AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Not every superhero wears a cape...

Sanca Saxon HELD!!!

:superman:
oh stop it you.jpg
 
Hij doet het weer even.

Hopelijk blijft hij het doen:woot:

Even snel de training van gister..en voeding voor vandaag (exclusief de zak snoep welk ik in de pauze heb gehaald en leeg gegeten:roflol:)

Push 1:
Incline benchpress:

40kg: 10
55kg: 8
65kg: 6
75kg: 6 (moeizaam..), 6 (man, man..)
70kg: 6 (slappe hap..:o), 6 (nipt!:o)

Dumbel OH press:
12kg: 12
16kg: 8
22kg: 12 (top MMC:fire:), 10 (TUT0, 10 (tering)

Dumbel floorpress:
24kg: 12
26kg: 12 (lekker:D)
28kg: 10 (pff..)

Standing cable fly’s:

10kg: 10
12.5kg: 12 (sqeez), 12 (top:D), 12 (deze pomp:fire:)

CGBP:

40kg: 12, 12 (betere MMC), 10 (traag negatief..), 10 (idem..:fire:)

Wat vind ik dit een hoer van een oefening!

Seated alternate side raise:

4kg: 12
5kg: 15 (burn!), 15 (fik erin:fire:), 14 (2f.)

Kneeling rope pushdown:

7.5kg: 10 (TUT)
10kg: 15 (sqeez), 15 (lekker!)
12.5kg: 13 (nice!)

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (prima..:D)

En de voedin voor vandaag...tel er maar vast 600kcals aan snoep bij op:roflol:

Voeding, vrijdag 17-11-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + ½ scoop defend BCAA (Grenade)
17:30 ½ scoop defend BCAA (Grenade)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~850kcals)

~1740kcals, E/K/V = 190g (43%) / 105g (25%) / 60g (32%)
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik dat het forum nu weer werkt?! :P

I am coming for ya! :D
Yes! Sanca heeft even geholpen..:woot:

Ik geef niks om kracht..dus haal me gerust in ;) Doe ik volgende week een klein stapje terug, zodat mijn uitvoering fatsoenlijk blijft:roflol:
 
Geniaal! :D

Mhh, ja dat weet ik inderdaad. Toch blijf ik mij altijd verbazen over de krachtsverhoudingen bij jou. Shoulder presses met 30 kg + dumbbells bijvoorbeeld.. Daar kan ik alleen nog maar van dromen :P
 
Yes! Sanca heeft even geholpen..:woot:

Ik geef niks om kracht..dus haal me gerust in ;) Doe ik volgende week een klein stapje terug, zodat mijn uitvoering fatsoenlijk blijft:roflol:

Snap dat je vorm goed wilt houden en blesures wilt vermijden maar denk je niet dat als je jezelf meer pushed en 'soms' vorm iets laat glippen er niet nog meer kracht en zowel massa gains te maken valt?
Weet dat je wanneer je wil toch redelijk sterk bent zoals die 200kg dl maar 75x6 incline hoe clean je vorm ook is, lijkt mij voor jou zeker niet de max!
 
Geniaal! :D

Mhh, ja dat weet ik inderdaad. Toch blijf ik mij altijd verbazen over de krachtsverhoudingen bij jou. Shoulder presses met 30 kg + dumbbells bijvoorbeeld.. Daar kan ik alleen nog maar van dromen :P
Daar blijf ik me ook over verbazen. Max is voor mij echt 25kg strikte vorm DB OHP.
 
Geniaal! :D

Mhh, ja dat weet ik inderdaad. Toch blijf ik mij altijd verbazen over de krachtsverhoudingen bij jou. Shoulder presses met 30 kg + dumbbells bijvoorbeeld.. Daar kan ik alleen nog maar van dromen :P
Haha, kan er ook niks aan doen. Mijn verticale presskracht zit blijkbaar wel goed..

Snap dat je vorm goed wilt houden en blesures wilt vermijden maar denk je niet dat als je jezelf meer pushed en 'soms' vorm iets laat glippen er niet nog meer kracht en zowel massa gains te maken valt?
Weet dat je wanneer je wil toch redelijk sterk bent zoals die 200kg dl maar 75x6 incline hoe clean je vorm ook is, lijkt mij voor jou zeker niet de max!
Hmm, ik betwijfel het. En doe het af en toe ook wel, maar uiteindelijk eindigd het dan vaak weer met pijntjes, fails of ander gezeik..

Daar blijf ik me ook over verbazen. Max is voor mij echt 25kg strikte vorm DB OHP.
Ik weet het ook niet???

Marv has some boulderrrrr shoulders! :flexgrin:
BOLDer shoulders:roflol:

Gister weer lekker gainen zonder trainen..6 picolini's salami, 3 apenkoppen, 3 rolo's, mini bros en een mini kitkat...oja, en 2 B52's..:zuip:
 
Allebei an obese mind in a fit body :D

Wat ook een goeie tekst zou zijn.

#alzegikhetzelf
 
Hmm, ik betwijfel het. En doe het af en toe ook wel, maar uiteindelijk eindigd het dan vaak weer met pijntjes, fails of ander gezeik..

Duidelijk! Merk zelf wel eens dat er bij mij een mindset insluipt dat ik er niet alles uithaal. Dan heb ik getraint maar er niet alles uitgehaald voor het gevoel. Zijn van die periodes.
 
Yep, side raises met 36kg...Dat heb je in geen enkel log gelezen vriend :roflol:
Klopt, ik bedoelde de schoulder press.
jup lateral raises. Langzame uitvoering..sqeezen en proberen echt je schouder te laten werken..dan heb je echt geen 12kg nodig.

Ik heb voornamelijk mijn zuivel geschrapt..en daar roerde ik vroeger de ananas door..

En daarmee heb je je huidige fysiek bereikt? 4 kg en hele langzame reps?
Ah interessant, wat voor soort zuivel at je? En waarom ben je gestopt? De befaamde dikke huid?
 
Back
Naar boven