetje deze week. Volhouden valt me toch aardig mee!
 
Back
Naar boven