Fitness Seller

Pijnlijke bovenarm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Berichten
4.696
Waardering
4.187
Lengte
1m82
Massa
76kg
Drie weken geleden voor de eerste keer meegedaan aan een obstacle run, 19km. Heel erg leuke dag gehad maar savonds was ik doodop en ook overal pijntjes. Vooral mijn linker arm deed zeer en ik kon er bv niet goed op steunen wanneer ik neerlag. Eén dag gerust maar dan waarschijnlijk de fout gemaakt te snel weer een volledige UB training te doen. Pijn in de arm leek zo goed als weg maar al tijdens de training merkte ik het en zeker de dag nadien was het in volle hevigheid weer terug. Dan twee weken aangemodderd met halve trainingen, weer wat rust tot ik anderhalve week geleden ofzo besloten heb niets meer te doen, ik heb ook wat ontstekingsremmers genomen.

Het plan was vandaag weer te beginnen maar ook al voel ik nog amper iets, bij bepaalde bewegingen of op bepaalde momenten voel ik gewoon aan dat er nog "iets"zit. Ik ga het dus straks even uittesten maar toch maar weer stoppen bij pijn en een dokter opzoeken morgen in dat geval. Iemand enig idee wat dit kan zijn (nattevingerwerk I know)? Soms voel ik het meer naar de elleboog toe, soms hoger ter hoogte van biceps naar schouder toe, en vooral wanneer ik lig en steun op die arm voel ik een zeurderige pijn die dus duidelijk veel heviger wordt als de arm zwaar belast geweest is (deadlifts, bench om maar iets te noemen)
 
Tennis elleboog een vies beestje
 
Al twee keer bij de dokter geweest maar al wat ik krijg zijn ontstekingsremmers en moet rusten... Volgens hem zit het in mijn biceps en is het "niet zo erg" maar ik blijf er wel mee sukkelen. Morgen mag ik bij een bevriende kinesist langs gaan om die zijn mening ook eens te horen. Klote :(
 
Sukkel :D

Slik je al sinds eind september ontstekingsremmers? Zo ja welke en in welke dosering en met welk tijdsinterval?
 
Sukkel :D

Slik je al sinds eind september ontstekingsremmers? Zo ja welke en in welke dosering en met welk tijdsinterval?
Diclofenac 75mg 2x dag, idd al van eind september op een paar dagen na omdat ik ziek was en ffe moest stoppen... Binnen vijf dagen zijn ze op, dan zien we wel weer verder ;-) Vanavond langsgaan bij een kinesist die ik ken voor zijn mening
 
Aardige lange tijd en nagenoeg geen resultaat dus?
 
Nee niet echt... In september heb ik wat zitten aanklooien en altijd te snel weer gestart, sinds een maand geen UB trainingen meer gedaan: het beperkt me niet in het dagelijkse leven en het is beter dan een maand geleden maar ik blijf pijn voelen ter hoogte van biceps wanneer ik bepaalde bewegingen met die arm maak (te ver in een bepaalde richting strekken), vandaar vanavond eens een second opinion vragen of rust alleen inderdaad voldoende is... Kloteboel! :mad:
 
Wellicht kun je wat info winnen uit de videos van Jamie Dreyer
 
Ik zal het straks eens bekijken maar het lijkt toch meer een ontsteking aan de bicepsspier hoor... Gisteren nog eens naar de dokter geweest en moet een echografie laten doen, ook een voorschrift voor kinesitherapie sessies gekregen
 
Ondertussen al heel wat sessies bij de kinesist achter de rug. Het betert maar zooooo langzaam... We gaan nog altijd uit van een ontsteking op de bicepsspier, geneest bij de ene wat sneller dan bij de andere :(
 
Ondertussen al heel wat sessies bij de kinesist achter de rug. Het betert maar zooooo langzaam... We gaan nog altijd uit van een ontsteking op de bicepsspier, geneest bij de ene wat sneller dan bij de andere :(

Slome..............:jk:.

Balen dat het zo lang duurt man.......train je nu helemaal niet meer? Of rustig aan?
 
Slome..............:jk:.

Balen dat het zo lang duurt man.......train je nu helemaal niet meer? Of rustig aan?
Af en toe wat squats... Indien je je biceps niet mag gebruiken kan je niet zo veel meer doen in een homegym waar geen legpress of andere apparaten staan ;) En ja begint stilaan te frustreren na twee maanden
 
Af en toe wat squats... Indien je je biceps niet mag gebruiken kan je niet zo veel meer doen in een homegym waar geen legpress of andere apparaten staan ;) En ja begint stilaan te frustreren na twee maanden

Ja dat snap ik joh.........je hebt nu dus wel enorm buffe benen?
 
pics or it didn't happen :p
 
Hey Banshee hoe staat het er nu mee???
 
Nog steeds hetzelfde :( Ik ga nu naar een sportdokter die me behandelt met inspuitingen... Hij is optimistisch en soms lijkt het iets beter maar we zijn er nog niet. Maandag 4de afspraak.
 
He balen man. Sport je nog wel een beetje? Verder alles op de rit?
 
Back
Naar boven