MuscleMeat

Dafne Schippers Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

topic over de mooie Dafne zonder één foto :mad:

864x486.jpg


wat een schatje :heart:

PRESS_MEETING_AREVA_Dafne_Schippers_023_1_.jpg

kijk eens hoe professioneel ze de microfoon hanteert :penis: rrrrrr
 
Jammer van dat gebit, maar het valt te fixen.
 
Ik vind der echt alles behalve mooi.

Ontopic: Ja, 100%.
 
topic over de mooie Dafne zonder één foto :mad:

864x486.jpg


wat een schatje :heart:

PRESS_MEETING_AREVA_Dafne_Schippers_023_1_.jpg

kijk eens hoe professioneel ze de microfoon hanteert :penis: rrrrrr

Die puisten duiden toch op een hoge testosteronwaarde?
 
Nederlanders doen zoiets niet.
 
vanavond is het sprintkonijn te zien op de Memorial Van Damme, zeker kijken :lick:

mijn broek staat al open
 
  • Like
Waarderingen: mat
Tuurlijk, na het succes op de meerkamp ( Wereld junioren kampioen en brons op een WK en een Nationaal record ) dacht ze. Weet je wat me nu echt tof lijkt? Om mijn grote liefde de meerkamp op te zeggen en doping te gebruiken
voor de 100m & 200m. Want wat is er nu mooier dan je Atletiek carrière verkloten op je 23e. En uitgekotst worden door de hele sport wereld zoals Justin Gatlin.
Ja, klinkt logisch toch?

De bewezen zondaar Gatlin mag zich in 2017 gewoon weer wereldkampioen noemen en zijn zakken verder gaan vullen. :roflol:

Zonder doping stond hij nu vast ergens hamburgers te flippen of iets anders wat geen cent oplevert.

 
Jezus wat heeft die vent weinig verstand van waarover hij het heeft :roflol: Zo tenenkrommend slecht geschreven. Ik tik nog even een blikje weg met wat lichaamseigen cafeïne.

Straks beweeg ik mij even naar de sportschool met wat mechanische doping.

Het grappige is toch wel dat heel Nederland verbaast reageert over hoe je zoiets durft en kan denken. Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die vroeger fan waren van Lance. Hoe durfden ze een ex kankerpatiënt te verdenken van doping, dat zou toch van de zotte zijn...
 
Haar ex schijnt het uitgemaakt te hebben omdat hij, na het uitwisselen van lichaamssappen met haar, last kreeg van roidrage.
 
Het grappige is toch wel dat heel Nederland verbaast reageert over hoe je zoiets durft en kan denken. Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die vroeger fan waren van Lance. Hoe durfden ze een ex kankerpatiënt te verdenken van doping, dat zou toch van de zotte zijn...
Niet alleen verbaasd, in mijn ervaring vooral boos. Ik krijg hele vloekgolven over mij heen als ik wat zeg over dopinggebruik onder topsporters. Ik heb dan altijd ongelijk en ik weet er niets van. :roflol:
 
Back
Naar boven