MuscleMeat

laag testosteron

Bezoekers in dit topic

Mangoshake

Novice
Lid geworden
7 dec 2017
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
93kg
Hi,

Ben een newbie hier ben 48 jaar 93 kg 187 cm.
Rook drink niet slaap lang en goed eet gezond. Ging vroeger ook naar de gym nooit anabolen enzo.
Laatst mijn bloed laten checken en mijn wasrden was testosteron 7.Dokter zegt ik moet vanaf nu dagelijk androgel nemen 50 mg..maar ik ben bang voor de bijwerkingen zoals shrunken testicles. Heeft het nu als ik hier mijn bloed resultaat opload? Zoek eigenlijk wat advies.
 
Waarom heeft de dokter dit gemeten? Op welk tijdstip is er bloed geprikt?
 
IMG_2249.JPG
Nou ik was bij de Dokter en had nog nooit mijn bloed laten onderzoeken wilde mijn PSA weten toen stelde de dokter voor om meerdere dingen te testen hormonen ook enzo... in de ochtend on 0900 nuchtere maag. Toen het laag was ben ik nog eens gegaan naar ziekenhuis on bloed te prikken en weer laag..
 
Vanwaar de wens om PSA te meten? Dit heeft toch met kanker te maken dacht ik? 7.3 is wel relatief laag gezien de leeftijd van 48.
 
Ik heb gelezen dat het verstandig is om je PSA eens te checken vanaf je 50e..Dus daar kwam deze uitslag uit
 
Vanwaar de wens om PSA te meten? Dit heeft toch met kanker te maken dacht ik? 7.3 is wel relatief laag gezien de leeftijd van 48.
Allez Punjab, da's toch normaal vanaf een bepaalde leeftijd. Ik laat dat ook om de twee jaar meten sinds een paar jaar. 't Is op deze manier dat ze bij mijn vader per ongeluk gezien hebben dat hij prostaatkanker had en onmiddelijk met een radiotherapie zijn kunnen starten. In vele gevallen wordt het op deze manier ontdekt zonder dat er klachten zijn.
 
Back
Naar boven