XXL Nutrition

Posts vanaf 25-11 - 2-12 verdwenen na update? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Hallo,

ik zie dat alle posts na 25-11 zijn verdwenen na de update van gisteren. Worden die nog hersteld?

Bedankt.
 
Bij deze nog eens onze oprechte excuses. Neen, deze worden helaas niet meer hersteld, we doen er alles aan om dit in de toekomst te vermijden.
 
Sanca Saxon Ga hier maar ff verder dan
Wat is er gebeurd ik snap er niks van
Wil je het me (nog een keer) uitleggen?
 
Sanca Saxon Ga hier maar ff verder dan
Wat is er gebeurd ik snap er niks van
Wil je het me (nog een keer) uitleggen?
Er is iets fout gelopen met afbeeldingen klaar te maken voor de nieuwe upgrade, de IT'er heeft dan een back up moeten doen, helaas moest hij hiervoor terug gaan naar 26 november, hij zegt er nu alles aan te doen om dit in de toekomst te vermijden.
 
hmmmm weg is weg....vette pech!!

thnxs
 
Shit happens. Ik had gelukkig maar één training die ik opnieuw moest loggen.
 
Ach ja, kan gebeuren.
 
Ik vond al dat ik zo weinig te lezen had na een weekend niet ingelogd te hebben :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik vond al dat ik zo weinig te lezen had na een weekend niet ingelogd te hebben :)

:roflol: precies dit, ben een weekje weg en kom terug.. Net alsof de tijd heeft stilgestaan.. Snapte er niks van :haha:
 
:roflol: precies dit, ben een weekje weg en kom terug.. Net alsof de tijd heeft stilgestaan.. Snapte er niks van :haha:
De wereld hier stopt met draaien als jij er niet bent :)
 
Kan je dan in het vervolg geen melding plaatsen zoals ook gebeurt met de aankondigingen voor de interviews en de wedstrijden? Of heb ik dat gemist?
 
Allez in het vervolg, laat ons er vanuit gaan dat het niet nog eens zal gebeuren natuurlijk :D
 
Ik dacht serieus dat DBB een week down was geweest ofzo ;)

Toch 1 avond en nacht :(

Kan je dan in het vervolg geen melding plaatsen zoals ook gebeurt met de aankondigingen voor de interviews en de wedstrijden? Of heb ik dat gemist?
Er is een grote banner geplaatst met die melding...
 
Ik zie ook geen banner, die is zeker ook verdwenen :roflol:
 
Ik krijg geen mails meer met "Nieuwe reactie op gevolgd topic"... moet er iets terug aangevinkt worden in eigen profiel na de upgrade ?
Of is er een bug...
 
Back
Naar boven