Fitness Seller

Shocking News Reminder voor alle dames (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Geen idee of de dame in kwestie het waardeert dat ik dit deel maar ik vind dat zoveel mogelijk mensen dit gelezen moeten hebben, voornamelijk de meiden.

Wees voorzichtig met wat je neemt en pak geen cocktail aan middelen die je uitdrogen tot op het bot. Julia heeft geluk gehad maar de volgende misschien niet.

Uiteindelijk gaat het om een plastic bekertje. Stel je gezondheid voorop.

 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Heftig.
 
De dokter zei me dat ik geluk heb dat mijn lijf zo sterk is want anders had ik er niet meer geweest. Dit werd veroorzaakt door de combi van T3 en clenbuterol en vochtafdrijvers.

Ik ben echt extreem dankbaar dat ik een bond als ifbb achter me heb staan die staat voor de gezondheid van atleten

Nou dat rijmt lekker zo.. :dunno:
 
Laat het ook een les zijn voor mannen, het is ongekend hoever men gaat in deze sport qua middelengebruik en alle risico's die daarbij horen, helemaal als er podiumaspiraties zijn.
 
T3/clen en diuretica? Damn

Gelukkig leeft ze nog.
Nu zal ze vast wel verstandiger zijn.
 
Laat het ook een les zijn voor mannen, het is ongekend hoever men gaat in deze sport qua middelengebruik en alle risico's die daarbij horen, helemaal als er podiumaspiraties zijn.
En uiteindelijk doe je als amateur maar gewoon mee voor 5 minutes of fame, een beker en een pot whey :o
 
En uiteindelijk doe je als amateur maar gewoon mee voor 5 minutes of fame, een beker en een pot whey :o

Als je als pro zelfs maar 250K USD verdient op de Oly, dat was het dacht ik, dan vraag ik me serieus af waarom men die moeite überhaupt doet :eek:
 
Als je als pro zelfs maar 250K USD verdient op de Oly, dat was het dacht ik, dan vraag ik me serieus af waarom men die moeite überhaupt doet :eek:
'maar' 250K... Maar idd, je leven zou je meer waard moeten zijn dan eender welke prijs.
 
'maar' 250K... Maar idd, je leven zou je meer waard moeten zijn dan eender welke prijs.

Ik vind dat oprecht weinig voor de nummer 1 pro's... Als je ziet hoeveel miljarden de industrie waard is rondom het hele gedoe..
 
Niet alleen voor vrouwen lijkt me dit van toepassing.

Gelukkig waren ze er nog op tijd bij.
 
En uiteindelijk doe je als amateur maar gewoon mee voor 5 minutes of fame, een beker en een pot whey :o
Uiteindelijk weten we allemaal wel waarvoor we het doen. Het is gewoon een levensstijl waaraan we verslaafd zijn met als gevolg dat we vaak irrationele keuzes maken. Gelukkig heeft ze het overleefd en is ze met beide benen terug op de grond gezet. Ik hoop dat ze geen blijvende schade heeft opgelopen.

Moedig dat ze met dit verhaal naar buiten is gekomen.
 
Voornamelijk de meiden?
Jaja, tuurlijk.
Kevin V denkt daar anders over.
 
Nou dat rijmt lekker zo.. :dunno:

Stoorde ik me ook heel erg aan. IFBB lijkt me nou juist de sportbond die juist garant staat voor ongezonde keuzes van haar sporters.
 
Lees nu pas alles.
Wedden dat ze lasix nam als diuretica en niemand haar heeft verteld wat dat o.a. doet met je kalium?
 
T3/clen en diuretica? Damn

Gelukkig leeft ze nog.
Nu zal ze vast wel verstandiger zijn.

Is dit zo heftig dan? Is een kwestie van doseringen lijkt mij? Zelf ook ervaring met deze combi op de clen na.
 
Is dit zo heftig dan? Is een kwestie van doseringen lijkt mij? Zelf ook ervaring met deze combi op de clen na.

Als je kalium beneden 3.0 waarde gaat, dan kun je serieuze en levensbedreigende gezondheidsklachten krijgen. Alle soorten van plaspillen kunnen zorgen voor een kaliumtekort, niet alleen merk x of merk y.
 
Als je kalium beneden 3.0 waarde gaat, dan kun je serieuze en levensbedreigende gezondheidsklachten krijgen. Alle soorten van plaspillen kunnen zorgen voor een kaliumtekort, niet alleen merk x of merk y.

Dan hoop ik dat mijn coach weet wat hij doet..t zijn wel heftige dingen, je raakt zo aardig wat kg’s kwijt in 1 dag
 
Is dit zo heftig dan? Is een kwestie van doseringen lijkt mij? Zelf ook ervaring met deze combi op de clen na.
Ik wil geen vooroordelen geven maar meiden met dit soort fysieke zitten meestal aan de zwaardere diuretica. Daar dien je je voeding op aan te passen anders kun je serieuze problemen krijgen.
 
Back
Naar boven