Fitness Seller

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Daar kom je van terug...die is ECHT zwaar ....ook best voor je core!!
Begin maar met 50% 1 RM :D

deze is zeker zwaar jaa

ik denk zelf dat die voor ohp erg goed is, overigens train je je core in een van de meest ongemakkelijke houdingen dus zal dit ook zeker bijdragen aan je deadlift en squat, erg goede stability.
 
Lijkt me meer passen op Elite nivo
 
Lijkt me meer passen op Elite nivo


zal idd zeker niet iets zijn voor beginners, er zijn vast betere manieren om je ohp te assisteren. echter lijkt het me wel nuttig om deze af en toe te doen om te kijken hoe het met je core zit tijdens de overhead press. voor lockout zal die niet veel uitmaken.

overigens is het een oefening die bedacht is om de logpress te assisteren daarbij is een rechte torso uiteraard ook veel lastiger dan bij een ohp met een barbel.
 
Daar kom je van terug...die is ECHT zwaar ....ook best voor je core!!
Begin maar met 50% 1 RM :D

Misschien blijft het ook bij een keertje proberen Haha, ik ga Zelf te veel in mijn rug hangen..misschien dat dit mij hierbij gaat helpen
 
Misschien blijft het ook bij een keertje proberen Haha, ik ga Zelf te veel in mijn rug hangen..misschien dat dit mij hierbij gaat helpen

Je core wordt nog zwaarder belast dan je delts haha

Ben benieuwd wat je dr van vindt...ik had het na 1 set al opgegeven haha
 
Gewicht vanmorgen 73,5kg. Toch teveel tegenwind gisteren tijdens het fietsen? Wel 3200 kcal naar binnen gedrukt. Vreemd....
 
Gewicht schommelt nu eenmaal he ;) misschien was de vorige weging juist wel een toevallige uitschieter. Dus gewoon lekker doorgaan! :thumb:
 
Gewicht vanmorgen 73,5kg. Toch teveel tegenwind gisteren tijdens het fietsen? Wel 3200 kcal naar binnen gedrukt. Vreemd....

Je bent hetzelfde als ik:D
Wil ook liefst iedere dag klein beetje gewictstoename zien en geen afname in de bulk.

Daarom weeg ik me nu nog maar 2x per week max. Toename afname zou zelfs aan maahinhoud kunnen liggen en anders ben je hier gewoon teveel mee bezig.
 
Gewicht schommelt nu eenmaal he ;) misschien was de vorige weging juist wel een toevallige uitschieter. Dus gewoon lekker doorgaan! :thumb:
Zou kunnen natuurlijk.
Je bent hetzelfde als ik:D
Wil ook liefst iedere dag klein beetje gewictstoename zien en geen afname in de bulk.

Daarom weeg ik me nu nog maar 2x per week max. Toename afname zou zelfs aan maahinhoud kunnen liggen en anders ben je hier gewoon teveel mee bezig.
Ik laat het los en ga lekker verder.
 
Weeg je elke dag, hou dit bij en deel op het einde van de week door 7 en vergelijk dit met het getal van de week ervoor... Niet dag per dag vergelijken.
 
Weeg je elke dag, hou dit bij en deel op het einde van de week door 7 en vergelijk dit met het getal van de week ervoor... Niet dag per dag vergelijken.
Doe ik eigenlijk ook niet maar ik stond vandaag na het douchen even op de weegschaal en dit viel me gewoon op.
 
Gewoon meer eten!!!!! :p:p:p
 
Training 06-12-2017 schouders, rug, div.
7x50kg PR! :cool:
Tijd: 57 min. Junior heeft 2 oefeningen gedaan. Had geen zin... :o
Mooie PR!
He, junior gaat wel volhouden, toch? :D

ah vervelend dan ja, en ja uiteraard met leuning. als jij zonder leuning doet doe je eigenlijk een soort van z-press
Als je met rugleuning doet, is het een soort incline bench press.

Gewoon meer eten!!!!! :p:p:p
Nee hoor, niet gek laten maken na 1 dag meting. :p
 
Thanks. :)
He, junior gaat wel volhouden, toch? :D
Kweenie. De eerste barstjes komen al in het voornemen. :D Probeer hem wel aan te moedigen maar wil het niet forceren.
Als je met rugleuning doet, is het een soort incline bench press.
Dat ligt aan de hoek van de leuning natuurlijk.
Nee hoor, niet gek laten maken na 1 dag meting. :p
Wees niet bang, observe:
wIZpsY-Iznk3yMx8cRaZZeptB3hwAWQCwJkuRUiSkBCSxj7wbsUAKE_bIYkQQ2wmsthlcVE3BHOi_1BcJA=w1280-h720-no.jpg
 
Thanks. :)

Kweenie. De eerste barstjes komen al in het voornemen. :D Probeer hem wel aan te moedigen maar wil het niet forceren.

Dat ligt aan de hoek van de leuning natuurlijk.
Nee, forceren moet je nooit doen, het moet leuk blijven....

Ik denk altijd als je een leuning gebruikt en daar kracht tegen zet, komt er een pectoral componentje in die je niet hebt bij staand of zittend zonder leuning. Maar hoe schuiner de hoek, hoe meer 'echte' incline bench het natuurlijk is.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven