AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik was even benieuwd of de destroyer shorts kleur groen, dezelfde kleur groen is als de amazone tanktop in het groen bij de vrouwen kleding.
     
    Wanneer komt de kerstsok met goodies te koop? ;D
     
    Ik had de weegschaal bij jullie besteld en er stond dat de batterijen mee werden geleverd maar ik kan ze nergens vinden, niet in de verpakking van de weegschaal en niet in de doos waarin hij kwam?
     
    Ik had de weegschaal bij jullie besteld en er stond dat de batterijen mee werden geleverd maar ik kan ze nergens vinden, niet in de verpakking van de weegschaal en niet in de doos waarin hij kwam?

    Is die weegschaal accuraat?

    Iemand die het al gebruikt heeft?
     
    Ik had de weegschaal bij jullie besteld en er stond dat de batterijen mee werden geleverd maar ik kan ze nergens vinden, niet in de verpakking van de weegschaal en niet in de doos waarin hij kwam?
    Dit had ik ook toen ik hem bestelde. Rene lost het prima voor je op uit persoonlijke ervaring :) Bij de action heb je overigens tien van die batterijen voor een euro.
    Is die weegschaal accuraat?

    Iemand die het al gebruikt heeft?
    Ja, prima weegschaal. Gebruik hem al zo'n drie jaar.
     
    Gaat mij ook echt niet om die euro maar meer dat er staat dat ze erbij geleverd worden want anders had ik ze van het weekend wel ff ergens gekocht
     
    Wanneer komt de kerstsok met goodies te koop? ;D

    Vanaf vanmiddag hoor ik hier.

    Ik had de weegschaal bij jullie besteld en er stond dat de batterijen mee werden geleverd maar ik kan ze nergens vinden, niet in de verpakking van de weegschaal en niet in de doos waarin hij kwam?

    Zouden er normaal wel bij moet zitten, buiten de piepschuim verpakking.
     
    Nope, heb overal gekeken, ook bijv in de binnekant van de flappen van de doos
     
    Nope, heb overal gekeken, ook bijv in de binnekant van de flappen van de doos

    :dunno: wat was je bestelnummer? zal zorgen dat ze volgende keer wat extra's bij je bestelling geven.
     
    1030285, altijd goed hoor, dankje.
     
    Is purple wraath eruit??!!!!!! Zit al een tijd te wachten tot jullie hem weer op voorraad hebben maar zie m nu niet eens meer op de site staan?

    En ik wilde net kill it bestellen en gebruik maken van de code booster15 maar hij geeft dan aan dat deze code ongeldig is???
     
    Is purple wraath eruit??!!!!!! Zit al een tijd te wachten tot jullie hem weer op voorraad hebben maar zie m nu niet eens meer op de site staan?

    En ik wilde net kill it bestellen en gebruik maken van de code booster15 maar hij geeft dan aan dat deze code ongeldig is???

    Ik zag dat kill it niet in de categorie boosters stond, nu wel en de code zou nu moeten werken.

    Purple wraath is eruit inderdaad. We zijn gestopt met importeren uit de USA vanwege problemen met wetgeving, NVWA etc.. vandaar dat deze uit het assortiment gaat.
     
    Ik zag dat kill it niet in de categorie boosters stond, nu wel en de code zou nu moeten werken.

    Purple wraath is eruit inderdaad. We zijn gestopt met importeren uit de USA vanwege problemen met wetgeving, NVWA etc.. vandaar dat deze uit het assortiment gaat.

    Ok top! Ga k die ff bestellen

    What a shame weer een top product eruit door regelgeving van de nvwa en eu
    Whats next? Caffeine??
    Maargoed dat er zoiets als eas nog wel is
     
    Is die weegschaal accuraat?

    Iemand die het al gebruikt heeft?

    Kritische noot ; de weegschaal moet echt op een volledig vlakke ondergrond staan, anders willen de grammen nog weleens verspringen.
    Ook gaat hij vrij snel 'off' na een aantal seconden en dat kan soms best vervelend zijn als je net nog meer moet afwegen.
     
    Kritische noot ; de weegschaal moet echt op een volledig vlakke ondergrond staan, anders willen de grammen nog weleens verspringen.
    Ook gaat hij vrij snel 'off' na een aantal seconden en dat kan soms best vervelend zijn als je net nog meer moet afwegen.

    Je opmerking gaat over de keukenweegschaal het eerdere van de anderen over de personenweegschaal ;)

    Personen weegschaal
     
    Ik kon mijn voeten al zo slecht kwijt op mijn weegschaal :roflol:
     
    Is de inhoud van de kerstsok (kerstcadeau actie) hetzelfde als de try-out box (kerstversie) aangezien ze beide 14,95 zijn?
     
    Back
    Naar boven