XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • rwp1sz.gif



    Ik ben dol op lekker en gezond eten! Ik ben vegetariër en de dingen die ik op een vegan manier lekker vind maak ik op die manier. Greep uit het assortiment.



    Lijken wel foto's van een menukaart...Ziet er goed uit hoor drool:
    (voor vegan shizzle...;))
     

    Ja, die was goed bedoeld trouwens... :D Ik ben zelf fanatiek vleeseter, maar dit ziet er oprecht lekker uit :thumb: Zo lang er maar geen tofu in verwerkt zit, lust ik het vast allemaal...
     
    Lijken wel foto's van een menukaart...Ziet er goed uit hoor drool:
    (voor vegan shizzle...;))

    Als je een beetje verstand van voeding en het combineren van kruiden etcetc hebt zijn er heel veel lekkere dingen te maken.

    Tofu ben ik zelf ook geen fan van dus dat zit er niet in hahaha.

    Iedereen moet lekker doen waar hij zich goed bij voelt. Ik heb geen behoefte aan vlees, mensen die dat wel willen eten.. prima hoor.. zal der niet om gaan haten
     
    Als je een beetje verstand van voeding en het combineren van kruiden etcetc hebt zijn er heel veel lekkere dingen te maken.

    Tofu ben ik zelf ook geen fan van dus dat zit er niet in hahaha.

    Iedereen moet lekker doen waar hij zich goed bij voelt. Ik heb geen behoefte aan vlees, mensen die dat wel willen eten.. prima hoor.. zal der niet om gaan haten

    Ik kan redelijk goed koken (al zeg ik het zelf), maar ik vond dit er echt goed uit zien. Professioneel opgemaakte borden enzo. Ik heb overigens wel 1 dag in de week een meatless dag...
     
    Ik kan redelijk goed koken (al zeg ik het zelf), maar ik vond dit er echt goed uit zien. Professioneel opgemaakte borden enzo. Ik heb overigens wel 1 dag in de week een meatless dag...

    Leuk dat je dat opnoemt. Oog wil ook wat toch.

    Mijn zoontje eet wel gewoon vlees is daar overigens heel kieskeurig in. Ik ga het hem ook niet verbieden als hij over een paar jaar kiest te stoppen prima... blijft hij vlees eten ook prima, maar hij eet ook wel eens plantaardig "vlees" mee als dat zo uit komt. Of net wat jij opnoemt een dag niets..
     
    Leuk dat je dat opnoemt. Oog wil ook wat toch.

    Mijn zoontje eet wel gewoon vlees is daar overigens heel kieskeurig in. Ik ga het hem ook niet verbieden als hij over een paar jaar kiest te stoppen prima... blijft hij vlees eten ook prima, maar hij eet ook wel eens plantaardig "vlees" mee als dat zo uit komt. Of net wat jij opnoemt een dag niets..

    Ik vind deze overigens echt heerlijk:
    mc2 Burger | De Vegetarische Slager

    Die eet ik minstens eens per week...
     
    Dat zit er toch best wel lekker uit toch! Ik snakte naar zo'n bordje na het weekend.

    Ach...het voldoet ;) Wordt weer tijd voor een cheatmeal geloof ik...ik begin inmiddels te watertanden van het idee van een gebakken baksteen drool::roflol:
     
    Zonde van die friet en dat bakje. daar had nog een rack kunnen liggen!
     
    Toevallig, wilde eigenlijk gisteren ook naar de Beren in Gouda gaan om de spare ribs te proberen... Kwam helaas wat tussen. Is het een aanrader?
    Volgende week naar El Caballero in Waddinxveen, ribbetjes zijn daar ook zeer goed te doen.
    El caballlero is ook echt goed inderdaad! De ribs waren goed te doen wat mij betreft!:thumbs:
     
    Back
    Naar boven