MuscleMeat

Forum Challenge N°11 Skull Crushers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met die klasses gaat het wel goed komen idd.

Maar ik zie er alleen maar sterk uit helaas :(
 
Haha.. Kan of laat de feeder in Hill naar boven komen.;)

Nee gewoon gewichtsklasjes.

60-70kg
70-80kg
80-90kg
90-100kg
100-110kg

Alleen op deze pagina zie ik al 1rm's die wel wil zien, leuk!:thumbs:

Ga je dan 5 elite accounts geven aan de verschillende winnaars van de mannen en 5 voor de vrouwen? Jullie gaan verlies maken op den duur :)
 
Ga je dan 5 elite accounts geven aan de verschillende winnaars van de mannen en 5 voor de vrouwen? Jullie gaan verlies maken op den duur :)

Je kunt het terug / omrekenen naar de sterkste lift in verhouding tot het gewicht.
 
Met die klasses gaat het wel goed komen idd.

Maar ik zie er alleen maar sterk uit helaas :(

Jij ziet er tenminste nog sterk uit, sinds mijn shirts een stuk losser zitten heb ik zelfs dat voordeel niet meer :(
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vind challenge winnaar onder de naam persoonlijk ook wel voldoende..
Om een elite account te winnen mag er ook wel meer moeite gedaan worden ipv 1 rep :P
 
Denk dat de 1RM voor heel wat oefeningen leuke challenges kan vormen; Leggpress en Squat lijken me ook interessant.
 
Denk dat de 1RM voor heel wat oefeningen leuke challenges kan vormen; Leggpress en Squat lijken me ook interessant.
Gaat niet gebeuren :roflol:
 
Op de eerste plaats omdat er grote afwijkingen zijn tussen de toestellen.

Houden we ook rekening met de afwijking tussen de halterschijven?

Indien neen, ik heb wel nog wat plastieken schijven liggen die er stoer uit zien maar niet veel wegen :trollface:


J/K: de contests bestaan best uit oefeningen met losse gewichten want toestellen wijken idd vaak af.

Vind challenge winnaar onder de naam persoonlijk ook wel voldoende..

Kan ik je in volgen :thumbs:
 
Denk dat de 1RM voor heel wat oefeningen leuke challenges kan vormen; Leggpress en Squat lijken me ook interessant.

Helemaal mee eens, zo was het orginele idee ook een beetje bedoeld. Liefst zie ik 12 vaste oefeningen met 1rm afgewisseld met 10 reps. Vooraf bepaald dus er kan voor getraind worden. Je mag oefeningen overslaan, geen probleem.
Om en om 1rm en volgende maand 10 reps. Jaar erop andersom dus de 1rm oefening word 10 reps enz.
Je ziet je progressie in de openingspost, hebt een leuk doel om voor te trainen en kun je winnaar zijn in je gewichtsklasse.
 
Op de eerste plaats omdat er grote afwijkingen zijn tussen de toestellen.

Ja daar heb je een valide punt, maar je zou het dan kunnen beperken tot een tweetal (meest voorkomende) toestellen.
 
Helemaal mee eens, zo was het orginele idee ook een beetje bedoeld. Liefst zie ik 12 vaste oefeningen met 1rm afgewisseld met 10 reps. Vooraf bepaald dus er kan voor getraind worden. Je mag oefeningen overslaan, geen probleem.
Om en om 1rm en volgende maand 10 reps. Jaar erop andersom dus de 1rm oefening word 10 reps enz.
Je ziet je progressie in de openingspost, hebt een leuk doel om voor te trainen en kun je winnaar zijn in je gewichtsklasse.

Ja lijkt mij een super idee, maar als het zo bedoeld was, waarom doen we dan allemaal andere dingen?
 
Back
Naar boven