MuscleMeat

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Done. Aantal aanwezige gebruikers kan ook onderaan gezet worden als jullie dat liever willen.

Denk dat alleen de CSS nog even aangepast moet worden naar de oude stijl. Goed werk verder! :thumbs:
 
Klopt, dat gaan we vandaag nog proberen te doen ;)

Aantal aanwezige gebruikers vooraan bij de topics kan je spijtig genoeg niet meer zien, maar die functie is al aangevraagd.
 
Snel nieuw topic plaatsen toegevoegd in elke sectie en button voorpagina geüpdatet. We moeten vandaag nog wat extra testen doen om te kijken of het goed werkt.
 
Was er niet een truukje waarmee je altijd naar de laatste pagina in je logje kan linken? (handig in de handtekening). Ik kan dat niet meer vinden... :o
 
Code:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/nieuwe-forum-opties.400253/page-999999999

Hoog nummer invoeren voor pagina dat er nooit zal zijn, gaat dan automatisch naar laatste pagina.
 
Code:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/nieuwe-forum-opties.400253/page-999999999

Hoog nummer invoeren voor pagina dat er nooit zal zijn, gaat dan automatisch naar laatste pagina.
Cool! Dank U.
 
Volgens mij doet gebruikersnaam veranderen functie het niet.

Krijg dit als ik nieuwe naam intik:

Bodybuilding.nl Forum - Fout

Je kan je gebruikersnaam weer veranderen na 0 dagen.
 
Kijken we even na. Is het al 1 jaar geleden dat je naam veranderd is?
 
Yes. Kan weer nieuwe invullen. Anders kan dat nog niet.
 
We hebben even een reset gedaan, nu zou het moeten werken. Het probleem zelf moet nog opgelost worden.
 
Nu lukt het wel, hebben het op 300 dagen gezet. Klopt het dat je sinds vandaag pas kan veranderen?
 
Voor de liefhebbers : menm : :menm:
 
Nou nou..... is dat nou nodig, die Kerstman met zijn roze zuurstok zo ferm in beeld in de header? :D
 
Als ik een topic open en meteen iets wil posten in het typegedeelte dan laadt hij nog een keertje, lijkt wel. Tijdens het typen' typ je in de lucht'. Beetje moeilijk uit te leggen.
 
Via mobiel of pc/laptop? Welke browser en forumstijl?
 
Back
Naar boven