Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (1 bezoeker)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

:roflol:

Wij hebben ook al jaren geen friteuse meer, niks lekkerder dan niets te hoeven maken zelf en de snackbar het te laten brengen :engel:
 
:roflol:

Wij hebben ook al jaren geen friteuse meer, niks lekkerder dan niets te hoeven maken zelf en de snackbar het te laten brengen :engel:

Precies dit. Denk ook serieus dat hij met mij geen geld scheelt. Die keer dat ik frituur haal kost het me een euro of 8 (groot supertje speciaal en mexicano joppiesaus :fries:), als ik zoiets zelf zou maken zou het een euro of 4 kosten aan supermarkt spul en wat vet, als het niet meer is. Moet ik dus al 25x halen om die frituur er uit te halen, nou, als ik de 10x haal per jaar dan is het al veel. Gewoon money bewuste keuze dus hehe
 
:roflol:
Wij hebben ook al jaren geen friteuse meer, niks lekkerder dan niets te hoeven maken zelf en de snackbar het te laten brengen :engel:
Zou willen dat we die luxe ook hadden. Maar het stadje waar ik woon kent welgeteld 1 afhaal tent waar je via thuisbezorgd kunt bestellen. Dus dan zul je alsnog de deur uit moeten..

En hoe moet het dan als ik om 2:00uur snachts zin in friet heb:trollface:
Precies dit. Denk ook serieus dat hij met mij geen geld scheelt. Die keer dat ik frituur haal kost het me een euro of 8 (groot supertje speciaal en mexicano joppiesaus :fries:), als ik zoiets zelf zou maken zou het een euro of 4 kosten aan supermarkt spul en wat vet, als het niet meer is. Moet ik dus al 25x halen om die frituur er uit te halen, nou, als ik de 10x haal per jaar dan is het al veel. Gewoon money bewuste keuze dus hehe
De frituur is wel even een hele bak goedkoper hoor, maar goed..hij staat bij ons ook zowat wekelijks 1 a 2 keer aan..:roflol:
 
Mooiste van allemaal is dat het nu al dik een pagina over friet gaat :roflol:
 
Zou willen dat we die luxe ook hadden. Maar het stadje waar ik woon kent welgeteld 1 afhaal tent waar je via thuisbezorgd kunt bestellen. Dus dan zul je alsnog de deur uit moeten..

En hoe moet het dan als ik om 2:00uur snachts zin in friet heb:trollface:
De frituur is wel even een hele bak goedkoper hoor, maar goed..hij staat bij ons ook zowat wekelijks 1 a 2 keer aan..:roflol:

Dan zijn wij nog gezegend met 4 stuks :D In een dorpje van 3600 inwoners..
 
Dan zijn wij nog gezegend met 4 stuks :D In een dorpje van 3600 inwoners..
Luxe, luxe!

Hoewel..het zijn er twee! Alleen de pizzeria bezorgd niet via thuisbezorgd...die heeft een eigen app:woot:
 
Luxe, luxe!

Hoewel..het zijn er twee! Alleen de pizzeria bezorgd niet via thuisbezorgd...die heeft een eigen app:woot:

Ja 3 zijn er wel pizzaria, turk en snackbar tegelijk :roflol:

De andere is een Chinees, die meeste dagen dicht is :haha:
 
De frituur is wel even een hele bak goedkoper hoor, maar goed..hij staat bij ons ook zowat wekelijks 1 a 2 keer aan..:roflol:

Ja dan wel. Maar volgens mij is aan het hebben van een frituur inherent dat je hem vaker gaat gebruiken. Veel vaker. haha

Mooiste van allemaal is dat het nu al dik een pagina over friet gaat :roflol:

Ik krijg er ook gewoon honger van. Of nouja, kan ook komen omdat het bijna lunch tijd is. Of nouja, nog een uur afzien...
 
Ja dan wel. Maar volgens mij is aan het hebben van een frituur inherent dat je hem vaker gaat gebruiken. Veel vaker. haha



Ik krijg er ook gewoon honger van. Of nouja, kan ook komen omdat het bijna lunch tijd is. Of nouja, nog een uur afzien...


frietje speciaal, daar heb ik nu echt zin in
 
Nou wil ik ook friet! Met spareribs!
 
Misschien stoppen met praten over deze cheat meals... ben nu bijna voorplan om een snackbar te beroven :sad:
 
Of een patatje shoarma....
i-patat-shoarma.jpg
 
Back
Naar boven