XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

ligt aan je doel, YK-11 moet je wel mee opassen

bulken zeker LGD(goede ervaring mee), echter is ostarine een iets lichter alternatief (zelf nooit ostarine gebruikt)

Mijn doel is snel spiermassa opbouwen en icm goede voeding een strakke buik krijgen.
 
He


Heb de naam ook niet genoemd, maar vraag alleen of er mensen ervaring mee hebben met die website ;)

je hebt het linkje er toch echt bij gezet haha,

snel spiermassa opbouwen en een strakke buik dat zijn eigenlijk cut en bulk combineren dat is niet optimaal, afhangend van je huidige bodyfat % zou ik toch echt een bulk kiezen rond deze tijd, dan kan je over een aantal maanden wel cutten voor die strakke buik.

voor de bulk is LGD het best, ik zou je wel even inlezen in wat je gaat nemen aangezien ik het gevoel heb dat je er nog vrij weinig van af weet.
 
Jij of iemand anders ervaring met deze webshop?
Geen ervaring maar daar zou ik vooral mijn twijfels over hebben. Nederlandse websites die illegale middelen verkopen, zijn in vele gevallen bedriegers waar je niets meer van hoort wanneer je betaald hebt. Ik ben bvb nog nooit bedrogen geweest door sites uit UK.
 
Geen ervaring maar daar zou ik vooral mijn twijfels over hebben. Nederlandse websites die illegale middelen verkopen, zijn in vele gevallen bedriegers waar je niets meer van hoort wanneer je betaald hebt. Ik ben bvb nog nooit bedrogen geweest door sites uit UK.

ik heb hier meerdere malen succesvol besteld, zelfs voor bijna 100 euro gratis gekregen (door wat foutjes met een te late levering) overigens is het als ik het goed heb niet illegal in nederland maar valt het nog steeds onder de medicijnenwet. indien dit illegal zou zijn, zou je niet met ideal kunnen betalen ivm tracering.
 
LGD voor 8 weken is te kort. Laat eigenlijk gains liggen. 12 weken is perfect. (Echte) SARMs pieken pas na 7 tot 8 weken. En na 12 weken nemen ze pas wat af in anabool effect. Dus dan moet je pas stoppen.

(Echte) SARMs hebben ook geen levertoxiciteit dus die mag je 12 weken gebruiken.

Vertrouw nooit iets zonder HPLC scan... ik heb bij mijn bron altijd netjes HPLC scans erbij en weet dus precies wat ik krijg.

In een potje met een heel mooi kleurrijk labeltje zitten vaak geen SARMs of zwaar ondergedoseerd. (Of erger... iets wat wél levertoxisch is en dan ben je je lever echt aan het verkloten...)
 
ik heb hier meerdere malen succesvol besteld, zelfs voor bijna 100 euro gratis gekregen (door wat foutjes met een te late levering) overigens is het als ik het goed heb niet illegal in nederland maar valt het nog steeds onder de medicijnenwet. indien dit illegal zou zijn, zou je niet met ideal kunnen betalen ivm tracering.
Dan zullen zij op dat gebied toch te vertrouwen zijn maar ik heb wel wat andere ervaringen gehad met Nederlandse sites vroeger. Maar dan is er nog het tweede punt met sarms en dat is dat je niet weet wie real stuff verkoopt.
 
Als je goed opzoekt wat je van echte sarms kan verwachten heb je snel genoeg door wanneer het om het echte spul gaat of niet denk ik.
Mijn ervaring leert me wel, als het te goedkoop lijkt om waar te zijn is het ook zo:)
 
ik heb hier meerdere malen succesvol besteld, zelfs voor bijna 100 euro gratis gekregen (door wat foutjes met een te late levering) overigens is het als ik het goed heb niet illegal in nederland maar valt het nog steeds onder de medicijnenwet. indien dit illegal zou zijn, zou je niet met ideal kunnen betalen ivm tracering.

Sarms legaal,volgens mij niet.
 
Als je goed opzoekt wat je van echte sarms kan verwachten heb je snel genoeg door wanneer het om het echte spul gaat of niet denk ik.
Mijn ervaring leert me wel, als het te goedkoop lijkt om waar te zijn is het ook zo:)
Hoezo? Hoe kan jij weten dat er echt spul inzit en bvb geen prohormoon of anavar of winstrol.
 
