XXL Nutrition

Forum Challenge N°12 Front squat for reps

Bezoekers in dit topic

Dit weekend even 12 reps front squatten :D
Zelfde probleem als bij vorige wedstrijden wel, geen weegschaal in de gym. Als het een probleem is: zaterdag PL wedstrijd gedaan waar ik inwoog op 82.65kg, kan gecheckt worden. Wil desnoods nog afronden naar 90kg :p
Jaap ja heeft er 25 gedaan, filmpje is alleen weg door de back up issues.... Je moet aan de bak :D
Dat was op het BK dus staat in principe wel legit vastgesteld maar ik denk dat sommigen daar wel eens over kunnen gaan struikelen.
 
Ik ben getuige dat die 25 legit reps had :)
 
Ik kan me thuis wegen in een apart filmpje maar ga de weegschaal echt niet meesleuren naar de gym :p

25 is al stevig ja :D
 
Hier is die nog een keer:

Ik laat het nu voorlopig even aan iemand anders voordat ik weer een poging doe. Er zijn hier volgens mij nog wel wat lichtere jongens met een flinke backsquat die ook wel naar de 30 kunnen.
 
Hier is die nog een keer:

Ik laat het nu voorlopig even aan iemand anders voordat ik weer een poging doe. Er zijn hier volgens mij nog wel wat lichtere jongens met een flinke backsquat die ook wel naar de 30 kunnen.
Waar is meaantje ? Die had een mooie squat op low weight :p

Wat was jou 1rm ook al weer?
 
Waar is meaantje ? Die had een mooie squat op low weight :p

Wat was jou 1rm ook al weer?

Soo ja, iedere bodyweight squat challenge zou hij gemakkelijk gewonnen hebben toen der tijd.
Mijn 1rm? Front squat max is 125 voor 4 reps, ben nooit zwaarder gegaan.
 
Volgens mij spaart Meaantje alleen nog maar vintage klokkies...maar hij had inderdaad een waanzinnige squat voor zijn gewicht.
Hij speurt Marktplaats hele dag af naar Seiko horloges en naar nieuwe darmen.
 
Netjes hoor Woopy, als je je echt kwaad gemaakt had dan maakte je er ook wel 25 denk ik hoor. Die laatste reps zien er nog vrij easy uit.
 
25xbw is t hoogste?
Maybe morgen poging maar denk dat 25x back sq al moeilijk is. En alweer paar kg erbij gegeten:D
 
Pfff nog geen poging gedaan. Niet helemaal fit en benen/rug zitten zo vol.
 
Ik heb woensdag avond nog een poging gedaan want had me zelf als doel gesteld de 30 te halen. Dit zat er die avond helaas niet in, na deze poging heb ik ruim 10 minuten op een bankje zitten bijkomen:zweet:. Geen idee waarom dat de kwaliteit van het filmpje zo slecht is....

 
Back
Naar boven