AndroidHealthClinic

Hoestaanval na inject

Bezoekers in dit topic

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4.934
Waardering
1.141
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Iemand die dit nog heeft? Heb het bijna 1op2 keer als ik in men rechter glute zet (enkel op deze plek)en het is sust en deca dus geen tren.
Ik aspireer ook gewoon,komt dit omdat ik te snel inject of door de stoffen in dit merk aas?
 
PM eens welk merk je gebruikt, ik heb het namelijk ook heel erg nu.
ik zit momenteel op test/deca :S maar heb die echte klote hoest dat je denkt dat je dood gaat 10 minuten lang nu al een aantal keer gehad, normaal nooit eerder gehad alleen maar op tren.
Misschien ligt het aan het merk ? Ben benieuwd of we dezelfde hebben.
 
Wel dat het zwaar word op de longen zeg maar
 
Dan heb je toch echt een ader te pakken.
Dit heb ik ook af en toe, netje geaspireerd en toch de hoestaanval.
Gewoon uitzitten, je gaat er niet dood van maar wel erg klote.
Het hoeft ook niet perse tren te zijn wat veel mensen denken, dit komt door de alcohol in de inject.

Btw, in mn kont is er meestal niets aan de hand, schouders zijn erger.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dan heb je toch echt een ader te pakken.
Dit heb ik ook af en toe, netje geaspireerd en toch de hoestaanval.
Gewoon uitzitten, je gaat er niet dood van maar wel erg klote.
Het hoeft ook niet perse tren te zijn wat veel mensen denken, dit komt door de alcohol in de inject.

Btw, in mn kont is er meestal niets aan de hand, schouders zijn erger.
Het rare is dat het enkel in de rechter glute is en het nog nooit heb gehad voor deca mss zit er meer alcohol in dit merk?
Komt ook geen bloed uit.
 
Een hoestaanval is niet per definitie meteen gevaarlijk, maar kan wel potentieel gevaarlijk zijn. Als je een adertje hebt geraakt en er vloeit wat olie door je bloedbaan richting bijvoorbeeld je longen, dan kan dit mogelijk wel voor ernstige problemen zorgen. Bagatelliseer een aanval dan ook niet zomaar in ieder geval.

Naarmate ik verder in een blast zit en op kortere periode dus vaker dezelfde inject spots heb gebruikt, stijgt bij mij ook de kans op soortgelijke problemen; drukkend gevoel op de keel, olieachtige smaak in de mond, of een benauwd gevoel in de longen. Ik denk dat de vorming van littekenweefsel bijdraagt aan een verslechterde omgeving voor de olie om zich te verspreiden.
 
Een hoestaanval is niet per definitie meteen gevaarlijk, maar kan wel potentieel gevaarlijk zijn. Als je een adertje hebt geraakt en er vloeit wat olie door je bloedbaan richting bijvoorbeeld je longen, dan kan dit mogelijk wel voor ernstige problemen zorgen. Bagatelliseer een aanval dan ook niet zomaar in ieder geval.

Naarmate ik verder in een blast zit en op kortere periode dus vaker dezelfde inject spots heb gebruikt, stijgt bij mij ook de kans op soortgelijke problemen; drukkend gevoel op de keel, olieachtige smaak in de mond, of een benauwd gevoel in de longen. Ik denk dat de vorming van littekenweefsel bijdraagt aan een verslechterde omgeving voor de olie om zich te verspreiden.

Vandaar, ik ervaar het ook eens per 2 maanden, en prik in mijn linker quad. Dezelfde spot ongeveer.
 
PM eens welk merk je gebruikt, ik heb het namelijk ook heel erg nu.
ik zit momenteel op test/deca :S maar heb die echte klote hoest dat je denkt dat je dood gaat 10 minuten lang nu al een aantal keer gehad, normaal nooit eerder gehad alleen maar op tren.
Misschien ligt het aan het merk ? Ben benieuwd of we dezelfde hebben.

hier hetzelfde verhaal . Met test deca ook . Altijd op dezelfde spot . Simpelweg een nieuwe spot genomen .
 
hier hetzelfde verhaal . Met test deca ook . Altijd op dezelfde spot . Simpelweg een nieuwe spot genomen .
Wel kut hele rechter glute weg als spot spuit niet graag 5ml ergens anderd
 
Heb je al eens lager in je glute (of hoger als je altijd vrij laag prikt) geprobeerd? Probeerde dat onlangs zelf, spier was er lekker mals.