Hoezo? Hoe kan jij weten dat er echt spul inzit en bvb geen prohormoon of anavar of winstrol.
Hoewel ik zelf nog geen prohormonen of winstrol heb gebruikt lees ik toch totaal verschillende side-effects.
Ik had het dan ook eerder over degene die zwaar ondergedoseerd zijn of waar helemaal niets inzit:)
 
Hoewel ik zelf nog geen prohormonen of winstrol heb gebruikt lees ik toch totaal verschillende side-effects.
Ik had het dan ook eerder over degene die zwaar ondergedoseerd zijn of waar helemaal niets inzit:)
Maar het komt er dus op neer dat je niet weet wat je neemt. Je ziet wel resultaat als je er wat meer voor betaalt maar eigenlijk kan het evengoed zijn dat er één of ander steroid in zit ipv een sarm. Ik beweer niet dat het zo is maar het zou mij niet verwonderen en ik denk dat de kans zeer groot is. Welks side effects zouden winstrol, anavar of epistane moeten geven?
 
Dat is met AAS toch ook zo?
Ja, maar niet altijd. Diegene die zijn middelen zelf bij een apotheek in het buitenland gaat halen waar het vrij verkrijgbaar is, is in de meeste gevallen wel zeker. En de kans is wel kleiner. Met AS gaat het ook eerder over ondergedoseerd of over een ander AS dat er inzit. Da's toch niet hetzelfde dan een sarm vervangen door iets helemaal anders.
 
Ja, ik ondere andere. Mijn spiegel van testosteron werd in totaal bij LGD (een van de meest bedrukkende echte SARMs) verminderd met 20 punten, dus dat is werkelijk niks.

Zoals hierboven genoemd is YK-11 erg bedrukkend en dat komt omdat het als chemische structuur verdacht veel lijkt op DHT. (Dihydrotestosteron)
Dan krijg je natuurlijk een vergelijkbare onderdrukking van je testosteron als met Winstrol bijvoorbeeld, dat is ook een DHT gebaseerd hormoon.

Van echte SARMs die correct gedoseerd zijn heb je geen zware onderdrukking :) heel ver ervan zelfs. 10 tot 20 procent maximaal.

MK-677 is ook technisch gezien geen SARM, dat is een ghreline booster. Dat hongerhormoon regelt onze lichaamseigen GroeiHormoon productie. (Deze dient tevens ook 25mg gebruikt te worden)

Eventjes @Didiane:

10mg per dag met 10 weken LGd... en dan 8kg. Dat is dus onmogelijk. Hij moet zich laten testen op leverwaarden en zijn hormoonspiegel... Want dat is geen LGD :(

Daarom koop ik ook niet van een website maar van een eigen vertrouwensbron... levensgevaarlijk anders man
Ikzelf heb geen ervaring of verstand van sarms. Maar het dik gedrukt stukje hoeft werkelijk niks te zeggen over de onderdrukking en of werking van de stof. Er zijn bijvoorbeeld honderden, zo niet duizenden research chemicals die 99% op noem een heroïne, amfetamine of cocaïne lijken. Maar uit eindelijk helemaal niks uit halen.
 
Geen ervaring maar daar zou ik vooral mijn twijfels over hebben. Nederlandse websites die illegale middelen verkopen, zijn in vele gevallen bedriegers waar je niets meer van hoort wanneer je betaald hebt. Ik ben bvb nog nooit bedrogen geweest door sites uit UK.

Mwah ben ik niet met je eens, ik haal mijn MK-677 al een tijdje van een Nederlandse source en ben er zeer tevreden over. Levering was er binnen 2 dagen en stuurden een HPLC test mee (op aanvraag).
 
Mwah ben ik niet met je eens, ik haal mijn MK-677 al een tijdje van een Nederlandse source en ben er zeer tevreden over. Levering was er binnen 2 dagen en stuurden een HPLC test mee (op aanvraag).
HPLC test wil niets zeggen. Dat kan iedereen vervalsen of namaken. Dat zijn zaken die ik altijd met een korreltje zout heb genomen. Een beetje naief om dit als bewijs te vertrouwen.
 
Back
Naar boven