MuscleMeat

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Is dit b klasse? En was de eerste call out ook gelijk top 4 of werkt het niet zo
 
Nog wat fotos vanop de wedstrijd,zal er nog meer posten als ik deze heb.
27E570DC-D8A5-4953-99CD-6EADF3DE2D9F.jpeg 573FE3A2-F42D-49B3-B48B-79BEBE443A8C.jpeg
 
1week na de wedstrijd:
even rechtuit... deze week dus niets van karakter gehad:treuren:
men dieet altijd wel opgevolgd maar had na 1-2h altijd terug intense honger waardoor ik greep naar de overige treats van de wedstrijd. (deze zijn op nu dus deze week moet beter verlopen)
hierdoor is men gewicht dus flink gestegen,vooral vocht (ook wel wat vet hoor:grinny:). voel me wel beter in men vel als ik wat voller sta en beetje meer vet heb.
trainingen gaan vele beter zo,ookal is het wel tof overal lijnen te zien natuurlijk.
deze week dus terug wat karakter kweken. heb men carbs voor men training en in de morgen wat verhoogd,hopelijk helpt dit een beetje tegen de cravings.
gewicht dus flink gestegen. gisteren op 98-99kg, zal deze week hopelijk terug wat zakken. zal even men huidig dieet hieronder posten. voor de rest blijft alles hetzelfde.

Dieet:
Meal 1:

Oats 75g,Whey 50g,1banaan,15g chocolate

Meal 2: (Pre WO)
Rijst 75g,Vis 200g,200g groenten (pull dagen 2muffins,push dagen 1muffin)

Meal 3: (Post WO) shake
Dextrose 40g,Whey hydro 50g

Meal 4: (Post WO)
Gebakken Aardappelschijfjes 300g,Kipfilet 200g,Appelmoes met stukjes 200g

Meal 5:
Rijst 50g,1 MuscleBurger(200gr lean ground beef,50g ajuin,50gpaprika) 200g groenten

Meal 6:
50g rijst,200g kipfilet,200g groenten

Meal 7: (Voor slapen)
4 hele eieren, rijstwafel 4 stuks, kipfilet 50g ,Jonge gouda 60g

Nog wat fotos van deze zaterdag:
8048963C-9EEB-4B8A-AFDF-14ABBB61FF2E.jpeg 288FB89F-944C-4382-A6A4-5020BD9153F5.jpeg 254EEF36-43AC-428F-A248-01DC323B6F60.jpeg
 
Lekker vochtig :D
Heb je er zo weer af.
Goed fysiek
 
Ik vind dit over het algemeen ook wel bruut ogen. Oke het is wat vochtig en vet misschien iets gestegen maar je oogt ook 2 keer buffer.
 
Ik vind dit over het algemeen ook wel bruut ogen. Oke het is wat vochtig en vet misschien iets gestegen maar je oogt ook 2 keer buffer.
idd, vindt het wel maf om zo te staan tijdens het trainen :D
 
Haha altijd nice die rebound pics! Lekker vol man!
 
Wat doe je eigenlijk voor job of werk als ik vragen mag want aan je meals te zien train je overdag?

Ik vind dit over het algemeen ook wel bruut ogen. Oke het is wat vochtig en vet misschien iets gestegen maar je oogt ook 2 keer buffer.
Vind ik man, ziet er goed uit!
 
Wat doe je eigenlijk voor job of werk als ik vragen mag want aan je meals te zien train je overdag?


Vind ik man, ziet er goed uit!
Ik werk in een basic fit,job van je leven hier.:D
 
Werkt vet verhogen niet beter tegen cravings ? Dit omdat het de bloedsuikerspiegel niet in een piek omhoog laat gaan ? (Verbeter mij als ik dom doe)
 
Werkt vet verhogen niet beter tegen cravings ? Dit omdat het de bloedsuikerspiegel niet in een piek omhoog laat gaan ? (Verbeter mij als ik dom doe)
Cravings komen als t goed is niet door pieken en dalen in bloedsuiker
 
1week na de wedstrijd:
even rechtuit... deze week dus niets van karakter gehad:treuren:
men dieet altijd wel opgevolgd maar had na 1-2h altijd terug intense honger waardoor ik greep naar de overige treats van de wedstrijd. (deze zijn op nu dus deze week moet beter verlopen)
hierdoor is men gewicht dus flink gestegen,vooral vocht (ook wel wat vet hoor:grinny:). voel me wel beter in men vel als ik wat voller sta en beetje meer vet heb.
trainingen gaan vele beter zo,ookal is het wel tof overal lijnen te zien natuurlijk.
deze week dus terug wat karakter kweken. heb men carbs voor men training en in de morgen wat verhoogd,hopelijk helpt dit een beetje tegen de cravings.
gewicht dus flink gestegen. gisteren op 98-99kg, zal deze week hopelijk terug wat zakken. zal even men huidig dieet hieronder posten. voor de rest blijft alles hetzelfde.

Dieet:
Meal 1:

Oats 75g,Whey 50g,1banaan,15g chocolate

Meal 2: (Pre WO)
Rijst 75g,Vis 200g,200g groenten (pull dagen 2muffins,push dagen 1muffin)

Meal 3: (Post WO) shake
Dextrose 40g,Whey hydro 50g

Meal 4: (Post WO)
Gebakken Aardappelschijfjes 300g,Kipfilet 200g,Appelmoes met stukjes 200g

Meal 5:
Rijst 50g,1 MuscleBurger(200gr lean ground beef,50g ajuin,50gpaprika) 200g groenten

Meal 6:
50g rijst,200g kipfilet,200g groenten

Meal 7: (Voor slapen)
4 hele eieren, rijstwafel 4 stuks, kipfilet 50g ,Jonge gouda 60g

Nog wat fotos van deze zaterdag:
Bekijk bijlage 420022 Bekijk bijlage 420023 Bekijk bijlage 420024

Lekker vol bruh. Maar, je vetinname en helemaal mufa en pufa zijn erg laag denk ik of niet? Zou wat noten, visolie, vis etc toevoegen for health
 
Lekker vol bruh. Maar, je vetinname en helemaal mufa en pufa zijn erg laag denk ik of niet? Zou wat noten, visolie, vis etc toevoegen for health
ja,wou niet gelijk de kcal naar de 4000kcal trekken omdat we rond de 3000kcal zaten tegen de laatste weken prep.
zou met dit schema rond: 3550kcal/358g carbs/81g vet/335g protein moeten zitten.
vetten zouden inderdaad dus wat hoger mogen, ga zien wat de komende dagen geeft en dan weer wat verhogen.
zullen wss wat nootjes worden in men maaltijd van 8h,tot daar gaat alles meestal goed :p
daarna komt de honger opzetten,dus die vetten zullen daar wel bij helpen.
 
Dus gewoon van te lang in een deficit te zitten dan ? Jwdoetookmee
Ja. Te lang/te ver onder je setpoint. Honger is echter wel iets complexer dan dat en ook een hoop verbanden met geestelijk(e gesteldheid) maar bij bodybuilders op een lager vp dan dat ze normaal zitten zou ik eerst naar t eerste kijken
 
Back
Naar boven