XXL Nutrition

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

't Is geen wonder dat de sport aan populariteit mist in B.
 
Ik denk dat zelfs de deelnemers die niet kunnen terugvinden. Het is hier echt een zootje!!
Je kan misschien eens op het YT kanaal van SBD Nederland kijken. Op het einde zie je de podia. Misschien geven ze daar ook de uitslag.
Er zijn een paar hele goeie lifters in België. Maar naast die paar is het niveau niet echt hoog te noemen. Dus qua podium kan je misschien wel denken dat het toch allemaal wel degelijk is, maar alles wat volgt is een stukje minder.
Misschien kan je de uitlag op de FB pagina van de VGPF vinden. (ik heb geen FB, dus ik kan het niet checken)

Op de facebook van VGPF staat (nog) niets.
Bij sbd kan ik alleen de uitslagen van 120 /120+ terugzien behalve Orhan Bilican is nivo idd matig van wat ik nu zie. Is Furkan Bilican broertje van Orhan ?
 
Furkan is zijn zoon. ;)
Steve Ringoot is ook aardig op niveau. Maar die zit met een blessure.
 
Furkan is zijn zoon. ;)
Steve Ringoot is ook aardig op niveau. Maar die zit met een blessure.
Owh echt? als die de genen van zijn vader heeft wordt dat een hele goede.
Steve volg ik wel, doet ook wel eens mee in NL, vervelend van die blessure inderdaad maar volgens mij ist hij al weer bezig met een aardige combeback.
 
Hij was omroeper tijdens het BK. Zo heel erg geblesseerd zag hij er niet meer uit. ;)
Wel "grappig" dat zelfs de omroeper naar de dopingcontrole moest. ...ja, ook dat is een zootje in België.
 
Hij was omroeper tijdens het BK. Zo heel erg geblesseerd zag hij er niet meer uit. ;)
Wel "grappig" dat zelfs de omroeper naar de dopingcontrole moest. ...ja, ook dat is een zootje in België.

Gewoon een out of competition test voor hem, zo gek is dat niet als atleet van zijn niveau.
 
Gewoon een out of competition test voor hem, zo gek is dat niet als atleet van zijn niveau.
Nee, op zich niet. Dat Steve controle krijgt is begrijpelijk.
Ik vind het goed dat ze controleren. Het is nodig.
Maar de controles op zich zijn ook redelijk absurd georganiseerd. Zonder enig respect voor de atleten en de wedstrijd die gaande is.
 
Ik vind dat ik nog niet klaar ben voor een wedstrijd op dit moment. Hoewel ik toch plan om volgend jaar in maart of april eentje te doen.
Omdat ik bij de masters lift hoef ik me normaal niet te kwalificeren voor het BK. Er zijn nauwelijks masters lifters in B.
En om in NL mee te doen is mijn niveau zeker nog ondermaats.
Ik hoop maar dat de planning voor mijn medische ingrepen een beetje voordelig valt volgend jaar, want anders moet ik die wedstrijd(en) weer een jaar uitstellen. Ik ben net aan mijn "come-back" bezig.
Hmm Dan rustig je momenten uitkiezen en voor de lange termijn kiezen!
Uitslagen van het afgelopen BK kan je nergens vinden! Ik stoor me er rot aan!!! Ik zoek al een paar dagen, gewoon uit interesse. Wedstrijden in belgie stellen echt geen ruk voor vergeleken met NL zelfs een BK is niet belangrijk genoeg om nadien de uitslagen ergens mee te geven
Ik heb wat live gekeken, maar was idd om te huilen.
't Is geen wonder dat de sport aan populariteit mist in B.
Wordt ook niet echt actief gepromoot heb ik t gevoel. Valt pr technisch nog veel winst te behalen.
Op de facebook van VGPF staat (nog) niets.
Bij sbd kan ik alleen de uitslagen van 120 /120+ terugzien behalve Orhan Bilican is nivo idd matig van wat ik nu zie. Is Furkan Bilican broertje van Orhan ?
Furkan is zijn zoon. ;)
Steve Ringoot is ook aardig op niveau. Maar die zit met een blessure.
Een powerliftfamilie dat is wel echt mooi! Wat had je zoon gelift?
Owh echt? als die de genen van zijn vader heeft wordt dat een hele goede.
Steve volg ik wel, doet ook wel eens mee in NL, vervelend van die blessure inderdaad maar volgens mij ist hij al weer bezig met een aardige combeback.
Hij was omroeper tijdens het BK. Zo heel erg geblesseerd zag hij er niet meer uit. ;)
Wel "grappig" dat zelfs de omroeper naar de dopingcontrole moest. ...ja, ook dat is een zootje in België.
Wtf zElfs de omroeper nou dan snap ik wel waarom het niet populair is als al je geld naar dopingcontroles gaat:o
Gewoon een out of competition test voor hem, zo gek is dat niet als atleet van zijn niveau.
Zouden ze hier eens moeten doen, dan kun je lachen.
Nee, op zich niet. Dat Steve controle krijgt is begrijpelijk.
Ik vind het goed dat ze controleren. Het is nodig.
Maar de controles op zich zijn ook redelijk absurd georganiseerd. Zonder enig respect voor de atleten en de wedstrijd die gaande is.
Lekker allemaal neutraliseren dan.
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel van 'onze' top clean is, ik denk vrij weinig als ik sommigen hun progressie zie.
 
