Fitness Seller

Jannes Manderfeld Wedstrijdlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Te coole foto om niet met jullie te delen haha

IMG_20171114_142815_061.jpg
 
Zieke foto man! Inkaderen die handel!

Op die leeftijd en zo'n fysiek... Jij kunt het echt ver brengen, bakken potentieel!!
 
Bedankt allen! Ik hoop op in de junioren en/of in de onder 80 klasse een top 5 te plaatsen op de GP. Doelen daarna zijn offseason 10kg tot 15kg spier pakken. Daarna willen we naar de amateur olympia of arnold classuc maar dan zullen we dus eerst daarvoor een NK of GP moeten doen.
 
Beetje laat, maar beter laat dan nooit zeg ik altijd maar -> ik volg :D
En nog gefeliciteerd met je plaatsing van afgelopen wedstrijd!
 
Voorbereidingen gaan heel lekker trouwens,
Voel wel echt dat het een dingetje is voor me lichaam om 3 voorbereidingen te doen haha. Shape is verder top, moet nog wat aan het poseren werken deze week. Heb er zin in
 
Voorbereidingen gaan heel lekker trouwens,
Voel wel echt dat het een dingetje is voor me lichaam om 3 voorbereidingen te doen haha. Shape is verder top, moet nog wat aan het poseren werken deze week. Heb er zin in

3 voorbereidingen zijn ook niet niks... maar idd nu doorpakken en dan erna wel verdiend die 10/15kg spiermassa pakken zoals je van plan was ^-^

Wanneer is je volgende wedstrijd trouwens?
 
3 voorbereidingen zijn ook niet niks... maar idd nu doorpakken en dan erna wel verdiend die 10/15kg spiermassa pakken zoals je van plan was ^-^

Wanneer is je volgende wedstrijd trouwens?
Ja man wil deze voorbereiding nog ff iets prschtigs neerzetten en iedereen shocken haha. Zondag is de wedstrijd. En idd offseasom ga ik enorm groeien
 
Ja man wil deze voorbereiding nog ff iets prschtigs neerzetten en iedereen shocken haha. Zondag is de wedstrijd. En idd offseasom ga ik enorm groeien

Met jouw potentie moet dat toch zeker lukken.
Ga je je offseason ook logge?
 
Met jouw potentie moet dat toch zeker lukken.
Ga je je offseason ook logge?
Ja ik wil iedere week wat basis shots uploaden in hetzelfde licht zelfde poses. Ik ben veel actiever op instagram daar log ik de hele dag eten en poses etc
 
als het zo doorgaat ben je in no-time dit forum ontgroeid ,snif,snif
 
Back
Naar boven