Fitness Seller

Elektronisch roken en hongergevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vapen met een lage inhoud nicotine kan echt magisch werken om hongersgevoel te onderdrukken.

Hoe slecht vapen nou eigenlijk voor je gezondheid is is alleen nog te zien, veel conflicterend studies
 
Op jouw leeftijd kun je nog makkelijk stoppen imo, run before it's to late...

Ik rook ook al een jaar niet meer :). Vond dit alleen wel een goeie poging om nicotine te microdoseren (nootropic) of mijn mega binges (uit verveling/zin in eten) te voorkomen.

Ben er overigens nog niet 100% zeker van èèn te kopen hoor ;).
 
Zijn hier al wat updates?
 
Als je nicotine als noötropic wil gebruiken, kan je beter nicotine kauwgom nemen. 4mg kauwgom in twee delen knippen zodat je 2mg hebt.

Ik vind het een fijn stimulerend effect hebben voor als ik moet studeren, ik zou het alleen nooit “officieel” aanraden omdat er toch een kans van verslaving is.

Al zou nicotine sublinguaal qua gevaar en verslaving niet veel moeten verschillen met caffeïne. Het is het inhaleren van nicotine dat voornamelijk slecht voor je is
 
Gewoon lekker aan de shisha jongens.
 
Is dit een grap of srs?
 
Ik heb thuis 1 staan en rook alleen vaak 1.5 uur en met vrienden ook dus dat vult de tijd en onderdrukt honger
 
Ik heb thuis 1 staan en rook alleen vaak 1.5 uur en met vrienden ook dus dat vult de tijd en onderdrukt honger

En dat zou ik dan zelfs als positieve bijwerkingen bekijken. Zo'n ding is gewoon een lekker ontspannend iets zonder extra calorieën of hindering van je conditie. De gezondheidsaspecten valt nog over te discussiëren, maar hé i don't give a fuck.

Nou moet ik wel nog steeds één zelf kopen, maar die gaat zeker weten komen.
 
ik geniet er ook zeker van. Ook heerlijk met je maten..en met goede kwaliteit tabak en waterpijp is t echt heerlijk.
 
Back
Naar boven