Verder wel vreemd dat je aspireert en alsnog een hoestbui hebt (er van uitgaande dat je niet al te veel beweegt met de naald)
 
Heb je al eens lager in je glute (of hoger als je altijd vrij laag prikt) geprobeerd? Probeerde dat onlangs zelf, spier was er lekker mals.

Verder wel vreemd dat je aspireert en alsnog een hoestbui hebt (er van uitgaande dat je niet al te veel beweegt met de naald)
Ik prik vrij dicht bij men heup eigelijk in de zijkant links ook en nooit last van
 
na glute inject's vaak een drukkend gevoel op de longen, glute's vinden injects ook niet meer zo fijn loopt altijd bloed in syringe na injectie wss ook de reden van drukkend gevoel en ja ik aspireer.
 
Heerlijk toch dat gevoel dat je leeft.
 
Drunkenmaster

Ik ken dit probleem. Ik injecteer al maanden lang enkele dingen ED en ervaar het ook. Ik trek zelfs soms bloed terwijl ik 200% zeker in de spier zit. Denk dat het een beschadigde spier is met eventueel litteken weefsel.

Als je de plek een tijd met rust laat zou het probleem moeten verdwijnen en kun je daar weer normaal injecteren. Heb het dan over minimaal een week of 2 a 3 niet die plek gebruiken.
 
Drunkenmaster

Ik ken dit probleem. Ik injecteer al maanden lang enkele dingen ED en ervaar het ook. Ik trek zelfs soms bloed terwijl ik 200% zeker in de spier zit. Denk dat het een beschadigde spier is met eventueel litteken weefsel.

Als je de plek een tijd met rust laat zou het probleem moeten verdwijnen en kun je daar weer normaal injecteren. Heb het dan over minimaal een week of 2 a 3 niet die plek gebruiken.
Ik heb beide glute's meer dan 10-15 weken niet gebruikt.. binnen 2/3 dagen en het was weer terug.
 
Misschien toch nog wat meer herstel gunnen nog en / of minder ml's erin drukken per keer. Het vlak waar je kunt injecteren bij je glutes is overigens best groot dus wat ik soms doe is wat verder naar onder injecteren als ik dit probleem krijg bij hoger injecteren, dat is dan voor even weer een 'nieuwe' plek. Maar het beste is gewoon met rust laten en een andere spot zoeken, er zijn er genoeg om uit te kiezen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Een hoestaanval is niet per definitie meteen gevaarlijk, maar kan wel potentieel gevaarlijk zijn. Als je een adertje hebt geraakt en er vloeit wat olie door je bloedbaan richting bijvoorbeeld je longen, dan kan dit mogelijk wel voor ernstige problemen zorgen. Bagatelliseer een aanval dan ook niet zomaar in ieder geval.

Naarmate ik verder in een blast zit en op kortere periode dus vaker dezelfde inject spots heb gebruikt, stijgt bij mij ook de kans op soortgelijke problemen; drukkend gevoel op de keel, olieachtige smaak in de mond, of een benauwd gevoel in de longen. Ik denk dat de vorming van littekenweefsel bijdraagt aan een verslechterde omgeving voor de olie om zich te verspreiden.

Enigste wat je moet weten, verder andere spot proberen.
 
Probeer eens 0,4x19mm met een zuiger van 1ml als je een dun vetlaagje hebt.. stel 2gr per week 8naaldjes klaar leggen 3 in bovenbeen links en 3 rechts en 2 in schouders DONE zonder klote pijntjes enalles verdelen gaat makkelijker, minder bulten, geen hoestbuien meer en je kan bv 4000gr per week doen en je voelt er noppes nada nienté nihil niks van..
 
Probeer eens 0,4x19mm met een zuiger van 1ml als je een dun vetlaagje hebt.. stel 2gr per week 8naaldjes klaar leggen 3 in bovenbeen links en 3 rechts en 2 in schouders DONE zonder klote pijntjes enalles verdelen gaat makkelijker, minder bulten, geen hoestbuien meer en je kan bv 4000gr per week doen en je voelt er noppes nada nienté nihil niks van..
No thx ga niet 3x per week 5 naalden gebruiken :roflol:
 
Back
Naar boven