AndroidHealthClinic

Is proviron goed als nakuur dat is hetgeen mijn dokter mij gaf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deanvdput

Novice
Lid geworden
4 dec 2017
Berichten
15
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Is proviron genoeg als nakuur want dat is wat mijn dokter mij voor scheef .nakuren zoals tomoxifen haal ik normaal bij de dokter deze keer gaf hel proviron
 
Nee
 
Je dokter beschikt kennelijk niet over de juiste kennis hiervoor...
 
Dokters haha
 
Op zich bijzonder sympathiek dat je dokter je wil helpen met je nakuur. Maar dit slaat natuurlijk nergens op.
 
Oké terug dan he
 
Voor wa dient proviron dan juist
 
Voor wa dient proviron dan juist
Proviron (mesterolone) kun je gebruiken als onderdeel van je kuur. Het is een zwak anabool DHT derivaat. Kun je net als Mast gebruiken om de androgeen/estrogeen balans te herstellen.
 
Ha oke kan dat even goed blijven nemen en een nakuur zoeken
 
Nee. Proviron onderdrukt je HPT-axis.
 
Zolang je er hier op het forum niet achter zoekt blijven we vrienden.
Als hij op het forum had gezocht dan had hij toch wel wat info kunnen vinden over nakuren met Clomid en/of Nolva.
 
Neeit dokter he normaal geeft die tomoxifen maar deze keer zij hij probeert proviron ne keer en zo is da gegaan haha
 
Haha ik begin meestal wel anders mer is best grappig
 
Naast het zoeken naar een goede nakuur, moet je ook maar eens zoeken naar een cursus Nederlands.

Gewoon een tip hoor. Ik moet het drie keer lezen alvorens ik het begrijp.
 
Proviron is geen vervanger voor clomid of tamoxifen. Het zou imo echter wel een toevoeging kunnen zijn. Provi onderdrukt nauwelijks. En op een lage dosis is het al rete goed voor good feels en een hoog libido.
 
Proviron is geen vervanger voor clomid of tamoxifen. Het zou imo echter wel een toevoeging kunnen zijn. Provi onderdrukt nauwelijks. En op een lage dosis is het al rete goed voor good feels en een hoog libido.

Onderdrukt nauwelijks? Mwoah, zou dit niet onderschatten hoor en zeker niet tijdens je nakuur erbij nemen.
 
Back
Naar boven