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel van 'onze' top clean is, ik denk vrij weinig als ik sommigen hun progressie zie.

Hmm denk dat binnen NL het grootste gedeelte van de top clean is wel. Er wordt goede progressie gemaakt maar geen ‘insane’ dingen als je het vergelijkt met internationaal.
Overigens zal er zekee gebruik voorkomen, ook in de middenmoot al.
 
Hmm denk dat binnen NL het grootste gedeelte van de top clean is wel. Er wordt goede progressie gemaakt maar geen ‘insane’ dingen als je het vergelijkt met internationaal.
Overigens zal er zekee gebruik voorkomen, ook in de middenmoot al.

Iemans gisteren zei dat de top wel gebruikt, mannen en vrouwen en alle klasses. Maarja bewijs heb je toch niet als je om testen heen gebruikt. En tsja, als je het weet, wat wil je dan?
 
Hmm denk dat binnen NL het grootste gedeelte van de top clean is wel. Er wordt goede progressie gemaakt maar geen ‘insane’ dingen als je het vergelijkt met internationaal.
Overigens zal er zekee gebruik voorkomen, ook in de middenmoot al.
Ik denk dat het nog best tegenvalt als ik zie hoeveel mensen er een kuur pakken zonder enig resultaat. Dat er veel nu natty Zijn dat geloof ik best. Iig zijn alle Russen doods met het betere spul. Oprecht benieuwd wat die voor designer zooi slikken.
Furkan is de zoon van Orhan Bilican. Niet mijn zoon. Ik heb geen kinderen.
Woow ik ben mentaal echt even leeg, ik las het helemaal verkeerd:roflol:
Iemans gisteren zei dat de top wel gebruikt, mannen en vrouwen en alle klasses. Maarja bewijs heb je toch niet als je om testen heen gebruikt. En tsja, als je het weet, wat wil je dan?
Zelfs met testen blijkt het nog goed te doen om niet positief te plassen. Je zou ook eerst jaren in de anonimiteit gains kunnen maken om dan opeens Europees een wedstrijd te winnen. Ergens vind ik het ook niet erg, ik wil PR's zien en lichamen die tot de max gaan. Je weet dat bij topsport middelen optimalisatie hoort en ergens heb ik daar vrede mee, want als je al die risico:s en negatieve effecten voor lief neemt om net die paar kg op je totaal te plakken dan verdien je het ergens nog wel.
 
Iemans gisteren zei dat de top wel gebruikt, mannen en vrouwen en alle klasses. Maarja bewijs heb je toch niet als je om testen heen gebruikt. En tsja, als je het weet, wat wil je dan?

Mensen zeggen zoveel, niet iedereen die iets roept heeft ook gelijk. Vooral niet iemand die alleen maar speculeert en zelf geen ervaring heeft binnen te top.
 
Ergens vind ik het ook niet erg, ik wil PR's zien en lichamen die tot de max gaan. Je weet dat bij topsport middelen optimalisatie hoort en ergens heb ik daar vrede mee, want als je al die risico:s en negatieve effecten voor lief neemt om net die paar kg op je totaal te plakken dan verdien je het ergens nog wel.

Mwah, best zuur soms als een obvious Juicer out of nowhere ineens WRs pakt.
 
Mwah, best zuur soms als een obvious Juicer out of nowhere ineens WRs pakt.
Zijn er zo concurrenten waar je soms tegen moet liften waarvan je "erg sterke vermoedens" hebt? (ik verwacht nu niet dat je namen gaat noemen hoor)
Lijkt me wel vervelend als je op jouw niveau bezig bent.
In een onbeduidende wedstrijd lijkt me dat makkelijker te relativeren. Dan kijk je eerder naar jezelf en hoe je het voor jezelf er vanaf hebt gebracht. Maar op een WK of EK ... kan zuur zijn als je een medaille misloopt of zo.
 
Mensen zeggen zoveel, niet iedereen die iets roept heeft ook gelijk. Vooral niet iemand die alleen maar speculeert en zelf geen ervaring heeft binnen te top.

Mee eens. Bedoelde vooral aan te geven dat dr gescpuleerd wordt. Maar hoe wéét je het zonder bewijs. En wat als je het voor jezelf bewezen hebt (buiten de controles om), wat wil je dan...
 
Mwah, best zuur soms als een obvious Juicer out of nowhere ineens WRs pakt.
Zelfde als iemand met great genetics het doet. Je bent toch vooral tegen jezelf bezig en het maximale halen wat jij kan.
 
Zelfde als iemand met great genetics het doet. Je bent toch vooral tegen jezelf bezig en het maximale halen wat jij kan.
Dus jij vindt dat de regels overtreden en PEDs nemen hetzelfde is als goeie genen hebben en daar gebruik van maken?
 
Dus jij vindt dat de regels overtreden en PEDs nemen hetzelfde is als goeie genen hebben en daar gebruik van maken?
Het is net zo frustrerend om iemand met great genetics jou te zien verslaan dan iemand die roids.
Persoonlijk vind ik het ook niet erg dat mensen roiden, als ze maar weten wat ze opgeven voor die extra kilo's. Waar ik dan weer niet tegen kan zijn de mensen die over dedication schreeuwen en flink roiden maar wel alles half doen en goede gains maken. Maar iemand die roid voor wereld records kan ik wel begrijpen en levert toch flink spektakel op en dus goede PR voor de sport.
 
Back
Naar boven